Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۳۷ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97-98

در این ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 97-98 بیشتر از 95 % درصد رشته ها را شامل می شود و ما می توانیم رشته دلخواه خود را بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون انتخاب نمائیم .

در این مقاله سعی بر این داریم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران برای نیمسال دوم بهمن 97 – 98 را برای شما توضیح داده و دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران را به ترتیب الویت و سطح علمی توضیح دهیم . رشته های نیمسال دوم بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران را بنویسیم .

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال دوم بهمن 97

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات 97-98

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه و علوم قرآن و حدیث و هتلداری و    جهانگردی و مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون و فیزیک مهندسی و فیزیک و زیست شناسی و زیست شناسی گیاهی و مدیریت امور کمرکی می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی نا پیوسته عبارتند از : رشته های مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی وعلوم آزمایشگاهی دامپزشکی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز 97-98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز  نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادبیات داستانی و زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و مردم شناسی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم سیاسی و تاریخ و مدیریت بازرگانی و علوم ورزشی می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و تربیت بدنی و علوم ورزشی - مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و معماری و مهندسی اجرایی عمران می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98

متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال

داوطلبان می توانند در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های فلسفه و علوم قرآن و حدیث و زبان روسی و تربیت مترجم زبان ایتالیایی و زبان و ادبیات عربی و شیمی و شیمی محض و زمین شناسی و زیست شناسی ومهندسی رباتیک و ..... می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از: رشته های آموزش زبان انگلیسی و مدیریت بازرگانی و حسابداری و علم اطلاعات و دانش شناسی و مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و مهندسی منابع طبیعی محیط زیست و .... می باشند .

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در       صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های علوم اقتصادی و علوم سیاسی و مدیریت بیمه و مدیریت صنعتی و حسابداری و فیزیک و طراحی لباس و مهندسی معدن و مهندسی نساجی و مطالعات خانواده می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش زبان انگلیسی و آموزش دینی و عربی و آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و آموزش ریاضی و معماری و مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی برق – قدرت و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و..........می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در          صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های حقوق و مدیریت دولتی و مدیریت امور گمرکی و هتلداری و جهانگردی و طراحی صنعتی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تهران شرق  نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند.

 داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های فقه و حقوق اسلامی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم ورزشی و فیزیک و شیمی و شیمی کاربردی و شسمی محض و مهندسی پزشکی و مهندسی برق و مهندسی عمران و نقاشی و عکاسی و.....می باشد .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی برق قدرت و هنرهای تجسمی و نقاشی و ارتباط تصویری و گرافیک و معماری و مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر می باشند .

رشته های مقطع کاردانی پیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت بدنی – تربیت بدنی و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی و ساختمان – کارهای عمومی ساختمان و.... می باشند .

رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته عبارتند از : رشته های کاردانی حسابداری و کاردانی جهانگردی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام را انجام دهند :

 

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های تاریخ و روانشناسی و مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی و شیمی کاربردی و فرش و طراحی صنعتی و مهندسی شهرسازی و علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر و مهندسی نساجی و .... می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش دینی و عربی و آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و ارتباط تصویری و آموزش علوم تجربی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی برق – قدرت و .... می باشد .

رشته های مقطع کاردانی نا پیوسته عبارتند از : رشته های کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی و کاردانی آموزش دینی و عربی و کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی و کاردانی مخابرات و کاردانی فنی نساجی می باشند .

رشته های مقطع کاردانی پیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت بدنی – تربیت بدنی و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی و نقشه کشی معماری – معماری و هنرهای تجسمی و نقاشی و...می باشند.

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97 – 98 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۸
مشاور
چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج چگونه است؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی جهت رفاه حال بیشتر داوطلبان و همچنین در راستای حذف مانع بزرگ کنکور اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشجو کرده است و متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روز به روز برتعدادشان افزوده خواهد شد.دانشگاه آزاد کرج برای سال تحصیلی 97-98 از طریق بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند اما در این مقاله سهی داریم به این سوال پاسخ دهیم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج چگونه است؟لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی دانشگاه آزاد کرج

دانشگاه آزاد کرج در سال ۱۳۶۳ کار خود را با ۷ رشته تحصیلی و استفاده از ۲۵ مدرس حق‌التدریسی و ۵۰۰ دانشجو با تلاش استادان و کارکنان خود و بدون کمک مالی از جانب نهادهای دولتی، تنها با تکیه بر شهریه‌های دانشجویان تأسیس شد در باغی در سه راه عظیمیه (که اینک آموزشکده سما خواهران می‌باشد) آغاز کرد.

دانشگاه آزاد کرج دارای 12 دانشکده و1 آموزشکده فنی و حرفه ای سما می باشد.

دانشگاه آزاد کرج از نظر علمی جزو واحدهای برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است ودارای رتبه جامع الف می‌باشد.

موقعیت مکانی دانشگاه آزاد کرج

نشانی: استان البرز، کرج ، انتهای رجایی شهر ، تقاطع بلوار موذن و استقلال ، مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع)

تلفن:    9   -34259571-026            کد پستی: 3148635731

چه زمانی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج شروع شد؟

دانشگاه آزاد کرج از سال تحصیلی 95-96 از طریق بدون کنکور دانشجو می پذیرد .در سال تحصیلی 97-98 برای دونیمسال تحصیلی مهرماه 97 و بهمن ماه 97 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج داریم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن ماه 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن 97 از اوایل دی ماه شروع خواهد شد.دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 نیمه دوم آذر برروی سایت قرار خواهد گرفت.

 مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98 به مدت 20 روز می باشد.با توجه به اینکه ملاک پذیرش دانشگاه آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و زمان ثبت نام مانند گذشته مهم نیست اما مشاهده شده بسیاری از داوطلبان ثبت ام خود را برای روزهای آخر ثبت نام می گذارند اما به دلیل ترافیک سنگین مراجعه موفق به ثبت نام نشده اند لذا پیشنهاد مشاوران درخت دانش برای شما این است که ثبت نام خود را با نهایت دقت و در اسرع وقت انجام دهید و اخمیت مشاور را در مراحل ثبت نام نادیده نگیرید و از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 در تماس باشید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج  97-98 کرج در 4 مقطع تحصیلی انجام می شود:

·         کارشناسی پیوسته

·         کارشناسی ناپیوسته

·         کاردانی پیوسته

·         کاردانی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته  دانشگاه آزاد کرج 97-98

شرط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در مقطع کارشناسی پیوسته 97-98 داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی است.

لیست رشته های بدون کنکورکارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1- مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولزی 2- زبان و ادبیات فارسی 3- زبان و ادبیات عربی4 – زبان و ادبیات انگلیسی5 – مترجمی زبان انگلیسی 6- فلسفه و حکمت اسلامی 7- علوم سیاسی 8- علوم قرآن و حدیث 9- فقه و مبانی حقوق اسلامی 10- مدیریت صنعتی 11- علوم ورزشی 12- مشاوره13 – فیزیک 14 – ریاضیات و کاربردها 15 – فیزیک مهندسی 16- زمین شناسی 17- بهداشت مواد غذایی 18- گیاهی علوم و مهندسی خاک 19- علوم و مهندسی باغبانی20 – گیاه پزشکی 21- مهندسی تولید و ژنتیک 22- مهندسی علوم دامی

لیست رشته های بدون کنکورکارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1- آموزش و پرورش ابتدایی 2 – آموزش ریاضی 3- آموزش دینی و عربی 4- حسابداری 5- علوم آزمایشگاهی دامپزشکی 6 – تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی 7- آموزش علوم تجربی 8- چوب شناسی و صنایع 9- چوب مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر 10- مهندسی تولیدات دامی 11- مهندسی منابع طبیعی 12- مهندسی تولیدات گیاهی

لیست رشته های بدون کنکورکاردانی پیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1-حسابداری-الکترونیک(الکترونیک عمومی) 2-ساختمان(کارهای عمومی ساختمان) 3-تاسیسات(تبرید) 4-تاسیسات(تهویه مطبوع) 5-متالوژی(ریخته گری) 6-نرم افزار کتمپیوتر 6-صنایه چوب و کاغذ(سازه های چوبی)

لیست رشته های بدون کنکورکاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1-بهداشت و بیماری های طیور 2-کاردانی موزش زبان و ادبیات فارسی 3-کاردانی آموزش زبان انگلیسی 4-کاردانی آموزش وپرورش ابتدایی 5-تربیت معلم آموزش علوم تجربی

هر داوطلب با توجه به مدرک تحصیلی خود می تواند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نماید اما آنچه حائز اهمیت است علاقه متقاضی و متناسب بودن ویژگی های اخلاقی و فردی او با رشته تحصیلی وی می باشد. لذا برای اطلاع از توانایی های لازم برای رشته های تحصیلی، آینده شغلی رشته ها، لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیمسال دوم 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

تنها سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج 97 از طریق سایت دانشگاه آزاد می باشد و دیگر واحدهای دانشگاهی مراجعه حضوری جهت ثبت نام نخواهند داشت.با توجه به این نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن ماه 97 نیز تنها و تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می شود و شامل دو مرحله اصلی است:

مرحله اول:خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

مرحله دوم:ثبت اطلاعات و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

در هر زیر گروه آزمایشی می توان 20 کد رشته/محل را بر طبق اولویت بندی انتخاب نمود .این امکان برای داوطلبان وجو دارد که در زیر گروه های دیگر نیز ثبت نام نمایند فقط باید دقت کنید که با هر کارت اعتباری فقط برای یک زیر گروه آزمایشی می توان انتخاب رشته نمود و برای انتخاب رشته علاوه بر زیر گروه اصلی در زیر گروه دیگر باید کارت مجدد خریداری کنید.

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 کرج

به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید.بر روی لینک خرید کارت اعتباری کلیک نمایید و پس از پرداخت هزینه کارت نام کاربری و کلمه ی عبور خود را دریافت و نزد خود نگه دارید.

جال با ارجاع دوباره شما به سایت دانشگاه آزاد برروی لینک ثبت نام در مقطعی که قصد ثبت نام دارید کلیک نمایید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید و با نهایت دقت اطلاعات فردی و سوابق دیپلم خود را ثبت نمایید.

توجه: در وارد کردن سوابق تحضیلی و گروه آزمایشی خود نهایت دقت را به خرج دهید زیرا این اطلاعات قابل ویرای نمی باشد و پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 و ثبت نام خود را از از طریق مشاوران باتجربه درخت دانش انجام دهید.

بعد از وارد کردن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید ومی توانید 20 کد رشته/محل را طبق اولویت بندی بر اساس علاقه و محل واحد دانشگاهی که در اینجا مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج می باشد انتخاب نمایید.

تذکر:امکان مهمانی و انتقال برای دانشجویان بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست.

مشاوره تحصیلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما و همراه شما در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، معرفی ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، لیست رشته های بدون کنکوردانشگا آزاد نیمسال دوم 97، معرفی واحد های دانشگاه آزاد،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 وثبت نام ده مرحله ای دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۴
مشاور
سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ب.ظ

راهنمای خرید میز کامپیوتر

راهنمای خرید میز کامپیوتر

در راهنمای خرید میز کامپیوتر مسائلی همچون فضا و کاربرد اهمیت دارد.به کمک راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید میزکامپیوتر مناسب بر اساس نیاز خودرا تهیه کنید

راهنمای خرید میز کامپیوتر مناسب

با گسترش استفاده از رایانه و لپ‌تاپ، میز کامپیوتر تبدیل به یکی از نیازهای ضروری کاربران کامپیوتر گشته است. امروزه طراحان، میزهای کامپیوتر را در مدل‌های مختلف برای کاربردها و سلیقه‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف طراحی می‌کنند. در ادامه به راهنمای خرید میز کامپیوتر مناسب می‌پردازیم.

راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس فضا

مسئله مهم در راهنمای خرید میز کامپیوتر این است که چه مقدار فضا قرار است به میز کامپیوتر خود اختصاص دهید و میز کامپیوتر در چه قسمتی از اتاق قرار خواهد گرفت؟ بسته به میزان فضا می‌توانید از بین مدل‌های کوچک تا بزرگ یک نمونه را انتخاب کنید. اگر فضای کمی دارید می‌توانید از انواع میزهای تاشو یا میزهای دیواری استفاده کنید که علاوه  بر کم جا بودن و قابلیت جمع شدن، طراحی مدرن و شیکی دارند و در زیبایی چیدمان اتاق مؤثرند. اگر محل قرارگیری میز کامپیوتر در گوشه اتاق است، استفاده از میزهای L شکل گزینه مناسبی است. این میزها فضای کاری بیشتری نسبت به میزهای معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس عرض

جنس میزهای کامپیوتر اغلب چوبی و از ام دی اف است و  ارتفاع میزهای کامپیوتر عمدتاً بین 50 تا 70سانتی‌متر است، اما بسته به این‌که چه میزان فضا در اختیاردارید و قرار است میز کامپیوتر چه کاربردهایی برای شما  داشته باشد، می‌توانید میز کامپیوتر با عرض‌های مختلف را انتخاب کنید. اگر قرار است فقط مانیتور یا لپ‌تاپ بر روی میز قرار گیرد، یک میز معمولی کوچک مناسب است. اما اگر تجهیزاتی همچون پرینتر و اسکنر یا یک مانیتور بزرگ دارید، بایستی عرض آن را متناسب با تجهیزات خود انتخاب کنید.

چنانچه علاوه بر کار کردن با کامپیوتر کارهایی همچون یادداشت‌برداری و نوشتن را انجام می‌دهید، بر اساس راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید از میزهای مدیریتی استفاده کنید. این میزها دارای عرض به‌مراتب بزرگ‌تری هستند و فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. به‌علاوه معمولاً دارای چند کشو یا کمد برای گذاشتن وسایل موردنیاز دیگر هستند.

راهنمای خرید میز کامپیوتر بر اساس قابلیت‌ها

نکته مهم در راهنمای خرید میز کامپیوتر، انتظارات شما از یک میز کامپیوتر است. قرار است یک میز برای شما چه کاربردی داشته باشد و چه چیزهایی بر روی آن قرار گیرد؟ اگر تجهیزاتی همچون پرینتر و اسکنر دارید، از مدل‌هایی استفاده کنید که جای لازم برای لوازم جانبی تعبیه‌شده است. برخی میزها دارای کشوها و طبقه‌هایی هستند که امکان قرار دادن تجهیزات اضافی شما مثل نوشت‌افزار و کتاب‌های شمارا دارد.

اگر می‌خواهید در کنار خرید میز کامپیوتر  یک کتابخانه هم برای قرار دادن کتاب‌ها و تجهیزات خود داشته باشید، می‌توانید از میز کامپیوتر دارای کتابخانه استفاده نمایید که کارکرد دوگانه این میز موجب کاهش فضای اشغال‌شده می‌شود.

استفاده طولانی‌مدت از کامپیوتر همراه با مشکلاتی از جمله کمردرد و مچ درد همراه است. برای حل این مشکل، میزهای گیمینگ طراحی‌شده‌اند. ارتفاع و طراحی  فرم این‌گونه میزها به نحوی است که کاملاً مناسب ساختار بدن انسان باشد و کاربر در هنگام نشستن و کار کردن با کامپیوتر کاملاً احساس راحتی نماید. برای خرید اینترنتی میز کامپیوتر،  پس از مطالعه نکات راهنمای خرید میز کامپیوتر می‌توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۴
مشاور
سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ب.ظ

سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور

 سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

  • معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت هست؟
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟
  • نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟
  • نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دریافت نتایج دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
  • و ..؟؟

 azmoon.org دانشگاه آزاد

معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد

سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.در این مقاله سهی داریم سایت دانشکاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزیز ارائه دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه آزاد جهت رفاه بیشتر متقاضیان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق این سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام خواهد داد و نیاز به  مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی را نخواهد داشت.

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چه خدماتی ارائه می دهد؟

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد شامل خدمات زیر هست:

  • انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 98
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر و بهمن 97-98
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم
  • اعلام نتایج آزمون ها و ثبت نام دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد به چه صورت هست؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور هر ساله در دو نوبت برای نیمسال اول (مهرماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) بر اساس سوابق تحصیلی و تحت عنوان نحوه ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم دانشجو می پذیرد.

هر دواطلب با مراجعه به زمان ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.

هر داوطلب بدون کنکور دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد از هر زیر گروه حداقل 1 و حداکثر 20 اولویت را می توانند انتخاب کنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید زیرا برای هر کارت فقط از یک زیر گروه مجاز به انتخاب رشته هستید و در صورت تمایل به انتخاب چند رشته از زیر گروه های مختلف(تجربی، ریاضی، نسانی، زبان و هنر) باید خرید مجدد کارت اعتباری در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه نحوه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است برای مقطع کارشناسی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. عکس پرسنلی(عکس 3در4)
  2. عکس کارت ملی
  3. عکس صفحه اول شناسنامه
  4. عکس مدرک دیپلم

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع مختلف، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور و اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

عبارت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای نیمسال اول در نیمه دوم مهر ماه، وبری نیمسال دوم در نیمه دوم بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی است که پذیرش با آزمون دانشجویان خود را از طریق آزمون سراسری انجام می دهد بدین صورت که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری کد دسترسی 7 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

هر داوطلب در زیر گروه آزمایشی خود در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته م باشد و براساس علاقه می تواند انتخاب های خود را اولویت بندی کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 بر روی لینک آن کلیک نمایید.

هر داوطلب با آزمون دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده 100 رشته را براساس علایق خود اولویت بندی کنند و انتخاب نمایند.

داوطلبان محترم با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی و آدرس سایت دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir و وارد نمودن کد 7 رقمی و کد ملی خود می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

داوطلبانی که چه باآزمون و چه بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نموده اند بسته به مقطع انتخابی و نوع پذیرش در موعد مقرری که از طریق پایاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اعلام می شود می توانند نتایج انتخاب رشته خود را از مشاهده نتایج بدون کنکور سایت آزمون و همجنین azmoon.net مشاهده نمایند.

مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش شمارا تا رسیدن به شهر و رشته و دانشگاه مورد نظرتان تنها نخواهد گذاشت شما می توانید در هر مرحله ای از مسیر موفقیت و رسیدن به دانشگاه رشته دلخواه و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هر گونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات و خواسته های خود را دریافت کنید.

 

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۸
مشاور
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری کمک می کند که بهترین مبلمان را برای محل کار خود تهیه کنید ما در این مطلب مواردی درباره راهنمای خرید مبلمان اداری ارائه می دهیم.

راهنمای خرید مبلمان اداری مناسب و ارزان

راهنمای خرید مبلمان اداری برای کسانی که در صدد تهیه یک مبلمان اداری شیک و در عین حال ارزان برای محل کار خود هستند اهمیت زیادی دارد. مسلما در تهیه مبلمان اداری نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. ما در این مطلب شما را با راهنمای خرید مبلمان اداری و همچنین بهترین راه برای خرید ارزان و اقساطی مبلمان اداری آشنا می کنیم.

خرید مبلمان اداری 

راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که متناسب با نیازهایتان بهترین مبلمان اداری را برای محل کار خود تهیه کنید. همانطور که می دانید مبلمان اداری در شکل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. در خرید مبلمان اداری این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که آیا اندازه این مبلمان متناسب با محل مورد استفاده است یا نه. راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان به همه این نکات توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که چه کسانی قصد دارند از مبلمان اداری استفاده کنند تعداد افراد استفاده کننده و همچنین سمت افراد نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما دارد. به طور کلی میزان مساحتی که برای هر فرد اختصاص داده می شود نزدیک به 6 متر مربع است که در زمان تهیه مبلمان اداری باید به این استاندارد توجه کرد. این فضا به راحتی یک میز و صندلی را در خود جای می دهد. سایر مواردی که در زمان خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر هستند:

  • زیبایی شناسی
  • ترکیب بندی رنگ ها
  • فضای در دسترس
  • بودجه مورد نظر

ارزیابی مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان اداری به موارد زیر دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین مبلمان اداری را برای خود تهیه کنید. مهم ترین این موارد شامل موارد زیر هستند:

  • اندازه مناسب برای جابجایی
  • شکل و فضای موجود
  • صندلی های اداری
  • مقدار بودجه
  • تصویر، زیبایی شناسی
  • عملکرد

با رعایت موارد گفته شده می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه شما را خرید ارزان و مناسب مبلمان اداری آشنا می کنیم.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای خرید ارزان

یکی دیگر از مزایای راهنمای خرید مبلمان اداری این است که باعث می شود شما یک خرید ارزان و با کیفیت داشته باشید. یکی از بهترین روش های خرید مبلمان اداری روش خرید اقساطی مبلمان اداری است. همانطور که می دانید این روزها با توجه به نوسان بازار و بالا و پایین شدن قیمت ها عده کمی از فروشنده ها اقدام به فروش مبلمان اقساطی می کنند اما ما با شرایط ویژه و خاصی که برای فروش محصولات خود داریم بهترین مبلمان اداری را به صورت اقساطی و پرداخت ماهیانه و با کمترین سود در اختیار شما قرار می دهیم. خرید اقساطی باعث می شود که شما مبلمان مورد نظر خود را در کیفیت و مدل دلخواه انتخاب کنید و نگرانی از بابت قیمت آن نداشته باشید زیرا ما هر نوع مبلمان مورد نظر شما را به صورت اقساطی به فروش می رسانیم.

بنابراین اگر قصد خرید مبلمان اداری مورد نظرتان را دارید و به دلیل کمبود بودجه تاکنون نتوانسته اید آن را تهیه کنید راهنمای خرید مبلمان اداری را مطالعه کرده و با داشتن آگاهی کامل نسبت به مبلمان اداری، مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. هدف ما آسان کردن خرید برای کسانی است که به هر دلیلی قادر به خرید نقد محصول مورد نظر خود نیستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۲
مشاور
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

منابع کنکور سراسری 98

منابع کنکور سراسری 98

گرچه کتاب های تحصیلی هر ساله تغیرات آنچنانی نمی کند. اما همان اندک تغیر هم ممکن است برای یک داوطلب کنکوری بسیار مهم و سرنوشت ساز باشد. به همین دلیل هر ساله اوایل سال تحصیلی سازمان سنجش و آموزش کشور در طی اطلاعیه ای منابع کنکور سراسری را منتشر می کند. در همین راستا سازمان سنجش و آموزش, اطلاعیه ای را با عنوان بهترین منابع کنکور 98 نظام قدیم و نظام جدید منتشر کرده است. از تفاوت های بارز کنکور سراسری 98 با سال های گذشته در همین است. در کنکور سراسری 98 دانش آموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6) فارغ التحصیل می شوند و در کنکور سراسری شرکت میکنند. با توجه اینکه مطالب در سی داوطلبان نظام قدیم و جدید باهم تفاوت بسیار بیشتری از خورده تغیرات هر ساله کتاب های درسی دارند. و به دلیل اینکه در حق هیچ یک از داوطلبان بی عدالتی صورت نگیرد. در کنکور سراسری 98 دو دسته منبع معرفی شده است.

داوطلبان نظام جدید منابع آموزشی خود را مطالعه می نمایند و داوطلبان نظام جدید منابع خود را از سال های گذشته بوده که برای هر چاپ از کتاب یک کد در نظر گرفته می شود. و در اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با منابع کنکور سراسری 98  کد هر منبعی که قرار است از آن برای کنکور سوال طرح شود آورده می شود. بر همین اساس در آخرین اطلاعیه سازمان سنجش برای هریک از منابع نظام جدید و نظام قدیم کد مورد نظر ذکر شده است. همچنین در رابطه با قسمت های حذفی از منابع کنکور ریاضی 98 می توانید به پست مربوط به حذفیات کنکور سراسری 98 مراجعه فرمایید.

فهرست کتب منبع سؤالات آزمون سراسری سال 1398، نظام قدیم

الف ـ دروس عمومی

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- زبان و ادبیات فارسی

ادبیات فارسی (2)

 

1/220

 

دوم

94

کلیه رشته ها

ادبیات فارسی (3)

 

1/249

 

سوم

95

کلیه رشته ­ها غیر از علوم انسانی

زبان و ادبیات فارسی عمومی

 

1/283

پیش دانشگاهی

96

کلیه رشته ها

ادبیات فارسی 3 (تخصصی انسانی)

 

2/249

سوم

95

مخصوص علوم انسانی

زبان فارسی 3 ( تخصصی انسانی)

 

4/249

سوم

95

مخصوص علوم انسانی

زبان فارسی 3 (غیر علوم انسانی)

3/249

سوم

95

کلیه رشته­ ها )غیر از علوم انسانی(

2- عربی

عربی 2 (غیر از علوم انسانی)

1/224

دوم

94

کلیه رشته ­ها (غیر از علوم انسانی)

عربی 2 ( علوم انسانی)

2/224

دوم

94

مخصوص علوم انسانی

عربی 3 ( غیر از علوم انسانی)

1/254

سوم

95

کلیه رشته­ ها (غیر از علوم انسانی)

عربی 3 (علوم انسانی)

2/254

سوم

95

مخصوص علوم انسانی

3- فرهنگ و معارف اسلامی

قرآن و تعلیمات دینی 2 (دین و زندگی)

222

دوم

94

کلیه رشته­ ها

قرآن و تعلیمات دینی 3 (دین و زندگی)

251

سوم

95

کلیه رشته ­ها

معارف اسلامی (دین و زندگی)

1/285

پیش­دانشگاهی

96

کلیه رشته­ ها

4- زبان انگلیسی

انگلیسی 3

1/252

سوم

95

کلیه رشته ­ها

انگلیسی 1 و 2

1/284

پیش دانشگاهی

96

کلیه رشته­ ها 

                                    

ب ـ دروس تخصصی گروه علوم ریاضی

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- ریاضیات

هندسه 1

2/233

دوم

94

 

آمار و مدلسازی

3/234

دوم

94

هندسه 2

4/258

سوم

95

ریاضیات 2

2/234

دوم

94

حسابان

1/258

سوم

95

جبر و احتمال

2/258

سوم

95

هندسه تحلیلی و جبر خطی

1/294

پیش دانشگاهی

96

حساب دیفرانسیل و انتگرال

1/295

پیش دانشگاهی

96

ریاضیات گسسته

1/296

پیش دانشگاهی

96

2- فیزیک

فیزیک 1 و آزمایشگاه

2/206

اول

93

 

فیزیک 2 و آزمایشگاه

2/226

دوم

94

فیزیک 3 و آزمایشگاه (ویژه ریاضی)

4/256

سوم

95

فیزیک (ویژه ریاضی)

2/293

پیش دانشگاهی

96

3- شیمی

شیمی 2 و آزمایشگاه

1/227

دوم

94

 

شیمی 3 و آزمایشگاه

1/257

سوم

95

شیمی

1/289

پیش دانشگاهی

96

ج ـ دروس تخصصی گروه علوم تجربی

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- زمین­شناسی

زمین شناسی

1/262

سوم

95

 

علوم زمین

1/291

پیش دانشگاهی

96

2- ریاضیات

هندسه 1

2/233

دوم

94

 

ریاضیات 2

2/234

دوم

94

آمار و مدلسازی

5/258

سوم

95

ریاضیات 3 (ویژه علوم تجربی)

3/258

سوم

95

ریاضیات عمومی 1 و 2

1/292

پیش دانشگاهی

96

3- زیست شناسی

زیست­ شناسی و آزمایشگاه 1

1/231

دوم

94

 

زیست­ شناسی و آزمایشگاه 2

1/261

سوم

95

زیست­شناسی

2/290

پیش دانشگاهی

96

4- فیزیک

فیزیک 1 و آزمایشگاه

2/206

اول

93

 

فیزیک 2 و آزمایشگاه

2/226

دوم

94

فیزیک 3 و آزمایشگاه (علوم تجربی)

3/256

سوم

95

فیزیک (علوم تجربی)

1/288

پیش دانشگاهی

96

5- شیمی

شیمی 2 و آزمایشگاه

1/227

دوم

94

 

شیمی 3 و آزمایشگاه

1/257

سوم

95

شیمی

1/289

پیش­دانشگاهی

96

دـ دروس تخصصی گروه علوم انسانی 

نام درس

نام کتاب در سالی ـ واحدی

کد کتاب

پایه تدریس

سال چاپ

ملاحظات

1- ریاضیات

ریاضیات 1

1/211

اول

93

 

آمار و مدلسازی

3/234

دوم

94

ریاضی (ویژه علوم انسانی ـ علوم و معارف اسلامی)

6/258

سوم

95

ریاضی پایه

2/292

پیش دانشگاهی

96

2- اقتصاد

اقتصاد

1/240

دوم

94

 

3- زبان و ادبیات فارسی

تاریخ ادبیات ایران و جهان 1

1/246

دوم

94

 

تاریخ ادبیات ایران و جهان 2

1/276

سوم

95

آرایه­های ادبی

1/280

سوم

95

ادبیات فارسی ویژه علوم انسانی

4/283

پیش دانشگاهی

96

4- زبان عربی

عربی 2 (ویژه علوم انسانی)

2/224

دوم

94

 

عربی 3 (ویژه علوم انسانی)

2/254

سوم

95

عربی

1/316

پیش دانشگاهی

96

5- تاریخ

تاریخ ایران و جهان 1

4/235

دوم

94

 

تاریخ ایران و جهان 2

3/271

سوم

95

تاریخ شناسی

1/302

پیش دانشگاهی

96

6- جغرافیا

جغرافیای 1

2/225

دوم

94

 

جغرافیای 2

4/271

سوم

95

جغرافیا

2/297

پیش دانشگاهی

96

7- علوم اجتماعی

جامعه­شناسی 1

1/243

دوم

94

 

جامعه شناسی 2

1/281

سوم

95

علوم اجتماعی (جامعه­شناسی نظام جهانی)

1/300

پیش دانشگاهی

96

8- فلسفه

فلسفه

1/277

سوم

95

 

فلسفه (آشنایی با فلسفه اسلامی)

1/317

پیش دانشگاهی

96

9- منطق

منطق

277

سوم

95

 

10- روان­شناسی

روان­شناسی

1/268

سوم

95

 

 

*سؤالات آزمون درس اختصاصی زبان عربی برای دیپلمه‏ های علوم و معارف اسلامی به ترتیب از کتب (1- عربی، زبان قرآن (1) کد: 110208، 2- عربی، زبان قرآن (2) کد: 111208، 

3- عربی، زبان قرآن (3) کد: 112208) رشتة علوم و معارف اسلامی طراحی خواهد شد.

** سؤالات آزمون درس اختصاصی تاریخ برای دیپلمه ‏های علوم و معارف اسلامی به ترتیب از کتب (1- تاریخ اسلام (1) کد: 110233، 2- تاریخ اسلام (2) کد: 3/253، 3- تاریخ اسلام(3)
 کد: 112233)  رشتة علوم و معارف اسلامی طراحی خواهد شد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سراسر کشور پاسخگوی کلیه ی سوالات شما در رابطه با کنکور سراسری 98, بودجه بندی کنکور 98، امتحانات نهایی, پذیرش در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و شاهد, مشاوره تحصیلی در رابطه با تحصیلات تکمیلی و از ابتدایی تا دکترا می باشد هر سوالی و یا شک و دودلی که دارید از مشاوران ما مشورت بگیرید. با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره تا رسیدن به هدف در کنار ما بمانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۰
مشاور
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۶ ب.ظ

انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98

انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .

 کارنامه محرمانه در واقع معلوم می کند که داوطلبان کنکور سراسری 97 که مراحل انتخاب رشته را انجام داده اند در یک رشته محل قبول شده اند در چه رشته محل های دیگری نیز می توانند قبول شوند که در حقیقت بتواند انتقالی بگیرند . انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98 می تواند به داوطلب کمک کند تا به یک نتیجه کلی برسد که  اگردر انتخاب رشته خود در یک کد رشته قبول شده باشد و از رشته ای که در آن قبول شده است ناراضیست  می تواند از طریق کارنامه محرمانه  ببیند در چه کد رشته محل هایی که درزمان انتخاب رشته انتخاب نموده است می تواند پذیرفته شود . داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که برای نیمسال دوم مایل است بر اساس کارنامه محرمانه کنکور ۹۷ اگر رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشد انتقالی بگیرد که در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می تواند برای انتقالی اقدام نماید.

مهلت استفاده از کارنامه محرمانه

داوطلبان برای دریافت کارنامه محرمانه باید به معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه حضوری داشته باشند که کارنامه محرمانه را بررسی نمایند که دانشگاه ارزیابی نماید درصورتیکه رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشند می توانند اقدام نمایند. اگر بعد از شروع به تحصیل در دانشگاه در رشته ای که پذیرفته شده اید متوجه شوید که از آن رشته متنفرید می توانید با استفاده از این مهلتی که دارید با استفاده از کارنامه محرمانه در صورتی که  بتوانیدرتبه قبولی دانشگاه مقصد را بیارید و دانشگاه مبدا ومقصد نیز با درخواست انتقالی موافقت نمایند می توانید از مهلت استفاده از کارنامه محرمانه برای بهمن ماه برخوردار شوید .

چه زمانی می توانه از کارنامه محرمانه استفاده کنه

داوطلبان می توانند از اوایل شروع ترم تحصیلی در صورت قبولی در یک کد رشته که در حقیقت شرط اصلی این است که داوطلبان برای ترم اول در دانشگاه ثبت نام کرده باشند و انتخاب واحد انجام داده باشند.اما  بنا به دلایلی داوطلبان ممکن است از ادامه تحصیل منصرف گردند می توانند با مراجعه به معاونت آموزشی دانشگاه مبدا و با استفاده از کارنامه محرمانه برای نیمسال دوم درخواست انتقالی دهند که در الویت های بعدی مورد علاقه اشان از ترم دوم به بعد ثبت نام نمایند . اگر دانشگاه مقصد در صورت وجود ظرفیت برای نیمسال دوم با درخواست دانشجو موافقت کند دانشجو می تواند  بعد از این که دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست انتقالی اش موافقت کردند از ترم دوم به بعد در دانشگاه مقصد مشغول به تحصیل شود . از در صورتی که دانشگاه مقصد با درخواست انتقالی دانشجو موافقت نکند دانشجو با خیال راحت می تواند برای کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید . باید درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته برای کنکور سراسری را در صورتی که داوطلب  در رشته ای در کنکور سراسری پذیرفته شده باشد و ثبت نام نکرده باشد برای کنکور 98 مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه نخواهد بود .

تفاوت کارنامه سبز و کارنامه محرمانه

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 97 داوطلبان می توانستند با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که در هفته اول مهر ماه  انتشارمی یافت اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور 97 نمایند . با دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است .و همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است .و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است . با درج عدد3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است . با درج عدد4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد . با درج عدد5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید. با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است . با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است . با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است . فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست نداریدیا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز یا کنکور محرمانه 97 می توانید اقدام نمائید . داوطلب باید به معاونت آموزشی دانشگاه برای دریافت کارنامه محرمانه مراجعه حضوری داشته باشند که دانشگاه برای داوطلب ارزیابی نماید که اگررتبه قبولی دانشگاه  مقصدرا براساس کارنامه محرمانه اورده باشد   بتواند سایرمراحل را برای گرفتن انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97 انجام دهد .

کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه

در توضیح کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه  باید بگوئیم داوطلبانی که می خواهند بدانند آیا در الویت های پائین تری که در زمان انتخاب رشته کد رشته را وارد نموده اند  نیز قبول می شدند یا خیر بهتر است از کارنامه سبز استفاده کنند .داوطلبینی که به دلایل مختلف به نوعی انتخاب رشته ای را که انجام داده اند انتحاب رشته نامناسبی بوده است و به طور کل از رشته ای که در دانشگاه قبول شده اند راضی نیستند بهتر      است از کارنامه محرمانه استفاده نمایند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش

برای اطلاع ازچگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد .اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد .همچنین اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه محرمانه را دارد باید واحد آموزش دانشگاه مراجعه کند که زمانیکه معاونت آموزشی دانشگاه بررسی کرد وموافقت نمود دانشجو بتواند انتقالی بگیرد .از ترم دوم  به بعد می تواند در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل نماید .

مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۶
مشاور
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ب.ظ

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم 97

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شانس دوباره ثبت نام هست که دانشگاه ه و موسسات  آموزش عالی و دانشگاه آزاد به داوطلبان می دهند زیرا هر ساله بعضی از صندلی های آنها خالی می ماند به دلیل عدم مراجعه داوطلبین پذیرفته شده برای ثبت نام، انصراف دانشجو و یا ثبت نام در کد رشته/محل دیگر لذا اقدام به پرکردن این ظرفیت ها تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری می کنند.

اما برخی از سوالاتی که متقاضیان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند و ما قصد داریم که در این مقاله به آنها بپردازیم:

  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟
  • نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97
  • و...؟؟؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای نیمسال دوم ارائه خواهد شد به همین دلیل زمان تکمیل ظرفیت بهمن ماه 97 خواهد بود و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 تا کی خواهد بود؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم به مدت یک هفته است و داوطلبان نهایت تا 11 بهمن 97(11/11/97) می بابیست جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 کی اعلام خواهد شد؟

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم تا اواخر بهمن ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد و داوطلبان با در دست داشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 خود را دریافت نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای دو دسته از داوطلبان صورت می گیرد:

داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت نموده اند و برای آنه کارنامه صادر شده است.

داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نکرده اند و متقاضی تمکیل طرفیت 97 براساس سوابق تحصیلی هستند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه اول یعنی داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده اند تنها شرکت در سر جلسه آزمون سراسری97 و صدور کارنامه برای آنهاست و ملاک پذیرش آنها رتبه و تراز داوطلب در مقایسه با متقاضیان تمکیل طرفیت کنکور سراسری 97 است.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه دوم یعنی داوطلبانی که می خواهند صرفا براساس سوابق تحصیلی پذیرش شوند داشتن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می باشد و ملاک پذیرش آنها معدل کتبی نهایی می باشد.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 برای متقاضیان ورود به دانشگاه همانند دانشگاه سراسری حضور در جلسه آزمون و صدور کارنامه می باشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت آزاد 97 و زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط باشید9099072943

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از نیمه دوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان بر اساس ظرفیت های موجود و اولویت های خود می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

داوطلبان محترم حتما به این نکته توجه داشته باشند قبل از اقدام به ثبت نام دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم را بادقت مطالعه نمایند.نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97

رشته های تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه سراسری 97 برای گروه های  آموزشی مختلف به شرح زیر هست:

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم تجربی:

دامپزشکی- دکتری حرفه ای، بهداشت مواد غذایی، شیمی، شیمی کاربردی، شیمی محض، میکروبیولوژی، زیست شناسی، آموزش زیست شناسی، زیست فناوری، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، مهندسی علوم دامی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی باغبانی، گیاه پزشکی، اقتصاد کشاورزی، مهندسی فضای سبز، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی صنایع غذایی، علوم و مهندسی محیط زیست.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم ریاضی:

ریاضیات و کاربردها، فیزیک، مهندسی اپتیک و لیزر، کاردان فنی قدرت، مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت، مهندسی صنایع، مهندسی خط و سازه های ریلی، مهندسی نقشه برداری، مهندسی عمران، مهندسی ورزش، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی مواد-تولید آهن و فولاد، مهندسی رباتیک، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوافضا، مهندسی هسته ای، مهندسی انرژی، علوم و مهندسی آب، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، معماری داخلی، کاردانی نرم افزار کامپیوتر.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم انسانی:

زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، فلسفه و حکمت اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، علوم تربیتی، مطالعات خانواده، روانشناسی، حوق، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، تاریخ، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، کاردانی مدیریت بازرگانی، هتلداری، مربیگری ورزشی، علوم ورزشی، جغرافیا، جهانگردی.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی هنر:

طراحی صنعتی، نقاشی، فرش، طراحی پارچه و لباس- طراحی لباس، طراحی پارچه و لباس- طراحی بافت پارچه، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت پارچه، ارتباط تصویری، مرمت بناهای تاریخی، عکاسی , ..

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی زبان های خارجی:

زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت مترجم زبان انگلیسی، مترجمی زبان آلمانی.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت درخت دانش

تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 97 نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشت طوری که ما برای نیمسال اول نیز ثبت نام تکمیل ظرفیت نداشتیم.از این رو مشاوران مجرب درخت دانش با به روز ترین اطلاعات در مورد مرحله تکمیل در خدمت داوطلبان محترم هستند که با توجه ظرفیت های موجد انتخابی درست داشته باشند.

در صورت داشتن سوال یا ابهام در مورد تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم، رتبه قبولی لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری و اولویت بندی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۵:۳۶
مشاور
يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ

مهم ترین اطلاعات درباره خرید مبلمان منزل

مهم ترین اطلاعات درباره خرید مبلمان منزل

خرید مبلمان منزل یکی از مواردی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول می کند. این روزها با توجه به تنوع و گستردگی مبلمان های ارائه شده نیاز است که اطلاعاتی درباره خرید مبلمان منزل داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای خرید مبلمان منزل خارجی آشنا کنیم.

خرید مبلمان منزل 

خرید یک مبل مناسب برای منزل نیازمند به کار بردن دقت و سلیقه است. مبل یکی از مهم ترین قسمت های منزل شما را تشکیل می دهد که معمولا بیشترین ساعات خود را روی آن سپری می کنید. بنابراین رعایت راحتی، زیبایی و در عین حال جنس مناسب آن باعث می شوند شما بهترین مبل را برای خود تهیه کنید. در ادامه با مهم ترین نکات در رابطه با خرید مبلمان منزل آشنا می شویم.

نکات مهم در خرید مبلمان منزل

برای خرید مبلمان منزل باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مبل را برای خانه خود تهیه کنید. اما در بین این نکات مواردی هستند که بیشتر از سایرین اهمیت دارند:

ابعاد مبل

یکی از مهم ترین نکات در خرید مبلمان منزل توجه به ابعاد مبلمان است. اندازه مبل شما باید متناسب با فضای خالی در خانه شما باشد به گونه ای که برای رفت و آمد و سایر فعالیت ها فضا وجود داشته باشد. برای تهیه مبلمان خانه های بزرگ مشکل خاصی وجود ندارد اما برای خانه های کوچک باید توجه بیشتری به فضای خانه داشته باشید.

راحتی مبل

یکی دیگر از نکاتی که برای تهیه مبلمان منزل باید به آن توجه کرد راحتی مبل است. یک مبل مناسب در کنار زیبایی باید راحت هم باشد. بنابراین راحتی و کیفیت مبل باید در اولویت خرید شما قرار بگیرد.

شکل و اندازه مبل

اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ممکن است با قرار دادن مبل در آن سایر فعالیت های شما مختل شود بهتر است از مبل هایی استفاده کنید که با شکل و اندازه اتاق و یا فضای نشیمن شما تناسب داشته باشند.

کاربرد مبل

کاربرد مبل تاثیر بسیاری زیادی بر انتخاب شما دارد. با در نظر گرفتن کاربرد مبل در منزل می توانید مبل بهتر و مناسب تری انتخاب کنید. به عنوان مثال برای تماشای تلویزیون بهتر است از مبل های راحتی مانند یو شکل و یا مبل های ال مانند استفاده کنید. برای قسمت پذیرایی منزل بهتر است از مبل های استیل و یا نیمه سلطنتی استفاده کنید.

جنس پارچه

یکی از مهم ترین نکات در خرید مبلمان منزل جنس پارچه مورد نظر است. جنس پارچه تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و دکوراسیون شیک منزل شما دارد. هرچه پارچه با دوام تری برای مبلمان منزل خود استفاده کنید مسلما عمر مفید مبلمان شما بیشتر خواهد بود.

رنگ پارچه استفاده شده نیز اهمیت زیادی دارد می توانید متناسب با نوع استفاده از مبل از رنگ های متنوعی از جمله رنگ های روشن و یا تیره استفاده کنید. به عنوان مثال برای مبلمان های نشیمن بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید تا کمتر لکه بگیرند.

خرید اینترنتی مبلمان منزل خارجی

برای خرید مبلمان منزل راه های زیادی وجود دارد یکی از این راه های خرید اینترنتی مبلمان منزل است که نسبت به خرید حضوری مزایای زیادی دارد به عنوان مثال شما می توانید در خرید اینترنتی در بین تنوع بیشتری از مبل ها مبلمان خود را انتخاب کنید.

ما بهترین و با کیفیت ترین مبلمان را به صورت خرید اقساطی مبلمان منزل خارجی در اختیار شما قرار می دهیم تا با هر میزان بودجه ای که دارید مبلمان مورد نظرتان را تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۳
مشاور

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

  • تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟
  • دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟
  • حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟
  • چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟
  • لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

...؟؟؟

این ها نمونه ای از سوالات داوطلبان متقاضی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح کرده اند در این مقاله سعی داریم به درخواست های این عزیزان مبنی بر مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 پاسخ بدهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟

دانشگاه آزاد همانند مؤسسات آموزش عالی دیگر در ایران زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند ونوع مدرکی که به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اعطا خواهد شد از طرف خود دانشگاه آزاد اسلامی وبه صورت مستقل است.

دانشگاه آزاد اسلامی دو سال پس از انقلاب فرهنگی ایران و در اردیبهشت ماه سال 1361 به پیشنهاد هاشمی رفسنجانی و با حمایت روح‌الله خمینی تأسیس شد.

اولین آزمون ورودی دانشگاه  آزاد در اسفند ماه سال 1361 با شرکت 32 هزار متقاضی در شاهرود، تهران، مشهد، رشت، اهواز، تبریز، زاهدان، کرمان، و یزد برگزار شد و حدود سه هزار نفر در رشته‌های برق، مکانیک، راه و ساختمان، صنایع فلزی، فیزیک، نساجی، ریاضی، شیمی و حسابداری پذیرفته شدند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد چه سالی آغاز شد؟

دانشگاه آزاد در راستای پرکردن ظرفیت دانشگاه و برنامه بلند مدت حذف کنکور سراسری از سال 95 اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد دانشجو نموده است.

دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

تحصیل بدون کنکور به معنای پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی و از طریق سوابق تحصیلی است.و این فرصت مناسبی برای داوطلبان ورود به دانشگاه است که بنا به هر دلیلی کنکور مانع بزرگی بر سر راه آنهاست و دانشگاه آزاد بدون کنکور ساده ترین راه جلوی پای متقاضیان بدون آزمون می باشد.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 شامل کسانی می شود که:

گروه اول: داوطلبانی که از ثبت نام از طریق سایت جا مانده اند.

گروه دوم: داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد که در هیچ کد رشته/محلی پذیرفته نشده اند.

گروه سوم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خود را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون کنکور دیگری شانسی خود را امتحان نمایند.

با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارید و شرایط پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف می توانید متوجه شوید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شما می شود یاخیر.

برای اطلاع از اینکه ثبت نام بدون کنکور شامل چه کسانی می شود و یا نمی شود، شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور آزاد با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط یاشید 9099072943

حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟

با توجه به اینکه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد.

اینکه حداقل معدل لازم برای ثبت نام چقدر باشد بستگی به رشته ی مورد نظر، واحد دانشگاهی ارائه دهنده و تعداد متقاضیان ورود به همان کد رشته/محل می باشد.

چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟

از آنجایی که اکثر داوطلبان از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 اطلاع کافی ندارن و اینکه چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام بدم که قبول شوم سوال بسیاری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده است لذا داوطلبان باید بذانند که با استفاده از تجربیات مشاوران درخت دانش و اینکه پذیرش دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی است می توانند از ظرفیت دانشگاه ها، حداقل معدل مورد نیاز زشته مورد نظرو وارد نمودن صحیح اولویت های انتخاب رشته شانس خود را در قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 بالاببرند.

لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور تقریبا 95 درصد از رشته ها را ارائه می دهد و 5درصد دیگه مربوز به رشته ها پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی است که بدون کنکور ارائه نمیشوند.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه علوم تجربی شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ….. خواهد بود، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال دوم مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه ریاضی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و …. خواهد بود، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون کنکور اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون کنکور دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و …. خواهد بود.

 

پذیرش(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97) در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و …. پذیرش انجام خواهد شد.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیشابور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود رای رسیدن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان.

ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش:از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۶
مشاور