Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

بهترین رشته های تجربی

بهترین رشته های تجربی

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور عبارتند از : رشته دامپزشکی و رشته علوم تغذیه و رشته دندانپزشکی و رشته پزشکی و رشته دارو سازی و رشته فیزیوتراپی و رشته رادیولوژی و رشته بینایی سنجی و رشته اتاق عمل و رشته علوم آزمایشگاهی و رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی و رشته مامایی و رشته کاردرمانی و رشته مدیریت اعضای مصنوعی و رشته گفتاردرمانی و علوم قرآن می باشد.

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور

بهترین رشته های تجربی در دانشگاه عبارتند از : رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی و دامپزشکی و علوم تغذیه و پرستاری و کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی رادیولوژی و رشته شنوایی سنجی و رشته های هوشبری و روانشناسی و بینایی سنجی و زیست شناسی سلولی مولکولی و دبیری شیمی و اعضای مصنوعی و دبیری زیست شناسی و مامایی و کاردرمانی و مدیریت و زیست شناسی و ....می باشند .

رشته های تجربی به ترتیب الویت

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه الویت بندی رشته های تجربی با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .اولا رشته های تجربی به ترتیب الویت دارای 3 دسته می باشند .که این 3 دسته در رشته های تجربی به ترتیب الویت عبارتند از : رشته های پزشکی و رشته های پیرا پزشکی و رشته های غیرپزشکی که لازم به ذکر است هر کدام از این دسته ها شامل رشته هایی هستند که در ادامه بدان می پردازیم .

  • رشته هایی پزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی می باشند .
  • رشته های پیراپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پرستاری و مامایی و اتاق عمل و هوشبری و ....می باشند .
  • رشته های غیرپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های اقتصاد و حسابداری و روانشناسی و مدیریت بازرگانی و شیمی و ... می باشند .

معرفی بهترین رشته های تجربی

از آن جا که رشته تجربی دارای 5 زیرگروه می باشد .دروس اختصاصی  ضرایب هر زیر گروه قطعا متفاوت خواهد بود .

برای معرفی رشته های تجربی لازم است:

  1.  رشته های تجربی در زیرگروه 1 که عبارتند از : رشته های دامپزشکی و پرستاری و اعضای مصنوعی و بهداشت مواد غذایی و  زیست فناوری و کاردرمانی و گفتاردرمانی و هوشبری و شنوایی شناسی و فیزیوتراپی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  2. رشته های تجربی در زیرگروه 2 که عبارتند از : رشته های فناوری اطلاعات سلامت و مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی و تکنولوژی پزشکی هسته ای و دبیری شیمی و شیمی معرفی گردند.
  3. رشته های تجربی در زیرگروه 3 که عبارتند از : رشته های اقیانوس شناسی و زمین شناسی معرفی گردند .
  4. رشته های تجربی در زیرگروه 4 که عبارتند از : رشته های علوم قضایی و حسابداری و مدیریت صنعتی و علوم اقتصادی و علوم اقتصادی و اقتصاد اسلامی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  5. رشته های تجربی در  زیر گروه 5  که عبارتند از : رشته های آموزش تربیت بدنی و کتابداری در شاخه پزشکی و امنیت اطلاعات و مددکاری اجتماعی و اقتصاد کشاورزی معرفی گردند.

معرفی بهترین رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1483 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2254 می باشد همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 3936 می باشد .در ادامه سعی داریم به معرفی رشته های تجربی با رتبه برای دندانپزشکی و داروسازی بپردازیم . رتبه لازم برای قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1230می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2273 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 909می باشد . . رتبه لازم برای قبولی رشته داروسازی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1629 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 3378 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 1755می باشد.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

پردرآمدترین رشته های تجربی بدون آزمون

پردرآمدترین رشته های تجربی که می توان از آن ها نام برد رشته های پزشکی بدون کنکور و دندان پزشکی بدون کنکور و داروسازی بدون کنکور می باشند .با توجه به بازار کاری خوب در این رشته ها رقابت بالایی برای ورود به دانشگاه  سراسری دراین رشته ها نسبت به سایر رشته های تجربی وجود دارد.

مشاوره رشته های تجربی بدون کنکوردرخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره رشته های تجربی در انتخاب رشته نهم در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی