Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دانشگاه اردکان

دانشگاه اردکان

  • دانشگاه اردکان چگونه دانشگاهی می باشد؟
  • رشته های دانشگاه اردکان در چه مقاطعی ارائه می شوند؟
  • شرایط ثبت نام در دانشگاه اردکان چگونه می بشد؟
  • موقعیت مکانی و جغرافیایی این دانشگاه چگونه می باشد؟

و ....

موقعیت مکانی

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است. شهر اردکان مرکز این شهرستان است. جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵، برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است. شهرستان اردکان بابیش از 24 هزار کیلومتر مربع بزرگترین شهرستان استان محسوب می شود. این شهر در روزگار آبادانی آن در محلی به نام زردک قرار داشته و بخش قابل ملاحظه ای از آثار تاریخی آن هنوز پا برجا ست. این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، بخش خرانق و بخش عقدا می باشد.

دانشگاه اردکان با موافقت شورای گسترش آموزش عالی در جلسه مورخ 1388/03/09 با عنوان مرکز آموزش عالی تأسیس و در نیمسال اول سال تحصیلی 89-88 در دو رشته روان شناسی عمومی و راهنمایی و مشاوره به پذیرش دانشجو پرداخته است. سپس در تاریخ 1389/10/18 بر اساس مصوبه شورای گسترش با ادغام دانشکده منابع طبیعی اردکان در مرکز آموزش عالی، این مرکز به مجتمع ارتقاء یافت و نهایتاًدرجلسه 1391/12/12 شورای گسترش وزارت علوم به دانشگاه ارتقاءیافت که هم اکنون شامل دانشکده های علوم تربیتی، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی،دامپزشکی و مرکز آموزش عالی حضرت خدیجه(س)-ویژه خواهران- می باشد که تعداد1600 دانشجو در حل تحصیل می باشند.

دانشکده ها

الف-دانشکده علوم تربیتی

ب-دانشکده کشاورزی،منابع طبیعی و کویرشناسی

ج-دانشکده فنی-مهندسی

د-دانشکده دامپزشکی

ه-مرکز آموزش عالی حضرت خدیجه(س)-ویژه خواهران-

تاریخچه آموزش عالی در این شهرستان به سال 1348 باز می گردد؛ به طوریکه در این سال دانشسرای مقدماتی در اردکان تأسیس می شود و سپس این مرکز در سال 1360به عنوان دانشسرای تربیت معلم به کار خود ادامه داده و نهایتا از سال 74 13به عنوان آموزشکده فنی شهید بهشتی مشغول به فعالیت می باشد.در سال 1368 دانشگاه پیام نور در این شهرستان آغاز به کار کرد و به دنبال آن در سال 1374دانشکده منابع طبیعی و همچنین مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی(دانشکده هنر)  و در سال 1379  نیز دانشگاه آزاد اسلامی در اردکان تأسیس می شود و در سال 1388  مجتمع آموزش عالی دانشجو پذیرش و رسما فعالیت آموزشی خود را آغاز می کند که از مردادماه1392 به دانشگاه اردکان ارتقاء یافته است. نهایتاً دانشکده طب سنتی اردکان در سال1389 از شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دومین دانشکده طب سنتی کشور بعد از دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران تأسیس شد و دانشجویان رشته پزشکی از طریق آزمون به این دوره تخصصی راه پیدا می کننددر حال حاضر 9هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در شهرستان اردکان مشغول به تحصیل می باشند.

ادرس سایت دانشگاه اردکان:

http://www.ardakan.ac.ir

راههای ارتباطی با دانشگاه

آدرس : اردکان - بلوار آیت الله خاتمی(ره) - دانشگاه اردکان 

 کدپستی : 95491-89518 

فکس:32248384-035

شماره تماس:32248271-035

مشاوره تحصیلی درخت دانش 

متقاضیان و داوطلبان تحصیل در دانشگاه اردکان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات مختلف تحصیلی و همچنین معرفی دانشگاه های کشور، پذیرش بدون کنکور ازاد و با آزمون  با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند. شنخت بیشتر دانشگاه ها منجر به انتخاب صحیح و بهتر شما در آیده تحصیلی و همچنین بازار کار شما خواهد شد.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی