Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دانشگاه آیت الله حائری

دانشگاه آیت الله حائری

دانشگاه آیت الله حائری

تاریخچه و دستاوردها

دانشگاه آیت الله حائری میبد در مهر 1374 تحت عنوان «دانشکده الهیات میبد» زیر نظر دانشگاه یزد با 30 دانشجو در رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی شروع به فعالیت نمود. در سال 1388 مجوز رشته ایرانشناسی به عنوان اولین رشته غیر الهیات برای این مرکز اخذ شد، سرعت پیشرفت فعالیت‌های عمرانی و آموزشی به گونه ای بود که در شهریور ماه 1389 این مرکز به مجتمع آموزش عالی ارتقاء یافت و در سال 1391 موفق به پذیرش دانشجو در مقطع دکترا در رشته‌ های فقه و حقوق جزا و علوم قرآن و حدیث گردید.

به دنبال آن و در سال 1392 با پذیرش دانشجو در رشته های فنی و مهندسی و علوم انسانی مجتمع آموزش عالی میبد در قالب سه دانشکده الهیات و معارف اسلامی، فنی مهندسی و علوم انسانی به دانشگاه آیت الله حائری میبد تبدیل شد.

انتشار نشریه علمی-پژوهشی کتاب‌ قیم با گستره‌ی کشوری از جمله فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آیت الله حائری به شمار می‌رود. این نشریه از سال 1390 تاکنون منتشر شده که در حوزه‌ی علوم اسلامی از جمله‌ی نشریات مرجع است و در گروه نشریات  ISC قراردارد.

موقعیت جغرافیایی

دانشگاه آیت الله حاپری در استان یزد شهرستان میبد بلوار خرمشهر میدان خلیج فارس کیلومتر 2 جاده میبد ندوشن واقع شده است.

دانشگاه آیت الله حائری میبد هم اکنون دارای سه دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده علوم انسانی و دانشکده فنی و مهندسی است.این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 1600 دانشجو که در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل می باشند.

 

آدرس دانشگاه آیت الله حائری

دانشکده ها و رشته ها

دانشگاه آیت الله حائری دارای سه دانشکده فنی و مهندسی، الهیات و معارف اسلامی و علوم انسانی تشکیل می باشد و دارای 20 رشته همچون مهندسی صنایع ، مهندسی مواد ، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات ، اقتصاد نظری ، مدیریت مالی ، مدیریت صنعتی ، ایرانشناسی ، فرهنگ مردم ، آداب و رسوم و میراث فرهنگی ، تاریخ ایران اسلامی ، حقوق ، فقه و حقوق ، فقه و حقوق جزا ، فقه و حقوق خصوصی ، علوم قرآن و حدیث ، تفسیر علوم قرآن ، علوم و معارف نهج البلاغه ، شیعه شناسی ، فلسفه و حکمت اسلامی می باشد.

ملاحظات

دانشگاه آیت الله حائری دارای دو خوابگاه ویژه پسران به مساحت 3000 متر مربع و با ظرفیت 330 نفر در سایت اصلی دانشگاه می‌باشد و خوابگاه ویژه دختران به مساحت 5000 متر مربع و ظرفیت 450 نفر در مرکز شهر استفاده نمایند. ضمنا پنج باب خوابگاه نیز توسط خیرین در دست ساخت می باشد.

همچنین کتابخانه‌ای با ظرفیت 25هزارجلد کتاب، مرکز رایانه، آزمایشگاه‌های زبان‌های خارجی و فیزیک، سالن آمفی‌تئاتر و سلف‌‍‌‌سرویس و فضای سبز مهیای استفاده دانش‌پژوهان است.

از طرحهای در دست اجرای دانشگاه می توان به طرح سر در اصلی دانشگاه، ورزشگاه، کارگاههای آموزشی، مسجد دانشگاه به مساحت 1100 مترمربع، پردیس شهدا و شهرک مسکونی دانشجویی ویژه خواهران و برادران در سایت اصلی را نام برد که در حال ساخت و اجرا می باشند.

راههای برقراری ارتباط با این دانشگاه کدپستی: 8961699557 تلفن: 9 – 32357500 – 035 رایانامه: info@haeri.ac.ir

وبسایت دانشگاه

منبع: درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۰
مشاور