Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۲ ب.ظ

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98

لیست رشته های تجربی 98 به دو دسته تقسیم می شوند اول رشته های تجربی با آزمون که شامل رشته های پزشکی و پیراپزشکی خواهد بود که حداقل رتبه مورد نیاز ورود به آنها تا 30 هزار می باشد که با خوشبینانه ترین حالت در رشته ای تجربی با رتبه مورد نیاز قبول شد اما:

گروه دوم رشته های بدون کنکور تجربی می باشند که امسال برخلاف سال های گذشته رشته های جدید مانند دامپزشکی بدون کنکور ، زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور ، مهندسی پزشکی بدون کنکور و ... می باشد که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط ورود به هرکدام از رشته ها و انتخاب رشته تخصصی کنکور تجربی و بدون آزمون بر اساس معدل با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

با چه رتبه ای چه رشته ای در گروه تجربی قبول خواهیم شد؟

برای پاسخ به این سوال مهم که با چه رتبه ای چه رشته ای قبول میشم فاکتورهای مهمی تاثیر گذار هستند که به همه ی آنها می پردازیم.

امسال نحوه پذیرش داوطلبین و همچنین لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 98 با سال های گذشته متفاوت است به نحوی که سهمیه مناطق(ناحیه،قطبی، رتبه کشوری) و رتبه منطقه زیرگروه می تواند نقش اساسی را در انتخاب رشته کنکور ایفا کند.

ظرفیت پذیرش رشته ها هر سال متفاوت است و سازمان سنجش هر سال ظرفیت رشته های خود را برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، تعهدی و .. مشخص میکند، برای اطلاع از ظرفیت های امسال 1398 در مقایسه با سال 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و ظرفیت رشته ها را با هم مقایسه نمایید:

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی 98

امسال برای سال 98، تعداد 50 رشته از گروه علوم انسانی وارد گروه علوم تجربی شده است، بدین معنی که مثل رشته های شناور می شود در دفترچه کنکور علوم تجربی کنکور این رشته را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج نماییم.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، چون اولین بار است که این رشته وارد لیست رشته های کنکور سراسری 98 شده است هیچ نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز اطلاعات این رشته را ندارد، ولی مشاوران ما با توجه به اظلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کرده اند میتوان رتبه های زیر 25 هزار کنکور تجربی شانس خود را برای قبولی در رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، رشته روانشناسی بدون کنکور آزاد امتحان کنند.

ثبت نام بدون کنکور رشته های تجربی با معدل مورد نیاز

امروز سه شنبه با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 بسیاری از داوطلبان با مشاهده کارنامه نتایج خود و فشردگی در امر انتخاب رشته کنکور تجربی 98 رشته های پرطرفدار دنبال رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گروه علوم تجربی هستند که باید گفت امسال 85 % رشته ها را بدون آزمون در دانشگاه آزاد پذیرش داریم.

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 و مشاوره با جه رتبه ای چه رشته ای، اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 98 و زمان و شرایط و نحوه ثبت نام می توانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

توجه: جهت رزرو وقت مشاوره حضوری انتخاب رشته بدون کنکور 98 و کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره تلگرام 09332366301 پی ام ارسال کرده و وقت رزرو نمایید.

رشته های بدون کنکور تجربی داخل و خارج از کشور

برای اطلاع از نحوه و شرایط و رشته های جدید بدون کنکور نیم سال دوم 98-99، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بهمن ماه 97، رشته های پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی و حتی مدرک زبان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

پزشکی بدون کنکور روسیه

امسال با بالا و پایین شدن رتبه های کشوری و اختلاف در رتبه های سهمیه شاهد این موضوع هستین که انتخاب رشته ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، دلیل این اختلاف رتبه ها وجود سهمیه های 5 درصو و 25 درصد بود.

[caption id="attachment_8117" align="aligncenter" width="300"]لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز[/caption]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی