Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

آیا مهندسی پزشکی بدون کنکور است ؟

آیا مهندسی پزشکی بدون کنکور است ؟

همان طور که در بالا به آن اشاره شد سوال بیشتر داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 از مشاوران ما این است که آیا مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد وجود دارد ؟ و رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای سال 98 مهر و بهمن چه دانشگاه هایی پذیرش دارند؟

در جواب باید گفت بله ما رشته مهندسی پزشکی را بدون آزمون پذیرش داریم ولی نه تمامی دانشگاه ها فقط دانشگاه آزاد بدون آزمون و مهندسی پزشکی بدون کنکور پیام نور هستند که این رشته را پذیرش دارند که توصیه می شود برای مشاوره و انتخاب بهترین دانشگاه تهران و شهرستان ها با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد

معرفی رشته مهندسی پزشکی

قبل از اینکه در مورد مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد توضیح دهیم به معرفی رشته مهندسی پزشکی می پردازیم، امروزه با گسترش تکنولوژی بسیاری از دانش ها با صورت بسیار مهندسی شده تری در حال پیشرفت هستند از جمله پزشکی حال این سوال پیش خواهد آمد که مهندسی پزشکی یعنی چی؟

مهندسی پزشکی (Biomedical engineering) یا مهندسی زیست پزشکی علمی است که به دنبال ایجاد پل ارتباطی بین علوم مهندسی و دانش پزشکی است جهت برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزار پزشکی جهت تشخیص ، پیشگیری و یا درمان بیماری.

گرایش های مهندسی پزشکی

امروزه در بسیاری از دانشگاه های کشور این رشته در حال پذیرش دانشجو می باشد، گرایش های مهندسی پزشکی بدون آزمون در مقطع کارشناسی شامل 4 گرایش زیر است:

  1. بیوالکتریک
  2. بیومکانیک
  3. بیومتریال
  4. بالینی

جهت اطلاع از زمینه فعالیت هرکدام از گرایش های این رشته، دانشگاه های ارائه دهنده مهندسی پزشکی بدون کنکور، ادامه تحصیل در رشته مهندسی پزشکی، بازار کار، نحوه ورود به رشته، رشته علوم ورزشی بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... دیگر سوالات خود می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98

شاید ابهام بسیاری از داوطلبان ورود به رشته پزشکی بدون کنکور می باشد که آیا ورود به رشته پزشکی با آزمون باشد و یا مهندسی پزشکی بدون کنکور باشد تفاوتی در مدرک دارد؟ که باید گفت خیر زیرا واحد های ارائه شده در هردو مورد یکسان است و از واژه بدون آزمون در هیچ کدام از مدارک دانشجودرج نخواهد شد.

لذا چنانچه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی پزشکی می باشید و از طریق کنکور سراسری توانایی و زمان برای قبول شدن در رشته مهندسی پزشکی را ندارید توصیه مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش انتخاب رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون آزاد می باشد که در ادامه مقاله به زمان ، نحوه و شرایط پذیرش مهندسی پزشکی بدون کنکور خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد مهر 98

با توجه به اینکه رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد 98 در مقطع کارشناسی ارائه می شود لذا از شرایط شرایط ثبت نام مقطع کارشناسی مهندسی پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی آزاد 98 داشتن حداقل یکی ازمدارک زیر است:

  1. دیپلم نظام قدیم چهارساله
  2. مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی-واحدی)
  3. مدرک دیپلم نظام جدید 3-3-6
  4. دارای مدرک کاردانی پیوسته (برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کاردانش)

آیا با دیپلم تجربی می توان در مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد ثبت نام کرد؟

رشته مهندسی پزشکی از رشته های زیر گروه ریاضی می باشد و با توجه به اینکه پذیرش داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم و معدل کل) صورت می پذیرد و اینکه با توجه به زیر گروه تحصیلی داوطلب (ریاضی، تجربی، انسانی و...) دروس امتحانی بالطبع متفاوت است لذا چنانچه دیپلم داوطلب با زیر گروهی که برای آن متقاضی می شود، درصد تاثیر سوابق تحصیلی متفاوت است.

لذا داوطلبانی که دارای دیپلم زیرگروه تجری هستند در صورت داشتن شرایط مورد نظر می توانند جهت ثبت نام رشته های مهندسی بدون کنکور اقدام نمایند، برای اطلاع از جدول تاثیر سوابق تحصیلی بدون کنکور 98 بر روی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

آیا با دیپلم انسانی می توان در مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد ثبت نام کرد؟

با توجه به توضیحاتی که در بند قبل ارائه شد، در مورد داوطلبانی که دارای دیپلم انسانی هستند نیز باید گفت که می توانند برای ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور داریم؟ اقدام کنند اما تاثیر سوابق برای این داوطلبان در شرایط برابر، کم تر از داوطلبان دارای مدرک دیپلم ریاضی و تجربی و برایر 50% می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی