Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه برای کسانی که مردود شده اند فایده ای ندارد منظور از افراد مردودی افراد است که در نتایج نهایی کنکور و نتایج انتخاب رشته در هیچ رشته ای قبول نشده اند. این افراد نهایتا باید به دنبال استفاده از فرصت شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری باشند. این زمانی خواهد بود که متقاضی رتبه خیلی بالایی داشته باشد.

کارنامه محرمانه کنکور

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه محرمانه کنکور و شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور نیمسال دوم، شرایط انتقالی گرفتن با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم و تغییر رشته با ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98 ترم بهمن 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

زمان منتشر شدن کارنامه محرمانه کنکور 98

کارنامه محرمانه کنکور سراسری اواخر دی ماه اوایل بهمن ماه 98 منتشر می شود، برای اطلاع دقیق از زمان و تاریخ منتشر شدن کارنامه محرمانه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا عضو خبرنامه کنکور سراسری درخت دانش در انتهای مقاله شوید.

دوستان عزیزی که رشته هایی را انتخاب کرده اند و از رشته قبولی و یا دانشگاه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری خود راضی نیستند می توانند برای ترم های آینده تغییر رشته دهند و تغییر رشته آنها با شرایط زیر می باشد:

شرایط تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 98

افرادی که مورد پذیرش قرار واقع شده اند می توانند برای رشته هایی که اولویت انها برای انتخاب رشته نبوده برای ترم های آینده اقدام کنند.

افراد باید رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به پذیرش در آن رشته ها برای ترم های بعد با تحصیلات تکمیلی دانشگاه مربوطه و سازمان سنجش هماهنگ نمایند.

کد رشته انتخابی باید یک کد رشته باشد.

دفترچه کنکور سراسری را برای انتخاب رشته و انتخاب کد خود در ورودی های هر سال مورد سنجش قرار گیرد.

"تغییر رشته و دانشگاه با استفاده از کارنامه محرمانه را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

کارنامه محرمانه 98 شامل چه افرادی می شود

کارنامه محرمانه کنکور شامل کسانیمی شود که به دلایل متفاوت انتخاب رشته خوبی نداشته اند و بعد از اعلام نتایج از رشته قبول شده در دانشگاه سراسری روزانه و یا دانشگاه قبول شده رضایت ندارند که البته علت این کار به دلیل انتخاب رشته  نامناسب توسط مشاور، خانواده، داوطلب کنکور و یا...است.

  1. دسته ی اول که به طور کل رشته ی مورد نظر را دوست ندارند و قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده دارند باید به دنبال...(درخواست دادن برای بررسی اشتباه  در انتخاب رشته) باشند. چون اگر در دانشگاه سراسری روزانه قبول شوند و اقدامی نکنند سال اینده مجاز به  انتخاب رشته های دوره ی روزانه  در کنکور سراسری نیستند.
  2. دسته ی دوم ازافراد هم نمی خواهند به دلیل انتخاب رشته ی اشتباه شانس قبولی خود را در رشته های دیگر از دست بدهند بنابراین باید به دنبال (بررسی انتخاب های پایین تر خود در صفحه ی کارنامه محرمانه) باشند.

نحوه ی استفاده از کارنامه سبز

وجود ستاره ( * ) در قسمت جلوی رشته ی انتخابی پایین در کارنامه سبز چیست ؟ نشان دهنده ی قبولی در این رشته و دانشگاه می باشد درغیر این صورت شما در رشته های که علامت ستاره جلوی ان درج نشده پذیرفته نمی شدید.

نحوه ی محاسبه هم به این صورت هست که رتبه داوطلب که شما باشید باید کمتر از اخرین  رتبه ی قبولی و یا حداکثر برابر ان باشد.کد رشته ی مورد نظر را هم میتوان با کد رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته تطبیق داد تا از رشته شهر و دانشگاه ان اگاهی یافت. پس در صورتی که در انتخاب های پایین تر خود جلوی کد رشته ی قبولی علامت ستاره ( * ) درج شده است در ادامه این مطلب ، شرایط استفاده از کارنامه نهایی را میتوانید مطالعه نمایید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای انتقالی

اگر در یکی از انتخاب های پایین تر از کد رشته ی قبولی که مایل به تحصیل در آن هستید علامت ستاره درج شده است احتمال اینکه بتوانید در آن کد رشته به تحصیل بپردازید زیاد است اما باید شرایط زیر را برای انتقال به دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنید مطالعه نمایید.

  • برای آن دسته از داوطلبانی که قصد انتقالی دارند دو تاییدیه لازم است.
  • تاییدیه دانشگاهی که در آن قبول شده اند و و از رشته و شهر رضایت ندارند.
  • تاییدیه دانشگاهی که میخواهند به آن بروند.

به عنوان نکته پایانی لازم به تذکر است که سازمان سنجش هیچ دخالتی درباره انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر ندارد و انتقال فقط با موافقت دو دانشگاه مبدأ و دانشگاه مقصد انجام می شود.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

برای مشاهده کارنامه نهایی خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب دریافت کارنامه محرمانه کنکور سراسری ندارند در حالی که فرصت های بهتری برای تغییر رشته و قبولی در دانشگاه را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش شماره تماس 9099072943 در ارتباط باشند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یکی دیگر از فرصت های شما برای پذیرش در دانشگاه سراسری و همچنین انتقالی و تغییر رشته با کارنامه محرمانه می باشد.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۸
مشاور
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه محرمانه روز  28 شهریور 98 منتشر می شود. در فرایند اعلام نتایج کنکور ابتدا کارنامه اولیه منتشر می شود بعد از آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته انتخاب بر اساس اولویت های انتخابی خود انتخاب رشته می کنند و می توانند تا 150 اولویت انتخاب کنند. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد چون باید اولویتها را بر اساس شانس قبولی خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند. بدین معنی رشته ای را که در آن امکان قبول شدن با توجه به رتبه خود دارند ولی علاقه کمتری نسبت به آن دارند را باید بعد از رشته ای که امکان قبول شدن در آن کمتر است وارد نمایند.

بعد از مرحله انتخاب رشته و در اواخر شهریور ماه نتایج نهایی کنکور از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان در صورت قبولی فقط یک جواب قبولی دانشگاه مورد نظر خود را می توانند مشاهده کنند. بعد از این مرحله ثبت نام در رشته قبولی می باشد و داوطلبان باید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاههای روزانه پذیرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه یکسال از شرکت در کنکور سراسری محروم می شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز منتشر می شود و کارنامه همه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند منتشر می شود در کارنامه نهایی کنکور همه کد رشته های که در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولی و رتبه داوطلب در آن کد رشته مشخص می شوند.

کاربرد کارنامه نهایی کنکور

داوطلبانی که از انتخاب رشته خود ناراضی هستند می توانند سراغ دیگر رشته های قبول شده را بگیرند و در صورت جلب رضایت دانشگاه مبدأ و مقصد در آن رشته ها مشغول به تحصیل شوند. شرایط استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز در پست های قبلی توضیح داده شده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تغییر رشته و انتقالی دانشگاه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده کارنامه سبز خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۶
مشاور

کارنامه سبز چیست و چگونه باید اولویت های بعدی را انتخاب نمود؟

امروز 28 شهریور ماه 98 کارنامه سبز یا کارنامه نهایی آزمون سراسری 98 منتشر شد و داوطلبان می توانند اولویت های قبولی به غیر از اولین کد رشته انتخابی خود را مشاهده نمایند، زمانی که رتبه داوطلب پایین تر از رتبه آخرین نفر قبولی باشد این بدان معناست که داوطلب در آن کد رشته نیز در صورت انتخاب مورد پذیرش قرار میگرفت.

زمان استفاده از کارنامه سبز کنکور 98 و ارسال درخواست اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی تا 31 شهریور ماه 98 می باشد و بهه داوطلبان اکیدا توصیه می شود: برای ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، انتقالی با کارنامه سیز، کاربرد کارنامه سبز (مفهوم ستاره عدد) و ارسال درخواست به صورت کارشناسی و ... حتما با مشاوران مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایند.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

شرایط استفاده از کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 98 خود مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نشده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 98 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 98 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

برای تغییر رشته خود با استفاده از انتقالی با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط تغییر رشته با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و انصراف از دانشگاه و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

کارنامه سبز چیست؟

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 98

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 98 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 98 در تاریخ 26 شهریور ماه 98 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

 کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 98 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

تاثیر رتبه کشوری در انتخاب رشته کنکور 98

نحوه رفع محرومیت از کنکور 98

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1398 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 98 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز98 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 98

دریافت کارنامه سبز کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 خود بر اساس قبولی در اولویت های انتخاب رشته داوطلب و همچنین افزایش ظرفیت و آخرین رتبه قبولی در رشته های انتخابی فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره گیری شمارخ 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد گیری) تماس حاصل نمایید، و برای اطلاعات بیشتر در مورد کنکور سراسری 98 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۴
مشاور
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

شرایط انتقالی با کارنامه سبز سراسری چگونه است؟

شرایط انتقالی با کارنامه سبز سراسری چگونه است؟

با وجود این تضمینی وجود ندارد که با وجود اینکه کارنامه سبز چیست ؟ ثابت کند شما در یکی از انتخاب های پایینی قبول می شوید، بتوانید در آن انتخاب شروع به تحصیل کنید، زیرا سازمان سنجش پس از انتشار کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه هیچ مسئولتی در مورد انتقالی یا جابجایی به اولویت ها و انتخاب های پایین تر قبول نمی کند و تنها دانشگاه مبدأ و مقصد هستند که باید با این انتقالی موافقت کنند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

نقش دانشگاه مبدأ در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که پس از انتشار نتایج نهایی در آن قبول شده اید و باید مهرماه در آن ثبت نام کنید.

انتقالی و تغییر رشته دانشگاه و ارسال درخواست دانشگاه مبدا و مقصد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید برای ارتباط و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید از طریق شماره ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با 9099072943 تماس حاصل نمایید.

نقش  دانشگاه مقصد در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که طبق مدارک موجود در کارنامه سبز در یکی از رشته های آن در انتخاب ها و یا اولویت های پایین تر خود قبول می شدید به شرطی که آن را بالاتر از انتخاب قبولی فعلی خود می زدید. ( همان انتخابی که علاقه دارید به آن تغییر رشته و یا دانشگاه دهید)

مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه 97-98

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انتقالی گرفتن با کارنامه سیز نیمسال دوم 97-98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 97-98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز

راههای پیشنهادی ما برای شرایط استفاده از کارنامه سبز به شرح زیر است :

1- استفاده از سیستم بررسی اشتباه

بهترین راه و اولین راه استفاده از سیستم بررسی اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضای بررسی اولویت بعدی شماست، این مرحله را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

2- استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

در دانشگاهی که قبول شده اید ثبت نام کنید تا فعلا به حداقل قانع باشید. برای ترم اول دانشجو شوید و انتخاب واحد کنید اما از اوایل ترم اول با مراجعه به دانشگاه مقصد و با دردست داشتن کارنامه سبز  یا کارنامه محرمانه درخواست دهید که از ترم دوم و در انتخاب پایین تر مورد علاقه تان شما را ثبت نام کنند.

این روش امکان موفقیت بیشتری دارد. یعنی درصورتی که دانشگاه مقصد ظرفیت داشته باشد ( که معمولا دارد) با درخواست شما موافقت می کند و پس از اخذ موافقت دانشگاه مبدأ از ترم دوم می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و واحدهای عمومی که در ترم اول پاس کردید را تطبیق بزنید. اگر هم دانشگاه مقصد با درخواست شما برای انتقالی با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه موافقت نکرد حداقل شانس ثبت نام در قبولی اولیه تان را از دست نداده اید.

3- استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

اگر از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید خیلی متفرید و حتی یک ترم هم حاضر نیستید سر کلاس بروید با دردست داشتن کارنامه سبز به دانشگاه مقصد مراجعه کنید و درخواستتان را مطرح کنید.

این راه به احتمال زیاد منجر به موفقیت نمی شود زیرا دانشگاه مقصد درحال ثبت نام از ورودی های جدید خود است و بعید است که با درخواست شما موافقت کند.

4- استفاده ازکارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید آنقدر متنفر هستید که اصلا و ابدا حاضر به ثبت نام در آن نیستید. از طرف دیگر خیالتان راحت است که رشته و دانشگاه قبولی تان روزانه نیست یعنی شبانه، پیام نور و یا غیرانتفاعی است و می توانید کنکور سال بعد هم شرکت کنید. اما بدتان نمی آید که در انتخاب ها و اولیت های پایینی که طبق کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه می توانستید قبول شوید شانستان را امتحان کنید. پس با خیال راحت در عین حالیکه برای کنکور سال بعد می خوانید از مهرماه سراغ دانشگاه مقصد بروید و درخواستتان را مطرح کنید به امید اینکه مورد موافقت قرار گیرد.

نکته مهم :

راه سوم برای کسانی مناسب است که مطمئن هستند به هیچ وجه قرار نیست در محل قبولی فعلی شان شرکت کنند. فقط این دوستان دقت داشته باشند که اگر محل قبولی فعلی شان یک دانشگاه روزانه باشد سال بعد از شرکت در کنکور سراسری محروم هستند. البته اگر تا به موقع اقدام کنید می توانید با استفاده از سامانه بررسی درخواست اشتباه در انتخاب رشته  از محرومیت کنکور سال بعد معاف شوید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران کنکور سراسری درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۳
مشاور
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ب.ظ

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98

نحوه گرفتن کارنامه سبز کنکور و مشاهده قبولی در انتخاب رشته های اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته کنکور می توانید با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور و قسمت سراسری کارنامه سبز خود را دریافت نمایید توصیه می شود:

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98، ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه سبز و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید یا برای ورود به لینک مستقیم دریافت کارنامه نهایی بدر انتهای مقاله بر روی لینک مشاهده کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش می باشد، کارنامه محرمانه کنکور که به کارنامه سبز کنکور 98 معروف می باشد برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده اند صادر می گردد ( چه داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و آن دسته داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده اند ) و داوطلبان بر اساس آن می توانند شانس قبولی خود در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز

کاربرد کارنامه سبز

شاید بسیاری از داوطلبان در مورد کاربرد کارنامه سبز هیچ اطلاعاتی نداشته باشند و یا این سوال در ذهنشون باشه که کارنامه سبز چیست؟، تفاوت کارنامه سبز با کارنامه محرمانه کنکور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری انتخاب رشته کرده اند بسیار می تواند دارای اهمیت باشد. آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور پذیرفته نشده اند میتوانند اختلاف رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند و این داوطلبان تنها میتوانند در مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شانس قبولی خود را امتحان کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

انتقالی با کارنامه سبز

برای مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور ترم بهمن 99-98 و شرایط جدید تغییر رشته و انتقالی از همه دانشگاه ها با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

9099072943(بدون کد و با تلفن منزل)

بسیار اتفاق می افتد که رشته ای را انتخاب کرده اید ولی بنا به دلایلی این رشته در اولویت پایین تری نسبت به رشته پذیرفته شده قرار گرفته است ، کاربرد اصلی کارنامه سبز در این زمان است و در واقع کاربرد اصلی کارنامه سبز زمانی است که داوطلب که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و میتوانند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ، شانس قبولی خود در اولویت های پایین تر را هم مشاهده نمایند و در صورت تمایل و داشتن شرایط به رشته ای دیگر تغییر رشته دهند و یا به دانشگاهی دیگر انتقالی بگیرند.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز

داوطلبان باید توجه نمایند که در صورت قبولی در رشته ای دیگر در کارنامه سبز ، شما باید شرایط انتقالی یا تغییر رشته را داشته باشید و این امر به توافق دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد. یعنی داوطلبی که تمایل به ثبت نام در اولویت پایین تر خود را دارد باید توافق دانشگاه مقصد و مبدا را جلب نماید.

زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و پس از ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. کارنامه سبز کنکور در  تاریخ 28 مهر 97 برای داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 97 منتشر شد.

کارنامه سبز برای کنکور سراسری 98 در تاریخ 29 مهر 89 منتشر خواهد شد اما برای اطلاعات به روز تر می توانید در کانال تلگرام و اینستاگرام درخت دانش عضو شوید.

برای دریافت کارنامه خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: 09332366301
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۵۱
مشاور
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و ... ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۲۶
مشاور
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

 

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.

توصیه میشود: برای دریافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 98-99 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور  به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 98 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور  ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز  به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و مقایسه با کنکور امسال 98 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز کنکور 98 درخت دانش می توانید اقدام نمائید .

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور98 و کارنامه محرمانه کنکور 98 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 98 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کارنامه سبز کنکور

زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98

اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد.

کارنامه سبز کنکور 97 به زودی منتشر خواهد شد و مهلت استفاده از کارنامه سبز را در لینک بالا می توانید مشاهده نمایید. به محض منتشر شدن کارنامه سبز کنکور 97 در کانال تلگرام و سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.کاربرد کارنامه سبز 97 را می توانید از مشاوران تحصیلی درخت دانش جویا باشید.

پانسیون مطالعاتی درخت دانش برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در رشته های پزشکی کنکور 98، قبولی در رشته های فنی مهندسی دانشگاه های برتر کشور، مشاوره تحصیلی رایگان همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای ثبت نام می توانید در اسرع وقت با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید. شما می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت اقدام نمایید.

با مشاوره تحصیلی درخت دانش آینده موفق تحصیلی خود را رقم بزنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۱۷
مشاور

کارشناسی ارشد بدون کنکور 

شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99

  1. حداقل معدل بالای 16 برای رشته های غیر از علوم انسانی

  2. پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان در سال تنها یک بار در رشته متجانس با رشته کارشناسی می باشد.

  3. دوره تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته 8 نیمسال و کاردانی نیز 4 نیمسال بیشتر نباشد.
  4. تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 امکان پذیر نیست.
  5. دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند نمی توانند در این دوره انتخاب رشته نمایند.
  6. داوطلبان می توانند 20 کد رشته از میان یک مجموعه انتخاب نمایند.
  7. داوطلبان نظام وظیفه بایید تاییده ادامه تحصیل طبق جدول شماره 3 مندرج در دفترچه را داشته باشند.
  8. متقاظیان باید رشته ای متجانس و هم نام با رشته کارشناسی خود را انتخاب نمایند و حتما فارغ التحصیل شده باشند.
  9. و ...

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

  1. انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فارغ التحصیل ممتاز کیست؟

  • فارغ التحصیل رتبه اول هر سال تحصیلی محل دانشگاهی، فردی است که در رشته تحصیلی مربوطه دارای بالاترین معدل کل در بین فارغ التحصیلان آن سال تحصیلی باشد.

2- دانشجویان رشته یا گرایش را که حداکثر تا پایان تیر هر سال فارغ التحصیل شده و مشمول شرایط باشد، با هم مقایسه و فردی که بالاترین میانگین کل را کسب کرده باشد به عنوان رتبه اول آن رشته شناسایی می کنند.

*-این فارغ التحصیلان باید از طریق آزمون سراسری وارد شده باشند و حداکثر مدت تحصیل آنها 4 سال در کارشناسی پیوسته و 2 سال در کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل شده باشند.

*- ضمنا این دانشجویان نباید مشروطی داشته و یا دروس معادلسازی داشته باشند.

*- در شرایط مساوی بین چند نفر، فردی که مدت تحصیل او حداقل یک نیمسال کوتاه تر باشد، به عنوان رتبه اول رشته معرفی می شود.

*- واجدین شرایط از امتیاز ممتازین بر اساس %10ظرفیت هر رشته و و حد نصاب قبولی %90 نمره آخرین فرد قبولی عادی آن شهر/رشته بررسی و نتایج آنها اعلام می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی باید تا 15/11/98 فرمهای متقاضیان واجد شرایط را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارسال نماید.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

25  درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فزندان آنها و جانبازان 25%  و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد.

5 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان رزمندگام با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص می یابد.

در صورتی که سهمیه 25% ایثارگران تکمیل نشود، جای خالی آن ابتدا به مشمولین 5% و سپس به سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

بر این اساس 70% نمره آخرین نفر پذیرفته شده در گزینش آزاد هر کد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و گزینش آزاد در هر کد رشته محل می باشد.

طبق مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ 1811/95 آن دسته از داوطلبان که با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یک بار در دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمونهای سالهای بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

وضعیت نظام وظیفه

داوطلبان مرد لازم است در صورت قبولی در بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ

2-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (ﮐﻔﺎﻟﺖ ـ ﭘﺰﺷﮑﯽ ـ ﻣﻮارد ﺧﺎص و اﯾﺜﺎرﮔﺮان)

3- ﻣﺸﻤﻮﻻن دارای ﺑﺮگ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ( ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﮐﻔﺎﻟﺖ و  ..) در ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر آن ﻣﺸﺮوط ﺑﺮ آن ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﺗﻤﺎم ﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺳﭙﺮی ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

4-    متولدین نیمه اول 1347 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند همچنین فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متولد سال 1354، مشروط بر این که در زمان قبولی در دانشگاه کارت معافیت دائم خود را ارائه نمایند.

5-- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗـﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮﻃـﻪ و اراﺋـﻪ ﮔـﻮاهی اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﻘﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ. (کارشناسی ارشد بدون کنکور)

6- ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻧﻈﺎﻣﯽ و اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ و از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻻزم اﺳﺖ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮔﺮدﻧﺪ).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۰۸
مشاور

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد

خبر فوری (25 شهریور ماه 98): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور (کاردانی پیوسته و ناپیوسته)(کارشناسی ناپیوسته) که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (کارشناسی پیوسته) می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دبر اساس سوابق تحصیلی باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه به سایت دانشگاه پذیرفته شده جهت ثبت نام اینترنتی 8 مرحله ای مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 کلیک نمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99

متقاضیان بدون کنکور و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد با کنکور متوجه این موضوع باشند که برای ثبت نام حضوری باید دو مرحله ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند مرحله اول همان دریافت رسید ثبت نام می باشد و در مرحله دوم ثبت نام اینترنتی شامل 8 مرحله می باشد که قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه باید تکمیل نمایند.

رشته های برتر زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و همچنین زبان های خارجه و هنر به تعداد خیلی پایین ظرفیت خالی دارند. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور اطلاع داشته باشند که انتخاب رشته بدون کنکور سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش خود را در مرحله اول حتما ثبت نمایند که ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۱۰
مشاور

نحوه اعتراض به نتایج کنکور 98 چیست و شامل چه کسانی می شود؟

اعتراض نتایج کنکور با کنکور 98 چه تفاوتی در سایت اعلام نتایج کنکور 98 دارد؟ اعتراض به نتایج کنکور 98 به معنای ارسال درخواست و پیگیری در مورد نتایج اعلام شده کنکور سراسری 97 می باشد که داوطلب در مورد نتیجه و قبولی خود تردید دارد و می خواهد واقعیت رتبه و رشته قبولی کنکور 97 روشن باشد.

اعتراض به نتایج کنکور 98 به چهار دسته تقسیم خواهد شد:

  1. برسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی
  2. اعتراض به نتیجه قبولی کنکور سراسری 98
  3. دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده
  4. اعتراض در قسمت عمومی

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی نمی شود؟

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل افرادی که مجاز در انتخاب رشته نشدند و یا در هیچ یک از اولویت های خود مورد پذیرش قرار نگرفتند و رتبه کشوری خیلی بالایی داشتند اعتراض به نتایج کنکور تاثیری در نتایج این گروه نخواهد داشت.

برای ثبت درخواست های اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور و همچنین لغو محرومیت از کنکور 98 - 99 ، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و آزاد، انتقالی با کارنامه سبز می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا برای نحوه ثبت درخواست تا انتهابی مقاله را مطالعه نمایید.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98

مراحل گام به گام نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 به شرح زیر است:

گام اول: فرآیند ثبت اعتراض به نتایج کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و پس از ورود به سایت در قسمت عضویت در سایت اطلاعات خود را ثبت نمایند و بر روی گزینه ورود به سیستم ثبت ارسال درخواست کلیک نمایید.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

گام دوم: کسانی که اولین بار است که وارد سیستم می شوند می بایست برای خود نام کاربری و رمز ورود تعین نمایند و از این پس با آن ها وارد سیستم شوند و داوطلبانی که از پیش عضو بوده اند نیازی به عضویت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و با کلیک روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری 98 می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند.

درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 98

باید دید که پس از نتایج کنکور سراسری 1398 و فعال شدن سیستم ثبت اعتراض کدام یک از گزینه های نوع اعتراض فعال می شوند و در صورتی که گزینه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزینه های موجود نباشد شما می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومی ثبت نمایید.

همچنین شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و اعتراض به نتایج کنکور سراسری و دریافت نتیجه اعتراض خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

نکته قابل توجه:

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98 به درستی وارد نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در روند ثبت اعتراض می توانی طریق شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری مشکل خود را با مشاوران درخت دانش در میان بگذارید و ا ثبت اعتراض خود را به ما بسپارید.

شرایط اعتراض به نتایج کنکور 98

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که در صورتی که در اولین اولویت پذیرش شده ی خود در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور97 راضی نیستید و مایل به پذیرش در اولویت های بعدی انتخاب رشته خود می باشید با یک درخواست اینترنتی ساده از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر شده می توانید انتقالی گرفته و در کد رشته محل هایی که در اولویت های بعدی پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در باب شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور و شرایط انتقالی با کارنامه سبز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت کارنامه سبز کنکور

مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 98 درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران کنکور پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه به زمان ثبت اعتراض به نتایج کنکور , نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور , زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 98, نحوه دریافت نتایج نهایی کنکور, و زمان انتشار کارنامه نهاییو هرگونه سوال تحصیلی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید.

برای عضویت در کانال تلگرام و خبرنامه کنکور درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کانال اینستاگرام درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۳
مشاور