Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

پذیرش رشته داروسازی در کیش بدون کنکور مهر - بهمن 98

رشته های پزشکی و پیراپزشکی ، پذیرش دامپزشکی بدون کنکور، رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور در کیش دو سالیست که وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شده اند، و هر ترم احتمال این وجود دارد که به این لیست رشته ها، رشته های پزشکی و پیراپزشکی اضافه شوند، برای مثال ما در بهمن ماه 97 بر اساس پیش بینی هایی که مشاوران درخت دانش، در ارتباط با سنجش دانشگاه آزاد داشتند شاهد بودیم که رشته دامپزشکی جز این لیست رشته ها قرار بگیرد و نسبت به بازار کار خوب این رشته طرفداران زیادی برای ثبت نام این رشته و رشته های دیگر پزشکی بدون آزمون اقدام کردند.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور مهر و بهمن ماه 98 دانشگاه ازاد و پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه بین الملل کیش که بر اساس صرفا سوابق تحصیلی و استعداد درخشان پذیرش خواهند کرد و همچنین، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98، تحصیل در رشته داروسازی دون آزمون ورودی و مدرک زبان(شرایط ویژه) در خارج از کشور (روسیه- ترکیه و ..) بدون کنکور پزشکی خارج از کشور کلیک نمایید و یا می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان کیش به غیر از داروسازی بدون کنکور

دانشگاه پزشکی پردیس خودگردان کیش در سه گروه آزمایشی بدون کنکور دانشجو پذیرش دارد که به ترتیب:

  1. علوم ریاضی و فیزیک
  2. علوم انسانی
  3. رشته های هنر

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان کیش 98-99

  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی عمران
  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی مواد و متالوژی
  • حقوق
  • طراحی صنعتی
  • و ...

شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس کیش

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس کیش تا 31 شهریور ماه 98 فرصت ثبت نام داریم توصیه می شود برای اطلاع از لیست کامل رشته های این دانشگاه شرایط و نحوه ثبت نام، با چه معدلی چه رشته ای ؟ و ... با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (لدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

توجه: مدرک صادره فارغ التحصیلان دانشگاه پردیس کیش از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران می باشد.

داروسازی بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر - بهمن 98

با توجه به اینکه سالهای قبل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 معمولا از نیمه ی دوم آذر ماه آغاز میشد و تا بهمن ماه ادامه داشت پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 نیز در همین تاریخ برای نیم سال دوم شروع خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، که احتمال زیاد همین رشته ها را برای نیمسال اول سال 98 دانشگاه آزاد پذیرش داشته باشد و در دفترچه بدون کنکور لیست رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز به همین لیست رشته های بدون کنکور مهر 98 اضافه شوند.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور سال 98 و همچنین رشته های پیراپزشکی بدون کنکور (رشته های آزمایشگاهی)با مشاوران بدون آزمون درخت دانش برای ترم بهمن در تماس باشید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در مقطع کاردانی در کیش

تنها موضوعی که باعث شده برای داوطلبان این ابهام به وجود بیاید این است که در سالهای گذشته در بعضی شهرها به صورت نیمه متمرکز در مقطع کاردانی، دانشگاه علوم پزشکی بر اساس سوابق و معدل بدون کنکور بعضی رشته های پیراپزشکی را پذیرش نموده است. رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط و یک سری دیگر از رشته های تجربی و پیراپزشکی که این موارد برای سال های گذشته بودهو امسال در سال 98 هیچ گونه پذیرشی در این رشته ها در مقطع کاردانی نخواهیم داشت!!

لازم به ذکر است تنها هزینه (شهریه) دانشگاه های پردیس خودگردان بالا می باشد وگرنه از لحاظ مدرک فرقی با دانشگاه دولتی روزانه ندارد.

در رشته ریاضی فیزیک هم بعضی رشته های آن در دانشگاه پردیس کیش به صورت بدون کنکور پذیرش دارد. اما رشته های علوم انسانی در این دانشگاه جایی ندارند(رشته داروسازی بدون کنکور در کیش). امکانات رفاهی دانشگاه پردیس کیش خوابگاه – سلف سرویس- سالن ورزشی سرپوشیده –– سالن آمفی تئاتر- آزمایشگاههای مجهز ( آزمایشگاه تخصصی ژنتیک، آزمایشگاه ایمنی شناسی، آزمایشگاه بیوشیمی، آزمایشگاه آناتومی، آزمایشگاه فیزیولوژی ، آزمایشگاه میکروب شناسی، کشت سلول و .........) می باشد. برای شرکت در دانشگاه پردیس کیش فقط از طریق دیپلم می توان شرکت نمود و شرکت در مقاطع بالاتر انجام نخواهد گرفت.

نکات قابل توجه برای پذیرش در دانشگاه بین المللی کیش

شرط دیگر ورود به دانشگاه بین المللی کیش داشتن معدل نهایی کتبی سال سوم حداقل 16 و نمره کتبی سال سوم دبیرستان در هر یک از درس های شیمی، زیست و فیزیک هم حداقل 16 باشد. البته برای رشته ریاضی فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان را حداقل 16 کسب کرده باشند. امکان انتقالی در این دانشگاه وجود ندارد ولی بعد از امتحان جامع علوم پایه، می توانند در دانشگاه پردیس بین الملل واقع در تهران ادامه تحصیل دهند. برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و ... در پردیس کیش باید از طریق آزمون سراسری قبول شده و برای قبولی در این دانشگاه رتبه زیر 2000 مورد نیاز است.

برای کسانی که در آزمون دولتی یا آزاد پذیرفته شده و شروع به تحصیل نموده اند سپس در جواب پذیرش دانشگاه پردیس کیش قبول خواهند شد باید گفت که به صورت دانشجوی انتقالی به دانشگاه بین الملل می توانند ثبت نام کرده و واحدهای گذرانده شده را پس از دریافت کارنامه تحصیلی مطابقت داده و نیازی به گذراندن مجدد ندارند.

جهت دریافت اطلاعات لازم در خصوص دانشگاه های بدون کنکور و رشته های قابل اجرا در طرح بدون کنکور ( رشته داروسازی و دندانپزشکی و پزشکی) می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . در صورت اشغال خطوط می توانید سوالات خود را در سایت مشاوره تحصیلی مطرح کنید تا مشاوران متخصص درخت دانش به شما پاسخ دهند.

راه ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی