Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 تغییر کرد

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 تغییر کرد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 برای تمامی مقاطع بر اساس سوابق تحصیلی و نکته مهم برای سال 98 این است که بر خلاف سال های گذشته که تنها معدل کتبی دیپلم داوطلب ملاک اصلی قبولی در پیش انتخاب رشته بود امسال شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور هم شامل معدل کتبی خواهد شد و هم معدل کل دیپلم نیز تاثیر زیادی در قبولی دنشجو دارد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته 98

شرایط ورود و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون نیمسال اول مهر ماه 98 به ترتیب:

  1. دارای دیپلم نظام قدیم چهارساله
  2. دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام قبل از 3-3-6
  3. دارای مدرک دیپلم نظام جدید 3-3-6
  4. دارای مدرک کاردانی پیوسته

شرایط ثبت نام آزاد کاردانی پیوسته بدون کنکور 98

شرایط ورود به مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 دارای مدرک دیپلم می باشد، که مدارک دیپلم خود شامل:

  1. مدرک دیپلم نظری
  2. مدرک دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش

شرایط ورود به مقطع کاردانی پیوسته با دیپلم نظری بدون کنکور 98

زمانی که داوطلب بخواهد با مدرک دیپلم نظری در زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی آزاد 98 در مقطع کاردانی پیوسته شرکت نماید هیچ محدودیتی در انتخاب رشته نخواهد داشت و می تواند بر اساس دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 هر کدام از رشته های ارائه شده را انتخاب نماید.

شرایط ورود به مقطع کاردانی پیوسته با دیپلم فنی هنرستان بدون کنکور 98

زمانی که داوطلب بخواهد با دیپلم هنرستان و فنی حرفه ای در مقطع کاردانی پیوسته شرکت نماید بایستی براساس تجانس رشته و جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 رشته ای مرتبط یا نیمه مرتبط با رشته دیپلم خود انتخاب نماید.

شرایط ثبت نام کاردانی ناپیوسته آزاد بدون کنکور 98

شرایط ورود به رشته های کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 این است که داوطلب دارای مدرک پیش دانشگاهی یا سال دوازدهمی 3-3-6 باشد و یا دارای مدرک دیپلم نظام قدیم و کاردانی باشد و قصد ادامه تحصیل در مقط کاردانی را داشته باشد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته آزاد بدون کنکور 98

شرایط ورود به رشته های کارشناسی ناپیوسته ثبت نام آزاد بدون کنکور 98 این است که دانشجو دارای مقطع کاردانی باشد و قصد ادامه تحصیل و ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 داشته باشد.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

تنها سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 98 سایت azmoon.org می باشد که کامل در مورد آن در مقاله معرفی آزمون سایت توضیح داده ایم.

لینک مستقیم ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور 98: azmoon.iau.ac.ir

مشاوره و راهنمای جامع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 98

مشاوران مجرب درخت دانش با سابقه چند ساله در امر ثبت نام سابق تحصیلی آزاد، با چه معدلی چه رشته و دانشگاهی قبول خواهیم شد؟ بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ معرفی رشته های بدون کنکور تجربی، آیا رشته های پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه خواهد شد؟ و ... می توانید:

بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ معرفی رشته های بدون کنکور تجربی، آیا رشته های پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه خواهد شد؟ و ... می توانید:

برای ارتباط با مشاوران ما از طریق شماره گیری 9099072943 ( بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) در تماس باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی