Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با بهترین منابع کنکور 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .به بهترین منابع کنکور 98 در هر سه رشته ی تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه می پردازیم .اولا منابع کنکور 98 از لحاظ تست و درسنامه باید مورد بررسی قرار بگیرند .بهترین منابع کمک آموزشی را مطابق با سال های دوازدهم ویازدهم و دهم توضیح خواهیم داد.عامل اصلی برای موفقیت هر داوطلب در کنکور سراسری 98  قطعا انتخاب بهترین بودجه بندی کنکور 98 می باشد.

 

بودجه بندی کنکور 98

چرا باید بهترین منابع کنکور 98 را بشناسیم ؟

از آن جا که تغییرات زیادی در تالیف کتاب های درسی جدید ونیز در سیستم آموزشی بوجود آمده باید  در درجه اول  شناخت کلی  نسبت به بهترین منابع کنکور 98 پیدا کرده و معرفی منابع کنکور 98 را انتخاب و تهیه نمود .بنابراین پرداختن به بهترین کتاب های تستی و آموزشی کنکور 98 امری الزامیست.

بهترین منابع کنکور 98 تجربی

در ادامه سعی بر این داریم که دروس تخصصی رشته تجربی در سال دوازدهم و یازدهم و دهم را بررسی نمائیم .که قطعا داوطلبان علاوه بر بهترین منابع کنکور 98 تجربی می توانند با مطالعه درسنامه و منابع تستی کتب کمک آموزشی  که تست هایی را از کتاب در اختیار داوطلبینی که قصد بالا بردن سرعت تست زنی را در کنکور 98  دارند قرار می دهد به بهترین نتیجه ای که مدنظرشون هست دست یابند .بنابراین پرداختن به بهترین منابع کنکور 98 تجربی امری ضروریست .

بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام جدید

همان گونه که می‌دانیم اهمیت و تاثیر دروس تخصصی در موفقیت و معرفی بهترین منابع کنکور تجربی 98 نظام جدید بسیار زیاد است اما همچنان به داوطلبان گرامی تاکید می‌کنیم که ابتدا باید بر روی کتب درسی وزارتی تسلط کامل داشته باشند و پس از آن به مطالعه کتاب های کمک آموزشی بپردازند. همان گونه که می‌دانیم سوالات گروه تجربی هم صورت حفظی و هم به صورت تحلیلی است اما در چند سال اخیر نوع و تیپ سوالات کنکور سراسری بیشتر به سمت سوالات تحلیلی و مفهومی رفته و کمتر شاهد سوالات حفظی هستیم از این روی برای پاسخ گویی به سوالات دروس تخصصی نیاز به تسلط زیادی در مباحث این دروس داریم. در این مقاله هر کدام از دروس تخصصی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم.

ریاضی کنکور تجربی 98 

ریاضی کنکور 98 جزو دروسی است که دانش آموزان رشته ی تجربی معمولا ارتباط خوبی با آن برقرار نمی کنند و تعدای از دانش آموزان در یادگیری این درس دچار مشکل هستند و به 3 گروه ضعیف ،متوسط و قوی تقسیم می شوند .اما جای نگرانی نیست و برای این 3 گروه کتابهای مخصوصی جمع آوری شده که با مطالعه ی این کتابها داوطلبان می توانند درصد های قابل قبولی از این درس را به خود اختصاص دهند.ما به آن دسته از داوطلبانی که در این درس ضعیف هستند کتاب آبی قلم چی و برای دانش آموزان متوسط کتاب جامع مهر وماه و برای دانش آموزان سطح بالاتر کتاب جامع خیلی سبز رو پیشنهاد می کنیم.

شیمی کنکور تجربی 98

شیمی کنکور 98 از دروسی است که اهمیت زیادی برای دانش آموزان رشته ی تجربی دارد که درصد بالا در این درس تاثیر زیادی در قبولی داوطلبان در کنکور خواهد داشت.به همین  دلیل ما به شما کتاب کمک آموزشی شیمی مبتکران رو که به عنوان یک منبع آموزشی جامع معرفی می کنیم. از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب خیلی سبز اشاره کنیم.

زیست شناسی کنکور تجربی 98

با توجه به اینکه درس زیست شناسی در کنکور تجربی 98 از دروس مهم به شمار می رود. بنابراین توصیه می کنیم که علاوه بر کتاب درسی در کنار آن از کتاب های کمک آموزشی از جمله فاگوزیست هم برای تسلط بیشتر استفاده کنید .این کتاب برخلاف حجم زیادی که دارد اما با زبان ساده ای نوشته شده است .از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب همایش دکتر عمارلو اشاره کنیم.همچنین برای تقویت تست زنی هم می توانید از کتابهای نشر الگو هاشمی استفاده کنید. از کتابهای جامع در خصوص ژنتیک ،کتاب ژنتیک آرام فر از انتشارات تخته سیاه  و کتاب زیست گیاهی انتشارات تخته سیاه هم درخصوص مباحث گیاهی انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهترین منابع زیست شناسی کنکور 98

فیزیک کنکور تجربی 98

درس فیزیک کنکور 98 جزو دروس یادگیری به حساب می آید به همین دلیل تسلط روی این کتاب نیازمند حل تمرین بسیاریست .یعنی بعد از تسلط روی کتاب درسی شما باید برای آماده سازی خودتون از کتاب های کمک آموزشی هم استفاده کنید که ما برای شما تعدادی از کتابهای درسی رو عنوان خواهیم کرد.درسنامه های گاج 

زمین شناسی کنکور تجربی 98

اما در خصوص درس زمین شناسی کنکور 98 که بسیاری از دانش آموزان اهمیت زیادی برای این درس قائل نیستند و به راحتی از کنار آن عبور می کنند باید بگوییم که شما باید این درس را هم جزو دروس کنکوری بدانید و مطالعه کنید. می توانید از کتاب هاین مثل زمین شناسی خیلی سبز و کتاب زمین شناسی مهروماه و یا DVD دکتر چلاجور به عنوان کتاب کمک آموزشی استفاده کنید ونتیجه ی مطلوبی بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و مطالعه پربازدیدترین مقالات سایت تحصیلی درخت دانش در مورد منابع کنکور 98 و همچنین برنامه ریزی درسی روزانه و هفتگی کنکور سراسری 98 ریاضی، تجربی و انسانی مخصوص خودتان میتوانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام قدیم

مجموعه سوالاتی و معرفی منابع کنکور تجربی نظام قدیم تجربی 98 که در آزمون سراسری کشوری (کنکور) می‌آید به صورت دروس عمومی و تخصصی است که دروس عمومی در همه‌ی 5 گرایش یکسان است. برخی از دانش آموزان به دلیل پایین بودن  ضرایب دروس عمومی اغلب توجه زیادی به دروس عمومی  ندارند و برخی نیز درس های عمومی را حذف می‌کنند.

تجربه ثابت کرده است دانش آموزانی که درصد بالایی در این درس های عمومی زده اند رتبه بهتری داشته اند نسبت کسانی که فقط درس های تخصصی را مطالعه کرده اند. حتی زمانی که درصد دروس تخصصی گروه اول کمتر از گروه دوم بوده اند.

بهترین منابع کنکور برای ادبیات فارسی

یک نکته مهم  در دروس عمومی وجود دارد وهیچ وقت نباید ان را نادیده گرفت و آن این است که ادبیات فارسی بیشترین ضریب را در میان دروس عمومی دارد و لازم است که توجه ویژه‌ای به این درس داشته باشید. برای درس ادبیات منابع کمک آموزشی زیادی در بازار پیدا می‌شود اما اینکه کدامشان بهترین هستند، سوال بسیاری از کنکوری‌هاست. کتابهای ادبیات موجود در بازار به سه دسته تقسیم می‌شوند: جامع درس به درس، جامع موضوعی و تک مبحثی که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ادبیات موضوعی گاج

بهترین کتاب جامع و مبحثی بدون شک ادبیات موضوعی گاج است. روند آموزشی این کتاب بر اساس تیپ تست‌های کنکور طراحی شده و به صورت درس به درس طبق کتاب درسی نمی‌باشد. در واقع شما در هر بخش از کتاب با یک مبحث (قرابت، املا و لغت، تاریخ ادبیات، آرایه و زبان فارسی) سروکار دارید. این کتاب در دو جلد (پرسشنامه و پاسخنامه) تهیه شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی