Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

آیا انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟

بله، در مواردی که داوطلب در انتخاب رشته سراسری آزاد 97 خود در رشته ای که پذیرش خواهد شد علاقه ای به رشته نخواهد داشت و یا به هر علتی نمی تواند در آن شهر و رشته ادامه تحصیل نماید، در این حالت می تواند برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نموده و بر اساس تراز نمره بالایی که دارد می تواند رشته و دانشگاه خود را از تریق تکمیل ظرفیت تغییر دهد.

برای انتخاب رشته صحیح بر اساس تراز نمره قبولی رشته و دانشگاه ها برای سال 97 دانشگاه آزاد و همچنین بالا بردن شانس قبولی با انتخاب رشته منطقی، شرایط تکمیل ظرفیت آزاد بهمن ماه و نحوه اولویت بندی می توانید با مشاوران انتخاب رشته درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و هر نیمسال شامل یک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود، این بدین معناست که ما هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد داریم.

بر اساس تکمیل ظرفیت آزاد پارسال در مقطع کارشناسی نیمسال اول مهر ماه 97، امسال نیز زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97  نیمه دوم مهر ماه می باشد.

و همچنین تکمیل ظرفیت آزاد در نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

 

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

و حال این سوال پیش خواهد آمد که:

داوطلبان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از کی سر کلاس میروند؟

"شروع کلاس ها در بعضی از رشته های تکمیل ظرفیت مهر ماه 97 در نیمسال دوم تحصیلی یعنی از بهمن ماه آغاز خواهد شد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت نموده اند، و دارای شناسه انتخاب رشته می باشند می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.

حال این سوال برای داوطلبان پیش خواهد آمد که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کدام است؟

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کد دسترسی به تراز نمره کارنامه ای دانشگاه آزاد در کنکور 97 می باشد، کد شناسه انتخاب رشته 7 رقمی بوده و در انتهای کارنامه کنکور سراسری 97 درج شده است.

متقاضیان مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

حتی افرادی که به هر دلیلی در مرحله اول انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند نیز می ­توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد­ نام کنند و ملاک شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 تنها حضور در کنکور سراسری و صدور کارنامه اولیه است. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی در انتخاب رشته مرداد ماه پذیرفته شده­ اند اما به هر دلیل از رشته خود راضی نیستند نیز می­ توانند در این مرحله شرکت کرده و شانس خود را برای پذیرش در این مرحله امتحان کنند.

اما باید این نکته را در نظر داشت که در صورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت، پذیرش قبلی متقاضیان منتفی شده و داوطلبان تنها می­ توانند در همان رشته ­ای که در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم پذیرفته شده­ اند تحصیل نمایند. این حالت فقط برای رشته ­های دانشگاه آزاد مصداق دارد و قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت تاثیری بر قبولی داوطلب در دانشگاه­های سراسری، غیرانتفاعی و پیام نور ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی