Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 عبارتند از : حافظان قرآن کریم که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم  می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمایند . همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند . همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در طریقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 استفاده نمایند . شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند

ثبت نام مدارس شاهد 98.                                                                                                                   

نحوه امتیاز بندی سهمیه حافظان قرآن کریم چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف می توانند با تائید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائید در حقیقت ستاد اجرایی شاهد منطقه به ازای هر جز حفظ قرآن کریم 15 امتیاز کسب نمایند .

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 10 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند40 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح کشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران فرهنگی و هنری و ورزشی  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران  وفرهنگی و هنری و ورزشی  در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 10 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 40 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی   در سطح کشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران  و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال  تا سال 95 – 96 و نیز ارائه آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذیربط که عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 40 امتیاز و عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز می گیرند .

و نیز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشی نیز امتیاز به دانش آموزان تعلق می گیرد .  که به ازای هر 6 ساعت  45 امتیاز تعلق می گیرد و نیز حداکثر 1000 امتیاز نیز به دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصیل والدین تعلق می گیرد که دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه / شهر می توانند مراجعه نمایند .

 

نحوه امتیاز بندی فرزند کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلی تا سال 95 – 96 در صورتی که آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی اشتغال موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل اداری به ازای هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد .

نحوه امتیاز بندی فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند و 100 امتیاز بگیرند .

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارا ت دیگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرین حکم استخدامی در سال جاری ( برای شاغلین ) و یا آخرین حکم بازنشستگی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی  ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی 5 امتیاز می گیرد و نیز حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند 200 امتیاز می باشد .

نحوه امتیاز بندی فرزند یا نوه خیر مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تائید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان ( سال جاری ) حداکثر 140 امتیاز می توانند با الویت احداث مدارس شاهد بگیرند .

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند

نحوه امتیاز بندی کارنامه تحصیلی دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان می توانند بر اساس معدلشان از امتیاز علمی برای ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . که قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتری داشته باشد می تواند از این امتیاز بیشتر برخوردار شود . 

 

لیست شرایط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگیان

که ال از جمله شرایط ثبت نام مدارس شاهددر ورود به سایت سجا دانش آموزان فرهنگیان این است که داوطلبان در صورت داشتن آخرین حکم استخدامی صادره  شده برای شاغلین در سال جاری یا آخرین حکم کار گزینی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی ) می توانند حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند را که 300 امتیاز است را بیارند و همچنین شایان ذکر است به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیازدارد .

ورود به سامانه سجا 98

سهمیه های بنیادی در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند ؟

  • با توجه به شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر و از آن جا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان  گفت الویت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا به دانش آموزانی می باشد که امتیاز بیشتری بتوانند از سهمیه بنیادی کسب کنند . که بتوانند در مجموع با استفاده از سهمیه بنیادی و غیر بنیادی در مدارس شاهد پذیرفته شوند . دانش آموزان حتما می بایست مطابق با امتیاز بندی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گرکه در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند. این امتیازات شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت  داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

لیست سهمیه ها و امتیازهای مدارس شاهد 98-99

  • نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهید
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند مدافعین حرم
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • خواهر زاده یا برادر زاده شهیدشهید و جانباز بالای70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • که البته شایان ذکر است که  به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز تعلق می گیرد
  • ونیزبه نوه آزاده 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد)  و یا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد )  تعلق می گیرد
  • و نیزامتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز خواهد بود
  • و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد
  • و نیز به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز تعلق می گیرد
  • امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین خرم هر ماه30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی