Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه آزاد یا پیام نور !!!

بسیاری از متقاظیان رشته های بدون آزمون و ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن دانشگاه ها از مشاوران ما این سوال را خواهند پرسید که رشته های بدون کنکور را در کدام یک از دانشگاه ها ادامه تحصیل بدیم و آیا سطح علمی دانشگاه ها با هم چه تفاوتی دارند، در جواب باید گفت بسته به شرایط دانشجو (کارمند، شاغل و دانش آموز) و همچنین رشته دلخواه متقاضی و هدف از تحصیل (ادامه تحصیل و مهاجرت) هر کدام از دانشگاه ها مزایا و معایب خود را دارند که بسته به شرایط و هدفگذاری می توان بهترین رشته و دانشگاه را از تمامی لحاظ انتخاب نمود.

توصیه می شود: برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی ترم بهمن 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم، شرط معدل و گزینش در رشته با معدل پایین و .. می توانید با مشاوران مجرب سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

کدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا علمی کاربردی نیمسال دوم 98

بر اساس فاکتوهایی که برای انتخاب دانشگاه ها می باشد مهمترین آنهاعلاقه به رشته ها و حتی گرایش اولیه رشته می باشد که ما دقیقا در رشته های که حتی تمایل داریم گرایش آن را ادامه دهیم و قصد داریم در آینده در رشته خود کاربردی تحصیلی کنیم می توانیم رشته های بدون کنکور کاردانی فنی علمی کاربردی یا کارشناسی فناوری این رشته ها را انتخاب کنیم که تنها موردی که وجود دارد ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99 را در مقطع کاردانی پذیرش داریم که بستگی به انتخاب رشته می توانیم بهترین دانشگاه را در هر کدام از مقاطع دانشگاه آزاد بدون آزمون نیم سال دوم تحصیلی 98-99 انتخاب نماییم که در زیر کامل در مورد هر کدام از آنها توضیح داده ایم.

انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مقطع کارشناسی پیوسته یه همان مقطع لیسانس در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 داوطلبانی می توانند شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد را داشته باشند که اولا دارای مدارک تحصیلی:

  1. پیش دانشگاهی

  2. دیپلم نظام قدیم
  3. دارای مدرک کاردانی(فوق دیپلم)
  4. پایه دوازده نظام جدید البته برای مهر ماه 98 که مدرک داشته باشند.

هزینه خرید کارت در این مقطع 46000 هزار تومان می باشد

نکته قابل توجه داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

برای مشاهده رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 98-99 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته را به مشاوران ما بسپارید.

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

مقطع کاردانی پیوسته یا همان فوق دیپلم مختص افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و نه پیش دانشگاهی و نه کاردانی دارند این داوطلبان باید در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 رشته ای متجانس با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند که اکیدا توصیه می شود برای ثبت نام خود از راهنمایی های مشاور استفاده نمایند.

برای اطلاع از شرایط تجانس رشته بر اساس جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور، معدل لازم هر مقطع، انتخاب رشته دلخواه بر اساس نوع دیپلم و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 تمامی مقاطع ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

نکات مهم مورد توجه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
  1. رشته تربیت بدنی بدون کنکور را تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند انتخاب کنند.
  2. دیپلم های نظری می توانند تمامی رشته های بدون کنکور این مقطع را انتخاب نمایند.

هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری در این مقطه 38 هزار تومان می باشد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کاردانی ناپیوسته را باید داوطلبانی انتخاب نمایند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و علاقه به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دارند و یا می خواهند رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انتخاب نمایند.

"هزینه خرید کارت اعتباری در این مقطع 40000 هزار تومان می باشد"

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی داوطلبانی می توانند این مقطع را انتخاب نمایند که دارای مدرک کاردانی هستند و می خواهند ادامه تحصیل در رشته دلخواه بدهند.

نکات مهم قابل توجه داوطلبان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال 1398
  1. تا به امروز ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است و زمان ثبت نام 14 بهمن ماه 98 می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه هیچگونه محدودیت رشته را نداریم و داوطلبان می توانند هر رشته ای که دوست داشته باشند انتخاب نمایند.

و تنها دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است که 14 بهمن ماه به محض منتشر شدن در کانال تلگرام بدون کنکور اطلاع رسانی خواهیم کرد، امسال شاهد این بوده ایم که بسیاری از رشته های تاپ و پرطرفدار در دوره تمام وقت جز لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها قرار نگرفته شده است به همین منظور بعضی از این رشته ها در دوره پاره وقت ارائه شده اند، حتما دفترچه پاره وقت را نیز مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم  98-99 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد

جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ملاک اصلی گزینش و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم معدل کل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی بدون آزمون بهمن ماه و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم 97-98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99

آخرین ثبت نام بدون آزمون آزاد سال 98 همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه 98 می باشد که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند با توجه به مطالعه کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس علاقه و معدل کتبی دیپلم خود هر کدام از زیر گروه ها را انتخاب نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 درخت دانش در دو دوره منتشر شد:

  1. ثبت نام دوره تمام وقت
  2. ثبت نام در دوره پاره وقت

بیشتر داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های دانشگاه آزاد اطلاعی از رشته های دوره پاره وقت آزاد ندارند و تنها دفترچه بدون کنکور تمام وقت رامشاهده می نمایند، تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت تنها در انتخاب کردن تعداد و لیست واحدها زمان ثبت نام می باشد و مشاوره تحصیلی درخت دانش توصیه می کند داوطلبانی که شانس قبولی پایینی بر اساس معدل کتبی دیپلم خود دارند می توانند هم زمان دو کارت خریداری نمایند و ثبت نام دوم خود را در دوره پاره وقت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعات سال های گذشته هر نیمسال ما 25% داوطلبانمان زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردود خواهند شد، از این رو برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دوره پاره وقت (بالا بردن شانس قبولی در این دوره)(با چه معدلی چه رشته ای؟ و معرفی لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

رشته های جدید را در دوره پاره وقت منتشر شدند برای اطلاع با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
مشاور

نظرات (۳)

سلام اگه مسکلات فنی سایت رفع میشدچه خوب میشد

سلام اگه مشکلات فنی سایت درخت دانش رفع میشدچه خوب میشد

خانم دکترراضیه قربانیان مقاله جذاب آخرین رتبه قبولی رامیتوان بانت بازکردکافی نت رفتم بازکردولی سایت درخت دانش رازده بودبه علت مشکلات فنی بازنمیکنه اگرمشکلات فنی سایت درخت دانش رفع بشه چه خوب بشه 🌺🌺🌺🍕🍕💕💋💋🍰🍰🍷🎂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی