Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه 98

ان دسته از داوطلیانی که رشته های دارای شرایط خاص (مصاحبه) و همچنین رشته های دارای بورسیه را انتخاب کرده اند مانند دانشگاه شاهد تهران نتایج آنها زود تر اعلام شده و باید برای تاریخ و زمان مصاحیه با دانشگاه و مکان مورد نظر در سایت سنجش مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص و بورسه کنکور ارشد 98

زمان اعلام نتایج رشته های بورسیه ارشد 98، 31 تیر ماه 98 می باشد که برای اطلاع از نحوه مصاحبه، مشاهده نتایج و رشته های دارای مصاحبه می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت و قسمت کارشناسی ارشد نتایج خود را مشاهده کنند.

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98

اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 98 شامل جدول های درسی داوطلب، رتبه داوطلب در سهمیه و آخرین رتبه قبولی و همچنین تراز داوطلب می باشد که با این کارنامه نتایج اولیه ارشد 98 می توانیم انتخاب رشته کارشناسی ارشد و همچنین کارشناسی ارشد بدون کنکور انجام دهیم.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دریافت کارنامه کنکور 17 تیر ماه 98 می باشد، که توصیه می شود برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج رشته های شرایط خاس و بورسه و همچنین نتایج انتخاب رشته نهایی تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نتایج کنکور سراسری 98 کلیک کنید.

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد ناپیوسته 98

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد که برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده نتایج می توانید عضو کانال اینستاگرام درخت دانش شوید لینک در انتهای مقاله قرار داده شده است.

مشاوره مشاهده نتایج کنکور ارشد 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل اعلام نتایج ارشد 98 در کنار شما خواهد بود و پاسخگوی 24 ساعته تمامی سوالات و ابهامات می باشد راههای ارتباط با مشاوران مجرب ارشد درخت دانش:

شماره تماس : 9099072943

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی