Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99 پایه هفتم مشخص شد

اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99 پایه هفتم مشخص شد

اعلام نتایج مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99( مدارس متوسطه دوره اول) در تاریخ 18 تیر ماه اعلام خواهد شد به تمامی دانش آموزان توصیه می شود برای اعلام نتایج مدارس شاهد خود، نحوه اعلام نتایج لیست ذخیره ها و همچنین مشاوره مدارک لازم بعد از قبولی و ... می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را مطالعه نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم 98-99

داوطلبانی که در زمان مقرر و در پایه ای که به آن ورود پیدا می کنند از طریق سایت نتایج مدارس شاهد saja.medu.ir اقدام به پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد 98 و از طریق ورود به بخش دانش آموزان به مشاهده نتایج مدارس شاهد ( برای مشاهده کلیک کنید) خود بپردازند.

توصیه می شود قبل از مشاهده نتایج خود حتما نحوه اعلام نتایج را که تعیین کننده در امر ثبت نام می باشد و برای اطلاع از مدارک لازم بعد از قبولی و یا در صورت قرار گرفتن در لیست ذخیره با مشاوران مجرب مدرسه شاهد درخت دانش در تماس باشید.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد به این صورت می باشد طبق عکس زیر گام اول وارد سایت اعلام نتایج مدارس شاهد شده و بر روی نوار سمت چپ ورود دانش آموزان کلیک مایید که در زیر آدرس آن را قرار داده ایم.

گام دوم با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) یعنی به عنوان مثال دانش آموزی با سریال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمی سمت راست را باید در جدوا دوم وارد نماید طبق عکس زیر در صورت هر گونه مشکل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشید.

[caption id="attachment_17771" align="alignnone" width="300"]اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99 اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99[/caption] [caption id="attachment_17772" align="alignnone" width="300"]مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99 مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد[/caption]

سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سایت سجا تنها سایت رسمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتایج مدرسه شاهد می باشد به نشانی اینترنتی: www.saja.medu.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی