Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور کدام دانشگاه دارد ؟

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور کدام دانشگاه دارد ؟

هر ساله بر دانشگاه ها و واحد های ارائه دهنده رشته مهندسی پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی افزوده می شود ازجمله دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و... که در این مقاله به دلیل متقاضیان زیاد دانشگاه آزاد بدون کنکور به معرفی واحدهای دانشگاه آزاد ارائه دهنده مهندسی پزشکی بدون کنکور خواهیم پرداخت.

داوطلبان واجد شرایط جهت اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور آزاد، لیست کامل دانشگاه هایی که مهندسی پزشکی را بدون کنکور ارائه می دهند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (با تلفن ثابت و بدون پیش شماره) در ارتباط باشید.

مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد

لیست دانشگاه های که مهندسی پزشکی را بدون کنکور پذیرش دارند؟

در این قسمت لیست دانشگاه هایی که در رشته مهندسی پزشکی ثبت نام دارند را خدمت داوطلبان محترم ارائه می دهیم:

مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

تنها واحد های دانشگاه آزاد تهران که مهندسی پزشکی بدون کنکور را ارائه می دهد رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق می باشد، که داوطلبان می توانند ثبت نام بدون کنکور رشته مهندسی پزشکی تهران را انجام دهند.

مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد مراکز استان ها

اردبیل، تبریز، ارومیه، شهرکرد، مشهد، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کرمان، رشت، یزد.

با توجه به موقعیت مکانی خود برای انتخاب نزدیک ترین و بهترین واحد دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 و... می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید، با تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

چه کسانی می توانند ثبت نام مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بدون آزمون 98 را انجام دهند؟

علاوه بر داشتن شرایط عمومی ثبت نام، با مراجعه به قسمت شرایط ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور در همین مقاله، که در بالا توضیح دادیم علاوه بر همان 4 مورد نیز افرادی که دارای مدرک لیسانس و حتی بالاتر نیز می باشند می توانند دوباره برای انتخاب این رشته و دیگر رشته های پزشکی بدون کنکور اقدام نمایند.

زمان ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد 98

بر خلاف سال های گذشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی های نیمسال اول 98 خیلی زودتر شروع شده است، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکوراز 26 اسفند 97 آغاز شده است و تا 6 شهریور 98 متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد رشته مهندسی پزشکی 98

ثبت نام مهندسی پزشکی بدون آزمون آزاد تماما از طریق سایت دانشگاه آزاد می باشد از ثبت نام گرفته تا اعلام نتایج دانشگاه آزاد مهر 98 و نحوه ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد شامل مراحل زیر است:

  • خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98
  • ثبت اطلاعات و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد 98

با توجه به اینکه مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط در مقطع کارشناسی ارائه می شود لذا هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام ب 46000 تومان می باشد.

در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چند کد رشته محل می توان انتخاب کرد؟

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 حتما توجه داشته باشند که در هر زیر گروه آزمایشی مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل می باشند اما هر کارت اعتباری فقط مربوط به یک زیر گروه آزمایشی لذا توصیه می شود اگر در انتخاب رشته خود تردید دارید، اگر نمی دانید که رشته مورد نظر شما در کدام زیر گروه آزمایشی است.

اولویت بندی رشته وواحد های دانشگاه آزاد و دیگر سوالات خود با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

مشاوره ثبت نام رشته های آزاد بدون کنکور درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن اطلاعات به روز و آگاهی از آخرین تغییرات در پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسر کشور همراه و مشاور شما داوطلبان محترم در ثبت نام بدون کنکور آزاد 98، شرایط نظام وظیفه در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و... خواهند بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی