Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98-99

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98-99

سوالات آزمون تیزهوشان و قبولی داوطلبان پایه نهم به دهم تنها بستگی به نتیجه آزمون تیزهوشان سنجش هوش دانش آموزان دارد .آزمون سنجش استعداد و هوش براساس خلاقیت و هوش واستعداد صورت می گیرد .

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 98 پایه نهم به دهم شامل دوسری سوالات استعداد تحصیلی و سوالات استعداد تحلیلی می باشد . برای استعداد تحلیلی  15سوال طرح می شود که سوالات استعداد تحلیلی تنها 20 درصد از نمره آزمون را در برمی گیرد .

75 سوال دیگر مربوط به سوالات استعداد تحصیلی می باشد که تنها 80 درصد از نمره آزمون را در بر می گیرد .که از درس زبان و ادبیات فارسی 15 سوال از درس آموزش قرآن و پیام های آسمان و قرآن و معارف اسلامی  8 سوال و از درس علوم تجربی 17 سوال واز درس جغرافی و تاریخ واجتماعی 15 سوال طرح می شود

جدول تعداد سوالات و بودجه بندی آزمون تیزهوشان 98

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوال ضریب
ریاضی 20 3
علوم تجربی 17 2
زبان و ادبیات فارسی 15 2
قرآن و مطالعات اسلامی 8 1
مطالعات اجتماعی 15 1

منابع درسی آزمون تیزهوشان 98

داوطلبان باید برای کسب آمادگی لازم در آزمون پرورش استعداد های درخشان ( سمپاد ) به منابع آزمون تیزهوشان 98 توجه خاص داشته باشند .کتاب های کمک آموزشی انتشارات گامی تا فرزانگان انتشارات خیلی سبز و انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی و انتشارات فتحی است  که داوطلبان می توانند در کنار کتب درسی این منابع رانیز مطالعه نمایند .

منابع کمک آموزشی درس علوم تجربی تیزهوشان 98

علوم تجربی ضریب 2 دارد و در مجموع 17 سوال را شامل می شود. انتشارات گل واژه – کتاب خیلی سبز از منابع کمک آموزشی مناسب برای این درس می باشد که به داوطلبان توصیه می شود حتما این منابع را مطالعه نمایند .

منابع کمک آموزشی درس ادبیات فارسی و زبان فارسی تیزهوشان 98

این کتاب ضریب 2 دارد و  15سوال از این درس در آزمون طرح می شود که کتاب مبتکران – قلمچی – کتاب خیلی سبز را داوطلبان مطالعه نمایند .

منابع کمک آموزشی درس ریاضی تیزهوشان 98

کتاب ریاضی شامل 20 سوال است که در آزمون ضریب 3 دارد.کتاب های کمک آموزشی خیلی سبز – مبتکران –  فارابی را به داوطلبان عزیز توصیه می نمائیم .

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

هر داوطلب برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 مبلغ شانزده هزار و پانصد تومان پرداخت می کند .که این مبلغ به حساب آموزش و پرورش واریز می شود .دانش آموزان می توانند برای دریافت چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سایت اقدام نمایند .

مشاوره تحصیلی تیزهوشان درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه بافی منابع تیزهوشان نهم، ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99، نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۹
مشاور

نظرات (۱)

ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی