Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان باید بدانند که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۶-۹۷ در مرحله ای جداگانه از ثبت نام اصلی و در فروردین ماه صورت می گیرد در مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان ۹۶-۹۷ اشاره کردیم که زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از تاریخ ۲۵ بهمن تا ۳ اسفند ماه ۹۵ می باشد بنابراین کلیه داوطلبانی که در تاریخ فوق الذکر به سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان مراجعه نموده و ثبت نام تیزهوشان خود را انجام داده اند بایستی از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۹۶ وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان شوند و هزینه ثبت نام خود را پرداخت کنند لازم به ذکر است که در این زمان سایت تنها برای داوطلبانی گشوده خواهد شد که قبلا ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.

 

برنامه ریزی تیزهوشان

 

برنامه ریزی تیزهوشان را به دو دسته تقسیم میکنیم:

  1. برنامه ریزی تیزهوشان ششم به هفتم
  2. برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

 

دانش آموزان عزیز دقت کنید که اولین نکته ای که باید برای برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 و موفقیت در آن انجام دهید این است که برنامه ریزیتان باید دارای انعطاف باشد وهمچنین دارای زمانبندی ازمون تیزهوشان،یعنی  برای صبح تا شب به طور مداوم برنامه ریزی تیزهوشان نکنید چون اگر یک روز بنابر هر دلیلی توانید درس بخوانید از برنامه عقب می مانید و کل برنامه ریزیتان بهم می ریزد پس همیشه در برنامه ریزی روزانه تیزهوشان97  تان یک زمان هایی راهم به استراحت و تفریح اختصاص دهید در این صورت اگر روزی هم از برنامه تان عقب ماندید می توانید در زمان های خالی و در برنامه ریزی هفتکی تیزهوشان خود که در برنامه گنچانده اید، جبران کنید.

 

نقش والدین در قبولی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان چیست؟

 

نکات مهمی که والدین باید در نظر بگیرند ،ایجاد محیطی آرام و به دور از استرس آزمون تیزهوشان ،رسیدگی به تغذیه ی تیزهوشان واجازه ی معاشرت به فرزند برای  رفت و امد با همسالان خود جهت تبادل اطلاعات میباشد.همچنین مشاوره با کارشناسان مشاوره و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان جهت مطلع شدن از مسائل آموزشی فرزند و تشویق دانش آموز از جمله ی موارد جهت بالا بردن روحیه و افزایش اعتماد به نفس دانش آموز برای حضور و موفقیت در آزمون تیزهوشان میباشد.

 

 

روابط اجتماعی تیزهوشان(برنامه ریزی روزانه تیزهوشان)

 

خواب تیزهوشان یکی از مهمترین عواملی است که باید خانواده های تیزهوشان در ان دقت کنند و برای انها از اهمیت زیادی برخوردار باشد و حتما در برنامه ریزی تیزهوشان مخصوص به خودشان که از مشاوران درخت دانش کسب میکنند ساعتهای خواب تیزهوشان را رعایت کرده تا و نکته ب نکته برنامه را اجرا کنند.

طبیعی است که در زندگی شخصی هر کسی اتفاقات ناخوشایندی اتفاق می افتد که ذهن افراد را درگیرمی کند با شروع درس خواندن و انجام برنامه روزانه تیزهوشان ذهن خود را از آن مشکلات آزاد ساخته و حداقل برای این زمان به آن فکر نمی کنند. نقش خانواده در موفقیت تیزهوشان اهمیت بسزایی دارد، در برنامه تنظیم شده روزانه خود وقتی را برای ارتباط و تعاملی مثبت با افراد خانواده و یا دوستان خود اختصاص دهید.

 

با لبخند زدن شرایط مساعد روحی را هم برای خود و هم برای دیگران فراهم می کنند و این رفتار شخصیتی دانش آموزان موفق، باعث به وجود آمدن خلق و خوی خوب در آنها می شود و ناخواسته از استرس و نگرانی های بی مورد دور می شوند.

در وجود این دانش آموزان موفق، هم می توان رفتار خوب تشکر و قدردانی از کسانی را که برایش زحمت می کشند دید و هم در حد توان، روحیه همکاری و کمک کردن به خانواده و دوستان در شخصیت این افراد موج می زند. در اینجا به اختصار برنامه ریزی روزانه تیزهوشان را توضیح دادیم و امیدواریم این مطلب برای شما دانش آموزان عزیز مفید واقع شده باشد.

 

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

 

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی درسی تیزهوشان، بهترین منابع تیزهوشان دارید، برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی