Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ

دانشگاه آزاد اهواز بدون کنکور

دانشگاه آزاد اهواز بدون کنکور 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در تمامی مقاطع بدون کنکور دانشجو می پذیرد، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اهواز در نیمسال اول و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم به صورت اینترنتی می باشد.

داوطلبان شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اهواز مهر و بهمن 96 - 97

دانشگاه آزاد اهواز در مقطع کارشناسی پیوسته در مهر و بهمن 96 - 97 در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد انجام می دهد:

روانشناسی ، علوم سیاسی ، علوم اقتصادی - اقتصاد نظری ، مدیریت بازرگانی ، آب و هواشناسی ، فیزیک ، فیزیک مهندسی ، زمین شناسی ، علوم و مهندسی آب ، شیلات و...

لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) دانشگاه آزاد اهواز مهر و بهمن 96 - 97

دانشگاه آزاد اهواز در مقطع کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) در مهر و بهمن 96 - 97 در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) انجام می دهد:

آموزش دینی - عربی ، آموزش و پرورش ابتدایی ، علمی - کاربردی حسابداری ، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ، مهندسی تکنولوژی برق - قدرت ، معماری ، مهندسی اجرایی عمران ، علمی - کاربردی ارتباط تصویری ، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید - ماشین افزار ، مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه و...

نحوه ثبت نام در رشته محل های بدون آزمون دانشگاه آزاد اهواز

نحوه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته‌های بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) کنکور سال ۹۵ از شنبه ۲۳ مرداد آغاز شده و افرادی که در آزمون سراسری شرکت نکرده یا غایب بودند می‌توانند در این مرحله اقدام کنند. برای ثبت نام بدون کنکور ابتدا هر شخص باید به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.Azmoon.org سر بزند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز مخصوص کسانی است که دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و اکنون می خواهند در مقطع کارشناسی پیوسته است شرکت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که رشته ای که شما انتخاب می کنید لزوما نباید ارتباطی به دیپلم یا پیش دانشگاهی تان داشته باشد. یعنی یک نفر ممکن است دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی داشته باشد و بخواهد در رشته الهیات ثبت نام کند و یا دیگری دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارد و می خواهد رشته حقوق ثبت نام کند. این بدین معنی است که دانشگاه از شما یک دیپلم و یک پیش دانشگاهی می خواهد. نوع دیپلم و پیش دانشگاهی مهم نیست.

نیمسال اول و نیمسال دوم چیست ؟

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز، بسته به زمانی که به سایت مراجعه می کنید ممکن است نیمسال اول یا دوم را در این قسمت ببینید. یعنی اگر نیمه اول سال قصد ثبت نام داشته باشید اولین ورودی متناظر با شما ورودی مهرماه است که می شود نیمسال اول و اگر نیمه دوم سال قصد ثبت نام داشته باشید اولین ورودی متناظر با شما ورودی بهمن ماه است که می شودمهلت ثبت نام نیمسال دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز. 

شرایط داوطلبانی که در آزمون سراسری 96 شرکت نکرده اند

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 شرکت نکرده و متقاضی پذیرش بدون آزمون هستند ابتدا باید با پرداخت هزینه مربوط برای هر یک از گروه‌های آزمایشی به مبلغ 32 هزارتومان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نامی نسبت به درج کد لیست رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد اهواز محل‌های انتخابی براساس اولویت و علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته اقدام و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی خود را از سیستم دریافت کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل های دانشگاهی دانشگاه آازد اهواز محل‌های مربوط به پذیرش براساس سوابق تحصیلی بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه آزاد مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته انتخاب دانشگاه آزاد اهواز  (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

در روش پذیرش با سوابق تحصیلی هر داوطلب می‌تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی باشد. ثبت‌نام و انتخاب رشته فقط به روش اینترنتی است و تمام داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره سریال ثبت‌نام و رمز ورود را برای انجام امور بعدی به دقت نگه‌داری کنند. پس از تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت‌نام،‌ انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی خود را یادداشت کنند.

چنانچه پس از پایان مراحل ثبت نام و انتخاب رشته و دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی ثبت‌نام و انتخاب رشته متوجه شدید که اشکالی در اطلاعات ثبت‌نامی شما وجود دارد باید از انجام ثبت‌نام و انتخاب رشته جدید یا مکاتبه با سازمان سنجش خودداری کرده و با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات در سایت و در محدوده زمانی ثبت‌نام و انتخاب رشته نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.

 داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 ثبت‌نام کرده ولی در جلسه آزمون غایب بودند یا مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند و می‌توانند ثبت‌نام بدون کنکور انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه‌های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت‌نامی خود باشند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی