Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

دانشگاه آزاد تهران شرق بدون کنکور

دانشگاه آزاد تهران شرق بدون کنکور

 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، یکی از بهترین دانشگاه های آزاد بدون کنکور تهران و ایران می باشد.با توجه به اینکه در این دانشگاه رشته های متنوعی با اساتید برتر در حال تدریس می باشند از هر لحاظ که به این قضیه بنگیریم در بعضی از رشته ها جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص می دهد.

دانشگاه آزاد تهران به طور کلی شامل چند تا واحد دانشگاهی از جمله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب، دانشگاه تهران شرق، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شمال، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب، دانشگاه تهران مرکز و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات را در برمی گیرد.

تاریخچه دانشگاه آزاد تهران شرق

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت) در 18 کیلومتری شرق تهران در شهرک قیامدشت قرار دارد و از نظر تقسیمات مناطق شهری تهران، در منطقه 15 شهرداری واقع شده است شهرک قیامدشت در بخش خاوران قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران ، جمعیت آن ۱۰۰۳۹۶ نفر (۲۰۷۸۱خانوار) بوده‌است.

پیشینه واحد

این واحد با تصویب هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان واحدتهران شرق در چهارم اسفند ماه سال 1378 تاسیس و فعالیت خود را در سال 1380 درقالب مرکز آموزشی زیر نظر واحد تهران مرکز با جذب تعداد 400 نفر دانشجو در دورشته علوم اجتماعی و تربیت بدنی در یک ساختمان دو طبقه در شهرک قیامدشت وبدون داشتن فضای مناسب آموزشی واداری آغاز کرد وبا پذیرش دانشجوی بیشتر در سنوات بعد با اجاره بخشی از پاساژ بازار مصالح در 3 کیلومتری سه راه افسریه به کار خود ادامه داد.

با اهتمام وحمایت ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی جنای آقای دکتر جاسبی،معاونت عمران واحد تهران مرکزی و مسئولان واحد در زمینی به مساحت 54 هکتار از سال 1382 مراحل تهیه نقشه وپلان مجتمع دانشگاهی تهران شرق توسط متخصصان وکارشناسان معاونت عمران سازمان مرکزی دانشگاه تهیه واحداث فاز 1 آن با 5000 متر مربع در دوطبقه با اسکلت فولادی ونمای سنگی آغاز وتمام مراحل طراحی واجرای آن در کمتر از از یکسال انجام گردید.فاز یک پس از احداث درهفدهم مرداد ماه سال 1383 بدست جناب آقای دکتر جاسبی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.همزمان با افتتاح فاز 1،احداث مجتمع فاز 2 نیز در سال 1383 آغازشد.این فاز با مساحت 7000 متر مربع در چهار ونیم طبقه وبا داشتن 50 کلاس درس،کارگاه،کتابخانه،سالن اجتماعات،نمازخانه،بوفه وانتشارات، دارای کاربری  صددرصدآموزشی وپژوهشی وبالغ بر 20000متر مربع فضای سبز اطراف آن در سال 1388 کاملا به بهره برداری رسید.از سال 1386 نیز کلنگ احداث ساختمان کارگاه ها وآزمایشگاه ها ، سالن ورزشی ، و مجتمع ورزشی چند منظوره دانشگاه زده شد.وطی یکسال (1390-1389) دانشکده فنی مهندسی دانشگاه احداث و به بهره برداری رسید.

وضعیت فعلی

این واحد دانشگاهی هم اکنون با درجه بسیار بزرگ  ودر منطقه شرق تهران در سایتی به مساحت 54 هکتار  با بیش از 53000 هزار متر مربع فضای مسقف ،5000 متر مربع فضای آزمایشگاهی وکارگاهی 12900 متر مربع فضای ورزشی مجهز، 198 نفر عضو هیات علمی ، 500نفر استاد مدعو ،178 نفر پرسنل اداری وخدماتی ، ،بیش از 12300 نفر دانشجوی فعال ،4 دانشکده مصوب دارای 103رشته مصوب فعال تا مقطع دکتری تخصصی،کتابخانه مرکزی مجهز،مرکز سلامت ومشاوره،مرکز رشد نانو وانرژی های نو داری 4 واحد فناور وانجمن های فعال دانشجویی از جمله انجمن رباتیک با چندین ثبت اختراع  فعالیت می کند، این واحد دانشگاهی با انواع استراتژی های و برنامه های آموزشی،پژوهشی ،فرهنگی ودانش بنیان خود چشم انداز روشنی را برای توسعه وگسترش آموزش عالی ودانشگاهی متصور است.

آدرس دانشگاه آزاد تهران شرق

تهران- سه راه افسریه- بزرگراه امام رضا- کیلومتر 18 – شهرک قیامدشت – انتخای خیابان شهید باهنر-

شماره تماس:

3359450-9

کد پستی:

1866113118

شرایط پذیرش در دانشگاه آزاد تهران شرق

 دانشگاه آزاد تهران شرق با شریط بدون کنکور و با آزمون دنشجو پذیرش می کند، پذیرش در ای رشته ها متفاوت خواهد بود چون داوطلبان زیادی از تهران و شهرهای اطراف به تحصیل در این دانشگاه علاقه و تمایل زیادی دارند خیلی زود در مدت زمان کم ظرفیت در رشته های روانشناسی بدون کنکور تهران شرق، حقوق بدون کنکور تهران شرق و ... پر خواهد شد.

بدون کنکور ورودی مهرماه 96 دانشگاه آزاد در تاریخ 7/8/96 به پایان رسید اما خبر خوب برای داوطلبین و متقاضیان بدون کنکور در رشته های دانشگاه تهران شرق می توانند از آذرماه برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 مراحل ثبت نام بدون کنکور

در مرحله اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97خود به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور بهمن ماه 96 را مشاهده می کنند، در صورتی که رشته مورد نظر ارائه شده باشد می توانند با خرید کارت اعتباری 36000 هزار تومانی برای مقطع بدون کنکور کارشناسی دانشگاه تهران شرق ثبت نام خود را انام دهند. در مقطع کاردانی زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن تهران شرق در بعی رشته ها می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

نکته قابل توجه

سیستم بدون کنکور برای ثبت نام در دانشگاه تهران شرق به حالت سیستم پاره وقت و سیستم تمام وقت می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات مختلف ازجمله شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تهران شرق، تفاوت سیستم پاره وقت و تمام وقت، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، نحوه خرید کارت اعتباری بدون آزمون، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد ترم دوم ، معرفی دانشگاه های سراسر کشور و .... می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی