Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ

رفع محرومیت از کنکور 99

  • لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟(ارسال درخواست مجوز شرکت در کنکور سال بعد می باشد)
  • رفع محرومیت از کنکور ۹۸ به چه کسانی تعلق می گیرد؟(به کسانی که اشتباه انتخاب رشته انجام داده اند و نمی توانند در کنکور سال بعد شرکت کنند)
  • نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟(از طریق ارسال درخواست از سایت سنجش و راهنمایی گرفتن از مشاوران درخت دانش)
  • آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟(بله حتما باید در زمان مشخص فرستاده شود)
  • دلایل محرومیت از کنکور 98 کدامند؟(نداشتن علاقه-اشتباه در درج کد رشته-اشتباه در اولویت بندی-انتخاب اشتباه دانشگاه و ..)
  • درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟(مطالعه این مقاله)
  • و ...؟؟؟

در این مقالع سعی بر این داریم به تمامی سوالات متقاظیان انتقالی با کارنامه سبز کنکور ، نگرانی از محرومیت کنکور 99 و انصراف از دانشگاه را دارند پاسخ دهیم.

رفع محرومیت کنکور 98 _ 99

رفع محرومیت از کنکور 99 یکی از مهمترین سوالات متقاظیان کنکور 98 بوده است که با مشاوران ما در تماس بوده اند، تمامی دانش آموزانی که درخواست رفع محرومیت از کنکور 99 را داشته اند یا از طریق کافی نت انجام داده اند، و یا فک کرده اند در آن رشته قبول نخواهند شد و یا کد رشته را اشتباهی وارد کرده اند که سازمان سنجش از سال گذشته سیستم ارسال درخواست را جهت رسیدگی به این موارد قرار داده است که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟

رفع محرومیت از کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قسمت ارسال درخواست می باشد که داوطلبان می توانند درخواست لغو محرومیت از کنکور سراسری 99، اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی، تغییر دوره آموزشی، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد 98 و ... را ثبت نمایند و منتظر شوند تا توسط کارشناسان پاسخ داده شود توصیه مهم:

به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای ارسال درخواست و پیگیری مشکلات انتخاب رشته، مجوز شرکت در کنکور سال بعد، برسی انتخاب رشته اشتباه، پرکردن فرم تغییر رشته و بررسی اولویت بعدی و .. حتما از طریق کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)

بر اساس اطلاعیه دیوان عدالت اداری سازمان سنجش، داوطلبانی که از سال 64 به بعد دو بار در دوره روزانه مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند، این در حالی بود که سال گذشته افرادی که دوبار در کنکور روزانه شرکت کرده بودند دیگر نمی توانستند در کنکور سال بعد شرکت نمایند.

داوطلبان کنکور 98 که می خواهند درخواست لغو محرومیت از کنکور سال بعد ارسال نمایند، و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز را بلد نیستند و می خواهند در مراحل ثبت نام و سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 و ... مشاوره تخصصی تلفنی بگیرند می توانند با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

محرومیت از کنکور طی سالهای اخیر باعث شده است که داوطلبان و متقاضیان زیادی از پذیرش در حالت روزانه و بدون پرداخت هزینه بازبمانند. در کنکور سال 96-97 تعداد زیادی از دوستان با انتخاب رشته خود و قبولی در رشته غیر معمول از دیدگاه دانشجویان باعث شد گزینه ایی تحت عنوان اعتراض به نتایج و رفع محرومیت کنکور را به سامانه اضافه کرده تا داوطلبان بتوانند اشتباه خود را جبران کرده و از کنکور سل بعد محروم نشوند.

با توجه به اینکه درخواست تعداد زیادی را در سیستم سنجش برای لغو محرومیت ثبت کردیم و خوشبختانه نسبت به اعتراض داده شده و برای لغو محرومیت کنکور پیگیری های لازم انجام شد و داوطلبان کنکور سال 97 را بدون هیچ گونه مشکلی داده و به حالت دوره روزانه مبنی بر دریافت پیامک از سازمان سنجش که می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ایی در کنکور سال 98 و رفع محرومیت کنکور ۹۸شرکت نمایید.

[caption id="attachment_8556" align="aligncenter" width="300"]رفع محرومیت کنکور 98 رفع محرومیت کنکور 98[/caption]

راههای رفع محرومیت کنکور 98

برای رفع محرومیت کنکور 98 چه باید کرد؟ این سوالی است که داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 که کنکور سال 97 را داده و پذیرفته شده دوره روزانه قرار گرفت برای ثبت نام در دانشگاه اقدامی نکره اند.

تنها راه حل برای رفع محرومیت کنکور 98 را از مشاوران درخت دانش بخواهید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه این درخواست رفع محرومیت کنکور 98 را برای شما داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 تنظیم نمایند.

برای رفع محرومیت کنکور 97 تعداد زیادی از دوستان درخواست های لغو محرومیت کنکور را اشتباهی داده و درخواست لغو محرومیت آنها رد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

درخواست لغو محرومیت کنکور 98 را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

عوامل محرومیت کنکور 98

پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و عدم مراجعه برای ثبت نام حضوری

تقلبی در جلسه امتحان کنور 98 و مشاهده شدن توسط مدیران و کارشناس کنکور 99

اشتباهی وارد کردن کدهای انتخاب رشته کنکور 98-99

و ...

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل افرادی که نتوانند در زمان ارسال درخواست دلایل قانع کننده بیان نمایند و همچنین دلایلی که نشان دهد انتخاب رشته داوطلب اشتباه نبوده است محرومیت کنکور سراسری 99 شامل این افراد نخواهد شد.

زمانی که محرومیت کنکور 98 شامل افراد نشود زمان اعلام نتایج رفع محرومیت کنکور 98 در نتایج داوطلب مخص می شود که داوطلب در انتخاب رشته دوره روزانه سال بعد 98 محروم خواهد شد.

"ثبت درخواست رفع محرومیت کنکور 99 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 98 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 97 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا تا نیمه اول مهر ماه فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور98رفع نمایید..

برای رفع این محرومیت( رفع محرومیت کنکور 98 ) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل تنظیم درخواست و ثبت درخواست لغو محرومیت کنکور 98 همراه شما عزیزان خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع لغو محرومیت کنکور 98، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته 98، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت کنکور 97، می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 98،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴
مشاور

نظرات (۷)

من مردود شدم درانتخاب رشته ایا باید مجوزسال بعدرا بگیرم ؟؟؟

۲۶ دی ۹۸ ، ۰۹:۳۲ مهدی تقی زاده

سلام

ببخشید من مجوز کنکور 98-99 رو از سازمان سنجش گرفتم.

آیا میتونم در انتخاب رشته ،دانشگاه روزانه انتخاب کنم؟

سلام من قبلا لیسانس روزانه مهندسی قبول شدم ولی چون انتقالی گرفتم به شهر خودم با شهریه ۴سال  تحصیل روزانم رو تموم کردم وامسال دریک رشته پیرا پزشکی روزانه قبول شدم ایا اگه درخواست رفع محرومیت روزانه بدم با درخواستم موافقت میشه؟تا۱۴۰۰ دوباره کنکور بدم و روزانه بخونم. وایا تو درخواستم بنویسم که قبلا یبار روزانه با شهریه خوندم یا نیاز نیست؟

سلام من قبلا لیسانس روزانه مهندسی قبول شدم ولی چون انتقالی گرفتم به شهر خودم با شهریه ۴سال  تحصیل روزانم رو تموم کردم وامسال دریک رشته پیرا پزشکی روزانه قبول شدم ایا اگه درخواست رفع محرومیت روزانه بدم با درخواستم موافقت میشه؟تا۱۴۰۰ دوباره کنکور بدم و روزانه بخونم. وایا تو درخواستم بنویسم که قبلا یبار روزانه با شهریه خوندم یا نیاز نیست؟

چه مشاوره گهی درخت دانش

چه مشاوره گهی درخت دانش واقعابایدریدبه این مشاوره درخت دانش

مشاورخانم دکترراضیه قربانیان چه مشاورماهی بودندتودرخت دانش**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی