Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99 و دیگر شهرهای ایران به صورت همزمان آغاز خواهد شد که برای مقاطع مختلف، متفاوت خواهد بود و پیش ثبت نام این مدرسه ها از طریق سایت سجا در مقاطع زیر انجام خواهد شد:

  1. ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی اصفهان اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  2. ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول اصفهان پایه هفتم (دوره راهنمایی)
  3. ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم اصفهان پایه دهم (اول دبیرستان)

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 98-99

ثبت نام مدارس اول ابتدایی شاهد اصهان و کل کشور هم زمان به صورت اینترنتی از اوایل خرداد 98 آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی اصفهان دو هفته خواهد بود که دانش آموزان با تهیه مدارک لازم ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی می توانند در این مدت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ششم به هفتم یا همان مقطع راهنمایی( دوره اول متوسطه) پس از پایان امتحانات ترم دوم کلاس ششم یعنی از اوایل تیر ماه آغاز خواهد شد و دانش آموزان به مدت دو هفته مهلت ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه دارند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 نهم به دهم جهت ورود به دبیرستان های اول متوسطه به صورت همزمان از دهه دوم تیرماه آغاز خواهد شد و داوطلبان مدارس شاهد اول متوسطه به مدت 15 روز می توانند جهت ثبت نام در مدارس شاهد از طریق سایت سجا اقدام نمایند.

در ادامه مقاله شرایط ورود دانش آموزان مدارس شاهد اصفهان در هر کدام از مقاطع را توضیح خواهیم داد، آنچه شایان ذکر است ثبت نام دانش آموز در موعد مقرر و درج امتیاز بندی درست جهت بالابردن شانس قبولی متقاضی مدارس شاهد می باشد لذا توصیه می شود ثبت نام دانش آموزان متقاضی ورود به لیست مدارس شاهد اصفهان پسرانه و استانها خود را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش شاهد با تلفن ثابت 9099072943 بدون کد انجام دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی