Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی، نظرات مدارس شاهد و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل)هم به صورت حضوری و هم تلفنی تماس حاصل نمایید.

توجه!: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجددا تماس بگیرید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی