Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ

آزمون عملی رشته بازیگری کنکور هنر 97

آزمون عملی کنکور هنر 97

 

پیرو اطلاعیه مورخ 97/04/20 آزمون عملی رشته بازیگری کنکور هنر 97 بدین‌‌ وسیله‌ نظر متقاضیان رشته ­های ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی ­صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی دانشگاههـا و مؤسسات‌ آموزش‌ عالـی در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1397 را که دارای آزمون عملی هستند، به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌دارد :

آزمون عملی رشته ­های فوق منحصراً از داوطلبان گروه آزمایشی هنر که‌ در جلسه آزمون (بعدازظهر پنجشنبه مورخ 97/04/07) حاضر بودند و بعد از آزمون سراسری (از تاریخ 97/04/09 لغایت 97/04/15) علاقه­مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی و طراحی رشته­ های تحصیلی در تاریخ مذکور در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نموده‌اند بعمل خواهد آمد.

زمان برگزاری آزمون عملی رشته نقاشی کنکور سراسری هنر ۹۷

آزمون عملی رشته بازیگری کنکور هنر ۹۷ به صورت جداگانه (برادران و خواهران) و به ترتیب حروف الفبا نام خوانوادگی بر اساس جدول زیر برگزار خواهد شد.

خواهران الف تا چ  روز شنبه مورخ 97/05/20
خواهران ح تا ش روز یکشنبه مورخ 97/05/21
خواهران ص تا ک  روز دوشنبه مورخ 97/05/22
خواهران گ تا ی روز سه‌شنبه مورخ 97/05/23 
برادران الف تا خ روز چهارشنبه مورخ 97/05/24
برادران د تا ف روز پنجشنبه مورخ 97/05/25
برادران ق تا ی روز جمعه مورخ 97/05/26

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی بازیگری کنکور 97

داوطلبانی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی فوق‌الذکر شده‌اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته گردیده‌اند، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون از اولویت 1 تا 150 و در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام نمایند .

متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده‌اند باید حداکثر تا 2 روز قبل از تاریخ شروع آزمون عملی رشته ‌مورد تقاضا (به شرح جدول ذیل)، کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی خود را از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان پرینت نموده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی برابر زمان و مکان مندرج در کارت آزمون عملی خود به محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند .

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته ­های تحصیلی مربوط شده­اند می‌بایست به منظور شرکت در هر یک از رشته­ های ذیربط نسبت به پرینت کارت برای هر مجموعه اقدام نمایند .

آزمون عملی بازیگری کنکور هنر چگونه است ؟

آزمون‌های عملی بازیگری و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد .

آزمون عملی رشته‌های تحصیلی ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی ­صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. 

برای دریافت و پرینت کارت ورد به آزمون عملی رشته های کنکور هنر 97 و همچنین در مورد جزییات آزمون عملی که به چه صورت است می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شمارخ 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

نکات مهم کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 97

داوطلبانی که متقاضی رشته‌های مندرج در جدول ذیل بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نمی­باشند، می‌بایست با به همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون عملی به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در حوزه ­های برگزاری آزمون مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی رشته بازیگری کنکور سراسری 97

فهرست اسامی و شماره داوطلبی معرفی شدگان هر یک از رشته های تحصیلی نیمه متمرکز 97 با انجام مراحل مصاحبه و دیگر مراحل گزینش بقیه رشته های تحصیلی نیمه متمرکز در دوره روزانه، دوره شبانه یا همان نوبت دوم، از شهریور ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت برای اطلاعات بیشتر درباره زمان دقیق اعلام نتایج آزمون عملی و رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی کنکور هنر درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل آزمون عملی کنکور سراسری هنر 97 همراه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط آزمون عملی و اعلام نتایج مصاحبه عملی کنکور سراسری 97 می توانید از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در تمامی مناطق کشور در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی