Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد96


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

برای بسیاری از متقاضیان کنکور سراسری 96 که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 نتوانسته اند در رشته محلی پذیرش شوند ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می توانند مجددا شانس خود را برای قبولی در رشته محل های اعلام شده بیازمایند . همچنین داوطلبانی که در رشته محلی پذیرش شده اند و از رشته خود رضایت ندارد و یا مورد علاقه شان نبوده نیز می توانند از این فرصت استفاده نمایند . تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 نیز احتمالا در دو مرحله مهر و بهمن ماه اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 از میان رشته محل های معرفی شده که رشته محل هایی هستند که پذیرش در آنها براساس آزمون سراسری 96 بوده و در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 ظرفیت شان تکمیل نشده است ، رشته محل های دلخواه خود را انتخاب کنند . در این مقاله سعی کرده ایم تا برای علاقه مندان با مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 اطلاعات و مراحل دریافت اطلاعات و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 را قرار دهیم.

مشاهده لیست رشته محل های دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96

  علاقه مندان به شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در ابتدا می بایست لیست رشته محل های انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 را بطور دقیق و کامل مطالعه نمایند و با انتخاب از میان رشته محل های ارائه شده با توجه به تراز موثر کسب شده شان ، اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نمایند . لیست رشته محل های انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org قابل مشاهده می باشد . پس از مشاهده و مطالعه دقیق لیست رشته محل های انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال اول 96-97 انتخاب رشته محل های دلخواه خود می توانید با مراجعه به سایت مطابق شکل از منوی سمت راست تصویر کارت ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه آزاد را خریداری نموده و با وارد کردن شماره سریال داده شده می توانید انتخاب رشته نمایید.

تراز قبولی و رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

  همانطور که گفته شد در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 تراز موثر داوطلب می بایست ملاک انتخاب رشته محل ها قرار گیرد و به این نکته نیز توجه داشته باشید که تراز قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 از تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 از رتبه قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 پایین تر خواهد بود . در مقالات زیر سعی کرده ایم تا اطلاعاتی از تراز قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با توجه به آمارهای در دسترس از قبولی های کنکور سراسری 96 در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96

هر داوطلب تنها اجازه 20 انتخاب رشته را درنحوه ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 دارد و فقط در گرایش رشته خود می توانند انتخاب رشته کنند. به عنوان مثال داوطلبانی که در کنکور انسانی شرکت کرده اند ، تنها می توانند از رشته محل های رشته انسانی در تکمیل ظرفیت برخوردار شوند. لازم به ذکر است که اگر داوطلبان در تکمیل ظرفیت مهر و بهمن دانشگاه آزاد 96 شرکت کنند و همچنین در انتخاب رشته شهریور ماه هم در دانشگاه آزاد پذیرش شده باشند ، پس از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 دیگر قبولی در دانشگاهی که شهریور ماه پذیرفته شده بودند لغو می گردد و تنها اجازه تحصیل در دانشگاهی را دارند که در تکمیل ظرفیت مهر و بهمن پذیرفته شده اند،داوطلبان باید توجه داشته باشند ، اصلی ترین گروه آموزشی که در کنکور آزاد با آن سرو کار داریم رشته علوم تجربی است زیرا که 95 درصد رشته محل ها به غیر از رشته تجربی در شرایط تکمیل ظرفیت بدون آزمون بوده و تنها رشته محل هایی که با آزمون هستند در تکمیل ظرفیت اعلام می شوند و بسیار محدود هستند. راهای ارتباط با مشاوران انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد: شماره تماس: 9099072943 کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی