Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور96

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور


در سال های گذشته داوطلبان برای قبولی در دانشگاه آزاد بدون کنکور باید در آزمون سراسری که دانشگاه آزاد برگزار می کرد باید شرکت می کردند و در صورت قبولی می توانستند در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. امروزه دیگر دانشگاه آزاد آزمونی برگزار نمی کند و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد به دو صورت بدون کنکور و با آزمون است. البته بیش از 90 درصد رشته ها ثبت نام به صورت بدون کنکور است و فقط رشته های کمی به صورت با آزمون دانشجو می پذیرد که برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطالعه فرمایید. مدرک اخذ شده در رشته های کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد که توسط داوطلبان پس از گذرانیدن واحد های مربوط به آنها اعطا میگردد، کاملا رسمی می باشد و هیچ تفاوتی با مدرک رشته های با کنکور دانشگاه آزاد ندارد. همچنین از نظر شهریه و شرایط دیگر نیز متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی پیوسته بدون کنکور با کارشناسی پیوسته با کنکور دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی ندارد. تنها فرق کارشناسی پیوسته با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد در نحوه پذیرفته شدن در دانشگاه است. در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال96 ، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 96، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 96 پرداخته ایم.

برای اطلاع از رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری منتظر مقالات بعدی ما باشید.


زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 96


دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به  دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. نکته مهمی که لازم است بدانید این است که شرکت در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام بدون کنکور نخواهد بود. درخصوص تفاوت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد و کاردانی پیوسته نیز لازم به ذکر است که تفاوت این دو در ارائه تعداد رشته ها می باشد یعنی لیست رشته های بدون کنکور دارای تنوع کمتری نسبت به رشته های با آزمون هستند.داوطلبان در 2 نوبت مهر و بهمن ماه به صورت دقیق تر،ورودی های مهر ماه می بایست در اواخر مرداد ماه و ورودی های بهمن ماه می بایست در آذر ماه نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.


نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی خواهد بود و شما داوطلبان جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از تکمیل ثبت نام از دریافت رسید مربوط به ثبت نام خود غافل نشوید تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با دارا بودن دیگر مدارک به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید.


ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد  96 چه شرایطی دارد ؟


خوشبختانه دانشگاه آزاد معدل را ملاک قبولی داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی قرار نمی دهد و سوابق تحصیلی داوطلبان هیچ گونه تاثیری در پذیرش داوطلبان نخواهد داشت و داوطلبان با هر معدلی امکان ثبت نام بدون کنکور را خواهند داشت.اما به خاطر داشته باشید که از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد، دارا بودن مدرک دیپلم  و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی خواهد بود.برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد بر روی لینک شهربه کلیک فرمایید


توجه داشته باشید که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته رشته ی انتخابی شما می بایست مرتبط با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اید باشد. بنابراین با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در انتخاب رشته دست به انتخاب رشته بزنید.اما متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 را دارند می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی انتخاب رشته نمایند.


رشته های بدون کنکور دانشگاهی


به علت تغییرات مداوم در دستورالعمل های پذیرش بدون کنکور دانشجویان توصیه می شود:

حتما در این زمینه ها با یک مشاور آشنا به مسائل روز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد، سراسری، پیام نور، علمی کاربردی و غیره مشورت نمایید و صرفا به چند نوشته و مقاله در فضای اینترنت اکتفا نکنید.

به طور کلی امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاهی برای تعداد زیادی از مراکز تحصیلات عالی و دانشگاه های سراسر کشور وجود دارد.

ولی مسئله ای که در این بین نقش حیاتی دارد دانشگاه مورد نظر و رشته ای که قصد دارید ثبت نام حضوری دانشگاه بدون کنکور در آن ثبت نام کنید، می باشد.


داوطلبان گرامی برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته های بدون کنکور (رشته های پزشکی بدون کنکور) می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرند و از راهنمایی مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش بهره مند گردند. در صورت مشغول بودن خط تلفن می توانند سوالات خود را از طریق سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح کرده تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود. برای اطلاعات کافی از تمامی رشته ها کافیست بر روی اسم رشته ها کلیک کنید و یا در جستجوی سایت رشته ی مورد نظر خود را جسنسجو کنید.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی