Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور پیام نور

آغاز ثبت نام بدون کنکور پیام نور


آغاز ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور در در رشته ها و محل دانشگاههای سراسر کشور اعلام شد، رشته روانشناسی بدون کنکور پیام نور در شهر تهران اعلام ظرفیت کرد برای لیشت رشته ها میتوانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید. 


اگر بخواهیم به طور خلاصه به معرفی بدون کنکور دانشگاه پیام نور بپردازیم باید بگوییم که دانشگاه پیام نور از شیوه آموزشی خاصی برخوردار است.به این صورت که این دانشگاه براساس روش نیمه‌حضوری و آموزش از راه دور تأسیس شده است که این موضوع ضرورت حضور دانشجو در کلاس‌های درسی را کاهش می‌دهد و به نوعی می‌توان گفت که در دانشگاه پیام نور کلاس‌های تدریس حول محور مرور درس و رفع اشکال صورت می گیرد.تحصیل در دانشگاه پیام نور به دو طریق امکان پذیر خواهد بود که داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.در ادامه مطلب به طور اختصاصی به ارائه توضیحاتی در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور پرداخته ایم.


مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور 


  امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری

 امکان تحصیل همزمان در دانشگاه فراگیر پیام نور و دیگر دانشگاه ها

 پرداخت شهریه ای کمتر نسبت به دیگر دانشگاه ها

 عدم محدودیت در انتخاب رشته مورد نظر بدون توجه به رشته تحصیلی

 برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری و افزایش شانس قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد


شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96 


در رابطه با شرایط و نحوه ی  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 لازم است به اطلاعتان برسانیم که کلیه داوطلبان در صورت دارا بودن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.حتی آن دسته از داوطلبانی که موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده اند.بنابراین حضور در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 نخواهد بود و  متقاضیانی که به هر دلیلی در آزمون سراسری حضور نداشته اند هم امکان ثبت نام بدون آزمون پیام نور را خواهند داشت.




نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96


داوطلبان گرامی چنانچه قصد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارید توجه داشته باشید که نحوه ثبت نام بدون کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نخواهد بود.ضمن اینکه پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه انجام می گیرد. بنابراین ورودی های مهر می بایست در اواخر مرداد ماه با مراجعه به سایت سنجش و مشاهده لیست رشته های بدون کنکور پیام نور حداکثر 150 رشته محل را انتخاب نمایند. ورودی های بهمن ماه نیز می بایست از اواسط آبان تا اواخر آذر ماه 95 اقدامات لازم را جهت ثبت نام و انتخاب رشته خود انجام دهد.


 تکمیل ظرفیت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96


قابل توجه داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور را دارند : توجه داشته باشید که در ثبت نام بدون کنکور پیام نور هم امکان تکمیل ظرفیت وجود دارد و متقاضیانی که در برای ورودی مهر ماه اقدام به ثبت نام کرده اند می توانند از تاریخ 24 مهر ماه تا 24 آبان ماه در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور شرکت و در این مرحله نسبت به انتخاب های خود تجدید نظر کنند.ضمن اینکه در سال جاری جهت انجام مرحله تکمیل ظرفیت می بایست به دانشگاه به صورت حضوری مراجعه کنید و مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت را انجام دهید.


آیا میزان شهریه در دوره های سراسری – فراگیر – بدون آزمون دانشگاه پیام نور متفاوت است؟


در پاسخ به این سوال که آیا میزان شهریه در دوره های سراسری ، فراگیر ، بدون آزمون دانشگاه پیام نور متفاوت است یا خیر باید بگوییم که پاسخ منفی است و تفاوتی بین میزان شهریه رشته های مختلف در گروه های مختلف از قبیل فنی و مهندسی با رشته های علوم انسانی وجود ندارد و همچنین میزان شهریه در تمامی دوره ها  از جمله دوره های سراسری ، فراگیر، بدون آزمون یکسان می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی