Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 یکی از مهمترین سوالات داوطلبان متقاظی آزمون سراسری امسال می باشد خیلی از دانش آموزان پایه دوازدهمی و ارادی که قصد ثبت نام مجدد کنکور سراسری را دارند این سوال در ذهن دارند که تاریخ دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99 چه تاریخی می باشد؟ مهلت ثبت نام چند روز می باشد و آیا امکان تمدید آن وجود دارد؟ زمان برگزاری کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها نحوه ثبت و راهنمای عملی به چه صورتی می باشد؟ که ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات پاسخ دهیم.

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99

بر اساس اطلاعیه رسمی سایت سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 99، روز چهارشنبه تاریخ 16 بهمن ماه 98 (98/11/16) می باشد که داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با در دست داشتم مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام نمایند توصیه می شود:

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99، شرایط اختصاصی و سوابق تحصیلی لازم، دریافت دفترچه و تفاوت ثبت نام نظام جدید با نظام قدیم در سال 99 با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

[caption id="attachment_19626" align="aligncenter" width="300"]زمان ثبت نام کنکور 99 زمان دقیق ثبت نام کنکور 99[/caption]

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 99 به مدت 8 روز و تا تاریخ 24 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت از این رو داوطلبان باید در زمان تعیین شده و بدون در نظر گرفتن تمدید مهلت ثبت نام نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند و در زمان مشخص شده با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99 به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و از مشاوران مجرب درخت دانش مشاوره و راهنمایی دریافت نمایند.

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 99 که هر سال در تیر ماه برگزار می شود امسال نیز در روزهای 12 و 13 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذفیات کنکور سراسری 99 و همچنین بهترین منابع کنکور سراسری 99 می توانید پربازدیدترین مقالات سایت کنکوری مشاوره تحصیلی درخت دانش را مطالعه بفرمایید.

مشاوره زمان ثبت نام کنکور 99

مشاوران درخت دانش با توجه به شرایط دانش آموزان و داوطلبان، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم، مدرک تحصیلی و رشته انتخابی اصلی و فرعی بهترین ثبت نام با کمترین هزینه را برای شما انجام خواهد داد و کد رهگیری ثبت نام را برای شما ارسال خواهد نمود فقط کافیست که با مشاوران درخت داشن از طریق شماره گیری شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور 99 می توانیم ثبت نام کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که متاسفانه بعد از اتمام زمان ثبت نام سایت سازمان سنجش بسته و دیگر داوطلبان نمی توانند ثبت نام انجام دهند از این رو باید در زمان مشخص شده اقدام کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 را باید حتما از طریق مشاور انجام دهیم؟

ثبت نام کنکور سراسری اولین قدم برای رسیدن به موفقیت و انرژی برای ادامه راه تا رسیدن به آزمون 99 می باشد درنتیجه توصیه می شود به دلیل تاثیر 30 درصدی سوابق تحصیلی و درست وارد کردن مشخصات فردی می توان از مشاور باتجربه راهنمایی گرفت.

آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 تمدید می شود؟

هر سال بعد از اتمام زمان همانند زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 معمولا دو روزی را برای افرادی که نتوانسته اند تمدید خواهند کرد اما توصیه میشود حتما در زمان مشخص شده در سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی