Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 در سایت دانشگاه آزاد

خبر فوری(20 فروردین 98): ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه 98 آغاز شد و تا 6 شهریور ماه 98 ادامه دارد برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مراحل و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتایج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.

خدمات سایت دانشگاه آزاد و لینک مستقیم ورود به هر کدام

خدمات سایت دانشگاه آزاد azmoon.org از این قرار است:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد
  2. انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  3. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم
  4. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  5. مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد تنها سایت انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری و ... می باشد و تمام اعلام نتایج آزمون ها و سامانه انتخاب رشته آزمونها در این سایت انجام می گیرد.

برای مشاوره ورود به سایت و نحوه صحیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با معدل مورد نیاز و انتخاب رشته بر اساس فاکتور های جدید و دریافت و مشاهده نتایج می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

لینک مستقیم ورود به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد

برای ورود به سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید ولی قبل از ورد به خدمات و نحوه ثبت نام و معرفی سایت و نحوه مشاهده نتایج آشنا شوید.

azmoon.org دانشگاه آزاد

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد 98

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد یکی از سایت های برتر دانشگاهی کشور می باشد که معمولا دوستان برای ورود به سایت این دانشگاه می توانند اطلاعاتی از جمله ثبت نام، خرید کارت اعتباری، ارتباط با دانشگاه، تاریخچه دانشگاه آزاد، رخدادهای تحصیلی و ...را دریافت نمایند. دوستان عزیز برای ورود به سایت حتما از سرورهای جستجوی آپدیت شده استفاده نمایند. در انتهای پست لینک رنگی سایت دانشگاه آزاد را برای شما متقاضیان و داوطلبان قرار داده ایم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 معمولا در دو دوره مهرماه 97 و بهمن ماه 97-98 انجام می شود، که ثبت نام از نیمه دوم مرداد ماه آغاز به مدت سه هفته امکان پذیر می باشد. ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال دوم با بهمن ماه هم از دی ماه در سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین جامعه آماری را شامل می شود، پیشنهاد می کنیم ثبت نام خود را با راهنمایی مشاورین درخت دانش به انجام برسانید. برای ارتباط با مشاورین درخت دانش می توانید شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در تمام نقاط کشور ارتباط برقرار نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد

  • انتخاب رشته خود را چگونه انجام دهیم؟
  • انتخاب رشته را به چه کسانی واگذار نماییم؟
  • انتخاب رشته دانشگاه آزاد با چه رتبه هایی و با چه سهمیه هایی انجام می گیرد؟
  • درصد قبولی برای دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی؟

تمامی این سوالات دغدغه های فکری داوطلبان و متقاضیان پشت کنکوری می باشند. در اینجا سعی داریم پاسخ تعدادی از این سوالات را خدمت دوستان عزیز عرض نماییم.
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 97 از نیمه دوم مرداد ماه تا اوایل شهریور انجام خواهد شد.
انتخاب رشته را با مشاوران و کارشناسان تحصیلی به انجام برسانید، به این دلیل که کوچکترین اشتباه در انتخاب رشته باعث تغییر مسیر زندگی شما خواهد شد. انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور از بهمن ماه 96 به بعد با سوابق تحصیلی پذیرش می کند، نکته قابل توجه این است که تفاوت بدون آزمون و دانشگاه سراسری در نقل و انتقالات می باشد. دانشگاه آزاد بدون کنکور نقل و انتقالات امکان پذیر نمی باشد و داوطلبان نمی توانند از دانشگاهی به دانشگاه دیگر برای انتقالی اقدام نمایند.
در سایت دانشگاه آزاد امکان درخواست نقل و انتقالی دانشجویان با آزمون امکان پذیر می باشد.
لیست رشته های بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد
با توجه به اینکه سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور از مردادماه به بعد فعال خواهد شد دوستان می توانند تا زمان ذکر شده مدارک خود را اماده کرده و تصمیم خود را برای انتخاب رشته بگیرند.

برای مشاوره نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن 98 می توانید از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد

قابل توجه دوستان سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام های بدون کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد، اعلام نتایج و .. لینک رنگی زیر می باشد برای ورود به سایت می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

azmoon.org

azmoon.net

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در پیشبرد اهداف خود، برای سهولت دسترسی به اطلاعات دانشگاهی، معرفی تمامی دانشگاه های کشور، ثبت نام بدون کنکور 97، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی، تحصیل درخارج از کشور، هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم، ثبت نام مدارس شاهد و ... را در سایت درخت دانش به طور مختصر و مفید توضیح داده است. (در قسمت جستجو سایت می توانید کلمات خود را درج نمایید)
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت، بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی