Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

امروز 28 مرداد ماه 98 ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 در مقطع کاردانی آغاز شد و مهلت ثبت نام در این مقطع تا روز24 بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبان می توانند با توجه به مدرک دیپلم خود(مرتبط یا غیر مرتبط) نسبت به انتخاب رشته 30 کد رشته اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال دوم 99-98، شرایط و دریافت دفترچه، با چه معدلی چه رشته ای؟، معرفی دانشگاه و رشته، ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مجرب با از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل ) تماس حاصل نمایید و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

  1. داشتن دیپلم سهساله نظام جدید (3-3-6) (نظری، فنی و حرفهای و کاردانش)
  2. داشتن دیپلم سه ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفهای وکاردانش)
  3. داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس جدول شماره (6) در ادامه مقاله
  4. برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  5. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی

هزینه خرید کارت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مبلغ 27500 تومان می باشد که داوطلبان باید قبل از ثبت نام اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

داوطلبان می توانند برای دریافت و دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی که شامل:

  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مقطع کاردانی
  • شرایط ورود به رشته ها
  • امکانات دانشگاه ها
  • کد رشته محل
  • فیلد انتخاب رشته
  • و ...

می باشد به سایت انتخاب رشته سنجش و آموزش کشور در قسمت علمی کاربردی مراجعه نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند، توصیه می شود که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور خود را در هر کدام از دانشگاه ها به ویژه علمی کاربردی به مشاوران ما بسپارید:

دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98-99

رشته های بدون کنکور یا براساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای سال 98 شامل 4 شاخه :

رشته های کاردانی گروه صنعت

رشته های که در بالا مشاهده می نمایید تعدادی از رشته های گروه صنعت می باشند.

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه کشاورزی شامل:

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه مدیریت خدمات اجتماعی

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه فرهنگ و هنر را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

که شما داوطبان و متقاضیان عزیز می توانید رشته های این مجموعه ها را به تفکیک در زیر مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعت بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طری قشماره تماس  9099072943 در ارتباط باشید.

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98-99

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

شهریه های دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

شهریه برای رشته های دوره کاردانی علمی کاربردی شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر می باشد که در زیر می توانید به تفکیک زیرگروه شهریه و هزینه ها را برای هر ترم تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایید.

چه افرادی می توانند کاردانی پیوسته ع ثبت نام نمایند؟

داوطلبان و دیپلمه های رشته های نظری، دیپلمه های رشته های فنی حرفه ای، دیپلمه های رشته های کارودانش و زیرگروه های هنر و زبان که فارغ التحصیل شده اند و مدرک فارغ التحصیلی آنها در دسترس می باشد می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند.

نکته قابل توجه نسبت به مدرک مورد نیاز برای ثبت نام علمی کاربردی

افرادی که پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی یکی از رشته ها را ندارند می توانند در این دوره ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام علمی کاربردی بهمن ماه 98

در این مقاله سعی بر این داریم که زمان و شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را به طور مفید توضیح داده و در صورت انجام ثبت نام و یا هرگونه سوال و یا ابهامی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

دانشگاه علمی کاربردی در تعدادی از رشته ها در مقطع کاردانی و مهندسی فناوری یا همان کارشناسی ناپیوسته ثبت نام انجام داده و داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را نسبت به علاقه و توانایی های خود اولوویت های انتخابی خود را مشخص نمایند.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی در دانشگاه های غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور، بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی ، بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد انجام می گیرد. در این مقاله سعی داریم نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی را به ترتیب در دانشگاه ها و همچنین زمان ثبت نام آنها را جداگانه ذکر نماییم. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و ثبت نام بدون کنکور پیام نور می توانید جداگانه بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و برنامه ریزی های تحصیلی و هدایت تحصیلی داوطلبان و متقاضیان همراه شما خواهند بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی