Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ب.ظ

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟

  • پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟(مطالعه مقاله)
  • آیا رشته های پزشکی را بدون کنکور داریم؟(در بعضی مقاطع و رشته ها بله)
  • پزشکی بدون کنکور در ایران کدام دانشگاه ها دارند؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی بدون کنکور سراسری و یا با آزمون انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله با ما باشید.

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟

واقعیت رشته های مورد پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی این است که : رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را تنها در مقطع کاردانی داریم که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری منتشر خواهند شد و در بعضی از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داریم و در بعضی با آزمون که در ادامه مطلب لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری را آورده ایم.

رشته های پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و دانشگاه آزاد کدامند؟

سوال بسیاری از داوطلبین از مشاوران ما این است که آیا رشته های دفترچه بدون کنکور سراسری کدامند؟ رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ آیا امسال متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته های کنکور نشده اند نمی توانند رشته های بدون کنکور را انتخاب نمایند؟

امسال 85 % رشته را بدون آزمون در دانشگاه های سراسر و آزاد پذیرش داریم، و نکته مهم در انتخاب رشته های بدون کنکور این است که بر اساس معدل کتبی سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و امکان این وجود دارد که داوطلب با معدل پایین نتواند در رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 نیز مورد پذیرش قرار گیرد.

مشاوره و راهنمای ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

توصیه می شود برای اطلاع از لیست کامل رشته های آزمایشگاهی و پیراپزشکی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این نیمسال مهر 98، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته حضوری و تلفنی، با چه معدلی چه رشته ای، معرفی دانشگاه و ... با مشاوران مجرب ما با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری رشته های پیراپزشکی 98

زمان ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 می باشد که برای سال گذشته نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام شروع شد و داوطلبان می توانستند دفترچه را از سایت سازمان سنجش دانلود نمایند و نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور رشته های پیراپزشکی 98 بدون آزمون در مقطع کاردانی مانند دامپزشکی بدون کنکور و ... ثبت نام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی رایگان خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور در ایران و شرایط پذیرش، بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

هزینه ثبت نام رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری 98

برای خرید کارت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بر روی لینک خرید کارت اعتباری بدون آزمون سراسری 98 کلیک بفرمایید. مبلغ خرید کارت اعتباری 200000 هزار ریال می باشد.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه لینک خرید کارت و دفترچه رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری قرار داده خواهد شد.

رشته های پیراپزشکی با توجه به اعلام ظرفیت دانشگاه ها به صورت بومی و سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند.

لیست رشته های بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری شامل:

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

با توجه به دفترجه بدون کنکور سراسری 98 رشته های بدون کنکور علاوه بر رشته پیراپزشکی، رشته های علوم ورزشی، مربیگیری و .... دانشجو به حالت نیمه متمرکز و مصاحبه پذیرش می کنند. دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون سراسری 98 علاوه بر رشته های معرفی شده در گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، زیرگروه هنر، زیر گروه زبان های خارجه دانشجو پذیرش می کنند برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین درخت دانش با شماره 9099072943 در ارتباط باشد، یا بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور پیراپزشکی 98

متقاضیان بدون کنکور پیراپزشکی اطلاع داشته باشند لیست رشته ها، بومی سازی، شرایط نظام وظیفه و شرایط تحصیل در اولویت قرار دارد. افراد می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی را انجام داده و ثبت نام نهایی را بعد از مراحل اولیه مصاحبه انجام دهند.

انتخاب رشته بدون کنکور خود را به ما بسپارید.

نکته مهم در پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی:

قبل از انتخاب رشته متقاضیان حتما باید شرایط و ضوابط انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 98 را مطالعه بفرمایند.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه بدون کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش لینک غترچه قرار داده خواهد شد.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی