Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 یکی از مهم ترین مراحل بزرگترین ماراتن علمی کشور می باشد که داوطلبان نسبت به تراز نمره و رتبه خود اقدام به انتخاب اولویت های خود کرده و نسبت به انتخاب ها مورد پذیرش یکی از آنها قرار خواهند گرفت.

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 متفاوت تر از سالهای قبل خواهد بود، به دلیل اینکه در سال تحصیلی 99-00 شاهد حضور پررنگ تر نظام جدید(نظام 6-3-3) نسبت به داوطلبان نظام قدیم خواهد بود. ادغام انتخاب رشته گروه پزشکی دانشگاه آزاد و سراسری یکی دیگر از تفاوت ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می باشد.

مراحل نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 1399

  1. خرید کارت اعتباری انتخاب رشته
  2. دانلود دفترچه و مشاهده لیست رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری 99
  3. مشخص کردن ملاک های انتخاب رشته در انتخاب اولویت ها
  4. مشورت و راهنمایی گرفتن از مشاورین مجرب
  5. بررسی کردن تراز نمره قبولی رتبه قبولی در کنکور و انتخاب رشته سالهای گذشته
  6. وارد کردن کد رشته ها و اولویت ها در برگه جداگانه انتخاب رشته
  7. در آخرین مرحله ویرایش اطلاعات انتخاب رشته در صورت نیاز

معیار های انتخاب رشته کنکور 99

چگونه انتخاب رشته کنیم؟ با شرایط موجود جامعه و بررسی های انجام شده اقتصادی اولویت ها را برای انتخاب کدام قرار دهیم؟ آیا کدام یک از فاکتورها در زیر که شامل:

  • بازار کار
  • علاقه
  • توانایی
  • نگرش جامعه نسبت به انتخاب ما
  • انتخاب دانشگاه

می تواند بیشتر در انتخاب ما تاثیر بسزایی داشته باشد؟ فاکتورهای ذکر شده نسبت به تراز نمره و رتبه داوطلبان متفاوت خواهد شد.

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را می توان با تامل بیشتر و استفاده از داده ها و اطلاعات مشاوران مجرب درخت دانش به شکل مفید انجام داد.

ملاک علاقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 99

اولین ملاک انتخاب رشته علاقه داوطلبان به انتخاب می باشد. فاکتور علاقه در صورت حدنصاب کسب کردن تراز نمره و رتبه می تواند مهمترین ملاک برای انتخاب رشته باشد. تعدادی از داوطلبان با توجه به اینکه جامعه ، خانواده و اطرافیان به رشته هایی بیشتر ارج و اعتبار داده اند به انتخاب آن رشته ها علاقه پیدا کرده و از مابقی انتخاب ها چشم پوشی کرده و متاسفانه انتخاب رشته مفید و صحیحی انجام نمی دهند.

به طور کلی علاقه یکی از شرط های اساسی برای رسیدن به بازار کار، بالفعل کردن توانایی های بالقوه افراد، رضایت و امید به زندگی .... خواهد شد، اما در صورت آگاهی نداشتن از مابقی رشته ها و توانایی منجر به شکست در انتخاب خواهد شد.

فاکتور بازار کار در انتخاب رشته کنکور سراسری 99

ملاک بازار کار و شرایط اقتصادی خوب متاسفانه در طی سالهای گذشته یکی از اساسی ترین و اولویت اول برای انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری شده است. با توجه به شرایط اقتصادی جامعه داوطلبان و نگرش های مربوط به درآمدزایی که لازمه زندگی و زیستن می باشد و هیچگاه منکر این قضیه نخواهیم بود داوطلبان بیشترین انتخاب ها را در زیرگروه رشته های پزشکی و پیراپزشکی به انجام می رسانند که در واقعیت این نگاه، نگاه صحیحی نخواهد بود.

نگاه به بازار کار و شرایط اقتصادی در انتخاب رشته زمانی مفید خواهد بود که توانایی ادامه تحصیل، علاقه و دانشگاه انتخاب شده به عنوان مکمل در انتخاب ها مدنظر قرار گیرد.

انتخاب محیط دانشگاه

از محیط و موقعیت دانشگاه متاسفانه در انتخاب های تعداد زیادی از داوطلبان چشم پوشی خواهد شد و داوطلبان فقط با انتخاب رشته موردنظر در پی آن هستند که رشته خود را انتخاب کرده و موقعیت و درجه علمی دانشگاه برای آتها زیاد مهم نباشد در حالی که تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری در سالهای قبل بعد از انتخاب ها متوجه اشتباه خود در انتخاب دانشگاه شده و اقدام به انصراف از دانشگاه نموده اند.

با توجه به توضیحات بالا امیدواریم داوطلبان انتخاب رشته خود را با راهنمایی و مشاوره، مشاورین مجرب به انجام برسانند در این راستا مشاورین درخت دانش در کنار شما با کمترین هزینه به صورت حضوری و غیر حضوری در کنار شما خواهند بود.

داوطلبان در تمامی مناطق کشور به صورت غیر حضوری می توانند از طریق شماره تلفن ثابت 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشند و همچنین از طریق شماره تلگرام 09332366301 برای رزرو تایم حضوری انتخاب رشته می توانند با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

قابل توجه داوطلبان کنکور سراسری 99، با توجه به اینکه اصلاحیه کد رشته ها و منتشر شدن دفترچه های پی در پی انتخاب رشته را کنکور سراسری 99 شاهد خواهیم بود پیشنهاد میکنیم در صورت توان در مدت زمان انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا سایت درخت دانش از آخرین تغییرات و اصلاحیه های انتخاب رشته آطلاع پیدا کرده و انتخاب رشته خود را ویرایش نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل کنکور سراسری، معرفی منابع کنکور سراسری، حذفیات کنکور سراسری، انتخاب رشته کنکور سراسری، برنامه ریزی های درسی کنکور همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع انتخاب رشته می توانید با مشاوران درخت دانش ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی