Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بدون کنکور دانشگاه آزاد هشتگرد

بدون کنکور دانشگاه آزاد هشتگرد

با توجه به پذیرش آسان و راحت بدون آزمون و ارائه تقریبا اکثر رشته های دانشگاه آزاد  بدون کنکور، آمار داوطلبان شرکت کننده در این دانشگاه روزبه روز بیشتر و بیشتر می شود. در ترم بهمن امسال قانون جدیدی مبنای پذیرش قرار گرفته است و همچنین رشته های جدیدی به واحدهای دانشگاهی اضافه شده اند. باید با داشتن اطلاعات کافی و مفید به انتخابی آگاهانه دست بزنید. چون دیگر مانند گذشته ثبت نام تنها شرط ورود به بدون کنکور دانشگاه آزاد نیست و شرط سوابق تحصیلی در ترم بهمن دارای اولویت ویژه ای می باشد.

زمان ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

زمان ثبت نام دانشگاهآزاد بدون کنکور بهمن ماه 96-97 در بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم دی ماه اعلام شده است. داوطلبان باید به محض شروع ثبت نام با در دست داشتن مدارک لازم اقدام نموده و با تکمیل فرم ثبت نام منتظر اعلام نتایج بمانند.

مبنای پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد در بهمن 96-97

با توجه به آمایش سرزمینی در دانشگاه آزاد و ادغام واحد، ظرفیتهای خالی بررسی شده و در همان کدرشته ها تکمیل ظرفیت نیز اجرایی می شود. البته رشته های جدید دارای مجوز نیز در این مرحله تکمیل ظرفیت اضافه خواهد شد که داوطلبان بیشتری متقاضی انتخاب این رشته ها خواهند بود. و موضوع مهم دیگر این است که از این به بعد طبق اطلاعیه جدید پذیرش داوطلبان در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد بر اساس زمان ثبت نام نخواهد بود و  تنها سوابق تحصیلی ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت. یعنی کسانی که برای یک کد رشته محل ثبت نام می کنند افرادی پذیرش می شوند که تا حد ظرفیت مجاز برای پذیرش بالاترین معدلها را در بین شرکت کنندگان آن کد رشته داشته باشند.

پس با توجه به اخبار رسیده از طرف سرپرست سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیم جدید مسئولان، هر داوطلب علاقه مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند در زمان ثبت نام خود رشته های عاقلانه و با توجه به علاقه شخصی خود را انتخاب کرده، سپس بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب، نتیجه پذیرش او در رشته های انتخابی معلوم می گردد. البته امکان اضافه شدن رشته های پیراپزشکی در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد نیز وجود دارد.

اسامی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد هشتگرد در بهمن 96-97 مقطع کارشناسی پیوسته

مهندسی برق، مهندسی نقشه برداری، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی معماری، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، حسابداری، علوم اجتماعی- پژوهشگری علوم اجتماعی و ....

اسامی رشته های واحد هشتگرد در مقطع کارشناسی ناپیوسته در بهمن 96-97

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو، علمی کاربردی حسابداری، معماری و ..

اسامی رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته واحد هشتگرد

علمی کاربردی کامپیوتر- نرم افزار کامپیوتر، علمی کاربردی نقشه کشی معماری- معماری، علمی کاربردی حسابداری و ...

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تاثیر سوابق تحصیلی

پس با توجه به اخبار رسیده از طرف سرپرست سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیم جدید مسئولان، هر داوطلب علاقه مند به ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند در زمان ثبت نام خود رشته های عاقلانه و با توجه به علاقه شخصی خود را انتخاب کرده، سپس بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب، نتیجه پذیرش او در رشته های انتخابی معلوم می گردد.

به زودی در لینک زیر دفترچه بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 96 منتشر خواهد شد.

دفترچه بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 96

مشاوره تحصیلی درخت دانش

دیگر مانند گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با آرامش و یقین دنبال نخواهد شد. از تمامی داوطلبان گرامی دعوت می شود  با توجه به اضافه شدن یک سری رشته دریافت اطلاعات کامل درباره رشته های ارائه شده در هر کد رشته محل و بازار کار آنها و انتخاب رشته های متناسب با سوابق تحصیلی، زمان، شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن، شهریه، واحدهای درسی، شرایط انتقال و .... با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت منزل تماس بگیرید تا های جدید جهت با اطمینان خاطر بیشتری در بدون کنکور بهمن ماه شرکت نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی