Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه اقدام نمایند.

 
شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

یکی از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند . اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود  انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 است که اواخر آذر ماه سال 1397 می باشد. که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند . کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از طریق اطلاعیه ای که در سایت منتشر می شود می توانند ثبت نام نمایند و با توجه به علایق خود تکمیل ظرفیت سراسری را که در نظر دارند ثبت نام نمایند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

تکمیل ظرفیت کنکور 97

کلیه داوطلبانی که درانتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند در تکمیل ظرفیت 97 می توانند در صورت ارائه شدن رشته مورد علاقه اشان می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به علت عدم ثبت نام تعدادی از داوطلبان در کد رشته قبولی و یا ثبت نام در کد رشته ای دیگر می تواند فرصتی را برای داوطلب بوجود آورد که بتواند در رشته ای که مورد نظرش است ثبت نام نماید .

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور 97 فرصت مجددایست که داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه های سراسری دارند . یعنی در حقیقت اگر ظرفیت باقیمانده در دانشگاه های سراسری از ورودی مهر وجود داشته باشد ویا ظرفیتی افزوده گردد به ظرفیت دانشگاه های کشور از طریق اطلاعیه ای که سازمان سنجش در وبگاه خود می دهد داوطلبان پر می کنند و می توانند اقدامات اولیه را نیز انجام دهند .همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

حذف تکمیل ظرفیت

در این رابطه داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند و وبگاه سازمان سنجش را چک نمایند اگر اطلاعیه ای در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 منتشر شود می توانند برای ثبت نام اقدام کنند .ولی احتمالا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت پرستاری در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب درخت دانش ما در ارتباط باشید .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی