Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۵۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت 96

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت 96

هرساله رقابتی به نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 داوطلبان زیادی را به خود مشغول می کند. بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری تعدادی از داوطلبان هستند که به دلایل مختلف مانند عدم اعمال سهمیه در تکمیل ظرفیت  یا اعتراض به اشتباه بودن سهمیه در کنکور و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت سراسری، عدم تاثیر دادن معدل موثرشان یا بررسی مجدد نمره سراسری در نتیجه کنکور سراسری  نسبت نتیجه کنکور سراسری خود اعتراض دارند یا اینکه نسب به رتبه خود شک دارند و نمی دانند چگونه باید اعتراض خود را نسبت به نتیجه کنکور سراسری 96 مطرح کنند. اعتراض به نتایج کنکور سراسری بطور کلی درچند سال گذشته بسیار سازماندهی تر شده و مراحل آن نیز ساده تر و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده، در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 96 آشنا کنیم.

نحوه ی اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

ممکن است برخی از داوطلبان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نسبت به نتایج پذیرفته شدگان اعتراض داشته باشند. اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تنها از سامانه سازمان سنجش امکان پذیر است. برای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و در قسمت پاسخگویی یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از ایجاد حساب کاربری یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با تایید این کد ، حساب کاربری شما فعال شده و می توانید برای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 اقدام نمایید. دقت داشته باشید که برای پاسخ گویی به اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باید دلایل قانع کننده ای برای اپراتور پاسخ دهنده سازمان سنجش ارائه نمایید تا به اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت شما رسیدگی شود. در هر کجای ایران هستید برای انجام روند اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 می توانید با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

زمان اعتراض به نتایج کنکور 96

اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که ازرتبه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری اولویت پذیرش شده خود رضایت ندارید می توانید با ثبت یک درخواست اینترنتی ساده در سایت سنجش، امکان انتقالی به رشته محل هایی را که در اولویت های بعدی با توجه به کارنامه سبز قبول شده اید اقدام نمایید.

نکته قابل توجه

داوطلبان عزیز فقط یک بار می توانند به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند و برای ثبت اعتراض به نکته توجه داشته باشند که ایمیل خود را به طور صحیح وارد نمایند. برای صحیح وارد کردن اطلاعات و همچنین شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه روزانه و بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل فرمایند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۲
مشاور
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ

جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96

جواب تکمیل ظرفیت سراسری 96

داوطلبان شرکت کننده آزمون تکمیل ظرفیت سراسری 96 می رسانیم طبق اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش مبنی بر تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می توانند فردا 30آبان ماه برای تکمیل ظرفیت خود اقدام به ثبت نام کنند.

داوطلبانی که در آزمون سراسری کارشناسی ثبت نام کرده اند می توانند بر طبق اطلاعات مندرج در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری،  ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری، خود را از تاریخ 30 آبان به انجام برسانند.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

بعد از انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 داوطلبان منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 می باشند که پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در صورت قبولی برای ثبت نام و ادامه تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند. زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در نیمه 30 آبان انجام می شود و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در اواخر دی ماه می باشد که اسامی نهایی پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. شروع تحصیل در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نیمسال دوم یعنی بهمن ماه می باشد، داوطلبان عزیزی ک از جواب انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود و همچنین نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 96 راضی نیستند برای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت سراسری با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.   

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری

در شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، داوطلبانی عزیزی که در جلسه آزمون کنکور سراسری 96 حضور داشته و نتایج اولیه و کارنامه اولیه خود را دریافت کرده اند می توانند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان کنکور سراسری باید متوجه این موضوع باشند که تکمیل ظرفیت کارشناسی کنکور سراسری به مدت 3 روز مهلت دارند انتخاب های خود را به تعداد 50 اولویت انجام دهند.

رشته و عنوان کد امتحانی که در کنکور سراسری انجام داده اند باید در تکمیل ظرفیت هم همان کد رشته را انتخاب کنند.

بعضی از موسسات عالی علاوه بر دانشگاه سراسری برای تکمیل صندلی های خود، ظرفیت هایی را اعلام کرده اند که داوطلبان می توانند در دفترچه راهنما انتخاب رشته تحصیلی 1 و 2 از این ظرفیت ها برای انتخاب های خود استفاده کنند، برای اطلاع از رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت به سایت درخت دانش مراجعه کرده و در قسمت سرچ رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری را دنبال کنید.

نکته قابل توجه

افرادی که در رشته های خاص و یا به حالت بورسیه مورد پذیرش واقع شده اند نمی توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کنند.

افرادی که در کنکور سراسری  پذیرفته شده اند به جز رشته های خاص و بورسیه می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات پذیرش در تکمیل ظرفیت، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96، شهریه دانشگاه ها، معرفی دانشگاه های برتر کشور، محرومیت کنکور 97 با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

   راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۲
مشاور
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت سراسری

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

برای آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری 96 که در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 موفق به قبول شدن در دانشگاه نشده اند قبل از شروع برای آمادگی برای کنکور سراسری سال بعد ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 می تواند فرصت مناسبی برای قبول شدن در دانشگاه باشد که داوطلبان می توانند شانس خود را در آن امتحان کنند. برای این دسته از داوطلبان آگاهی از اطلاعات مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 مهم و ضروری می باشد. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از جمله موارد مهمی است که داوطلبان باید در مورد آن آگاهی داشته باشند. در ادامه به بررسی کلی شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 خواهیم پرداخت.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

بعد از انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 داوطلبان منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 می باشند که پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در صورت قبولی برای ثبت نام و ادامه تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند. زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در30آبان ماه انجام می شود و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در اواخر دی ماه می باشد که اسامی نهایی پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. شروع تحصیل در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نیمسال دوم بدون کنکور آزاد یعنی بهمن ماه می باشد.

 

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. اعلام نتایج بصورت کاملا اینترنتی و مشاهده نتایج توسط اطلاعات فردی ممکن است. برای مشاهده نتایج در ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کنیم. سپس وارد اولین لینک با عنوان " اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 " شوید. در ادامه با صحنه زیر مواجه خواهید شد که به ترتیب توضیح می دهیم چگونه با روش های مختلف می توانید کارنامه خود را بگیرید.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

شماره داوطلبی شما در 2 جای مشخص درج شده است. یکی در کارت ورود به جلسه نتایج کنکور سراسری 97 ( که شاید خیلی ها گم کرده باشند  ) و دیگری در کارنامه اولیه کنکور سراسری 96 . اگر به هیچ یک از مستندات فوق دسترسی نداشتید می توانید یا از روش زیر استفاده کنید یا به سادگی با عضویت در سایت سنجش اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و شماره داوطلبی خود را بصورت آنلاین تحویل بگیرید. سپس با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و پر کردن کادر کد امنیتی ، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 را مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محرومیت از کنکور سال بعد،شرایط تکمیل ظرفیت سراسری، رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری، اعتراض به نتایج و گرفتن شماره داوطلبی و شماره پرونده با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۸
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

تکمیل ظرفیت

تکمیل ظرفیت

 

هرساله به دلیل آن که برخی از داوطلبان کنکور در مرحله انتخاب رشته دچار مشکل شده اند و یا از انتخاب رشته خود راضی نبودند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  انجام می شود که این فرصتی است که داوطلبان بار دیگر به منظور تصحیح ، تصمیم به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 می گیرند. حائز اهمیت است که آن دسته از داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند هم می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شرکت کنند.همچنین برخی از داوطلبان  که در دانشگاه پذیرفته شده اند اما از دانشگاه و رشته خود رضایت ندارند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور 96 شرکت کنند و لازم به ذکر است که اگر تکمیل ظرفیت شما پذیرفته نشد مشکلی پیش نخواهد آمد و داوطلبان می توانند در رشته پذیرفته شده خود تحصیل کنند. تکمیل ظرفیت  سراسری 96 برای آنهایی که در رشته تجربی آزمون داده اند جالب توجه نبود اما برای داوطلبان رشته هایتکمیل ظرفیت کنکور  انسانی ، هنر ، زبان و ریاضی به دلیل تنوع در رشته های معرفی شده خبر بسیار خوبی بوده است.

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ هنوز در سایت سازمان سنجش اعلام نشده است اما طبق روال هر ساله در سال ۹۶ هم زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ از تاریخ ۲۳ آبان تا ۲۶ ادامه خواهد داشت و با ارائه لیست رشته محل ها به سازمان سنجش  داوطلبان می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ شرکت نمایند و پس از انتخاب رشته در صورت قبولی در نوبت بهمن ماه وارد دانشگاه شوند و تحصیل خود را آغاز نمایند.

 

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 

1-تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مختص داوطلبانی می باشد که مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری شده باشند.

2-قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت به منزله انصراف از دانشگاه قبلی و لغو رشته قبولی قبلی می باشد

3-داوطلبان در صورت قبولی در دوره های روزانه در مرحله تکمیل ظرفیت و انصراف از ثبت نام، از شرکت در کنکور سراسری سال آینده محروم خواهند شد.

4-ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ جدا از هم می باشد.

5-حتما قبل از اقدام به انتخاب رشته کارنامه سبز کنکور را دریافت نمایید.

 

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

برای آشنایی با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ لازم است بگوییم که دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهی است که قرار است در تکمیل ظرفیت دانشجو بپذیرد. داوطلبان بایستی برای آشنایی بیشتر با لیست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه می توانند از لیست رشته های ارائه شده در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی ، ریاضی ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذکر است که لیست رشته های ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت می باشد.

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکورسراسری ۹۶ ابتدا باید سازمان سنجش اطلاعیه مبنی بر انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را اعلام کند.هم زمان دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ منتشر میشود، برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به سایت درخت دانش مراجعه کرده و در سایت درخت دانش دانلود کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن با مشاورین مجرب درخت دانش تماس بگیرید.

در این دفترچه نیز مانند دفترچه انتخاب رشته کنکور هر رشته دارای کد مخصوص خود است، بعد از تعیین لیست مورد نظر خود باید صورت رشته های انتخابی خود را در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶ مشخص کنیم ودر سایت سنجش ثبت کنیم  ودر پایان یک کدرهگیری دریافت کنیم و از آن در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته سراسری ۹۶ استفاده کنیم.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت خوبی است تا با کسب اطلاعات جدید پیرامون انتخاب رشته به وضعیت تحصیلی خود سروسامان بدهیم ودر دانشگاه ورشته مورد نظر خود قبول شوند.

 

میزان تاثیر سهمیه ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بسیار اهمیت دارد. بطور مثال یکی از داوطلبان که رتبه 45 هزار کنکور داشت ، در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی  کشور مشغول درس خواندن است، به همین دلیل سهمیه ایثارگران در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار مهم است و شانس قبولی را تراز پایین را هم افزایش میدهد. اما با توجه به بررسی های انجام شده ، سهمیه بسیج در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تأثیری ندارد و تنها یک امتیاز در دانشگاه آزاد است.

 

فهرست رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

این فهرست را می‌توانید از دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 استخراج کنید. تمامی 6 گروه تحصیلی در آن ذکر شده است. بسیاری از رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی که پیش از این در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 فقط از کنکور سراسری دانشجو می‌گرفتند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می‌گیرند. دانشگاه فرهنگیان نیز اقدام به ایجاد رشته محل‌های جدید زیادی کرده است.

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، زمان تکمیل ظرفیت کنکور96، شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، وهمچنینبرنامه ریزی تحصیلی کنکور سراسری و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۵۲
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری بهمن 96

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری بهمن 96

 

رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 چیست؟

تمامی رشتهها اعم از رشته های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، وکالت، روانشناسی، و سایر رشتههای انسانی و هنر و زبان در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت شده است.

 

در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری، دانشگاههایی که ظرفیت آنها پر نشده است و یا دانشگاه آزاد بدون کنکور، ظرفیت خود را در دفترچه اولیه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 به اشتباه کمتر اعلام کرده است، ظرفیت جدید را منتشر می کنند. دلیل پر نشدن ظرفیت بعضی رشته ها در بعضی دانشگاهها، عدم استقبال داوطلبان در انتخاب کد رشته محلهای آنها می باشد و در نتیجه چون ظرفیت پر نشده است، دانشگاه در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سعی می کند این ظرفیت خالی مانده را پر کند. بعضاً بین این دانشگاهها و رشته ها، رشته ها در تکمیل ظرفیت سراسری و دانشگاههای خوبی وجود دارد. اما بهترین نوع دانشگاهها در تکمیل ظرفیت، دانشگاههایی است که ظرفیت خود را در دفترچه اولیه کمتر وارد کرده اند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری  اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که حتما در زمان تکمیل ظرفیت، حداقل دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را مطالعه نمایید تا بتوانید قبولی خود را بهتر کنید و در این زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در رشته های تکمیل ظرفیت سراسری تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبانهای خارجی به صورت حضوری و تلفنی توسط مشاوران درخت دانش ارائه می شود.

 

شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 

داوطلبان کنکور 96 که در روز آزمون شرکت نموده و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند. زمان اعلام تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه سراسری در نیمه ی دوم مهرماه زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه در تاریخ30 آبان ماه می باشد. با توجه به ادغام کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته شده است و باید با دقت نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که حتماً دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور را دریافت نموده و ضوابط و قوانین دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند.

 

 

نکته ی مهم در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

یکی از نکات مهمی که داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور 96 باید به آن توجه کنند این است که بعد از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اگر در دانشگاه های روزانه پذیرش شوند و به هر دلیلی در رشته خود ادامه تحصیل ندهند حق شرکت در کنکور سراسری 97 از آنها گرفته خواهد شد اما حق شرکت در کنکور آزاد سال آینده برای آنها محفوظ خواهد بود.به عبارتی دیگر اگر شما در انتخاب رشته اصلی در رشته ای قبول شده اید و در حال تحصیل هستید و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هم شرکت کرده اید و قبولی جدیدی کسب کرده اید موظف به شرکت در رشته و دانشگاه جدید هستید ، بنابراین دقت کنید که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری فقط رشته های مورد علاقه ای را انتخاب کنید که از شرکت در آنها اطمینان دارید.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، زمان تکمیل ظرفیت کنکور96، شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، وهمچنینبرنامه ریزی تحصیلی کنکور سراسری و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۸
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری


دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری

 

برای آشنایی با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ لازم است بگوییم که دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهی است که قرار است در تکمیل ظرفیت دانشجو بپذیرد. داوطلبان بایستی برای آشنایی بیشتر با لیست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه می توانند از لیست رشته های ارائه شده در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی ، ریاضی ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذکر است که لیست رشته های ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت می باشد.

در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 مانند انتخاب رشته کنکور سراسری باید اصول کلی انتخاب رشته رعایت شود و دسته بندی رشته را انجام دهید.دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز منتشر نشده و تا این تاریخ (22/8/95) اطلاعی از رشته ها در دسترس نیست.باید این نکته را یادآور شویم که رشته های ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هر سال متفاوت می باشد اما کلیات آن را می توان یکسان دانست.

 

 

تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در تاریخ 30 آبان ماه اعلام می شود. بنابراین به محض قرار گرفتن دفترچه انتخاب رشته در سازمان سنجش ، می توانید در همین صفحه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 را دریافت و مشاهده نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

داوطلبان بایستی منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام رشته محل های اعلام شده تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باشند.

بعد از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکورو مطالعه ی شرایط تکمیل ظرفیت سراسری 96 رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته کنکور سراسری 96  هر رشته محل دارای یک کد خواهد بود.

قابل توجه است که در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته های مورد علاقه بایستی لیست رشته های انتخابی در تکمیل ظرفیت کنکور 96 را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

برای اطلاع از رتبه ی قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 منتظر مقالات بعدی درخت دانش باشید.

 

 

میزان تاثیر سهمیه ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بسیار اهمیت دارد. بطور مثال یکی از داوطلبان که رتبه 45 هزار را در کنکور داشت ، در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی  کشور مشغول درس خواندن است، به همین دلیل تاثیر سهمیه در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار مهم است و شانس قبولی را تراز پایین را هم افزایش میدهد. اما با توجه به بررسی های انجام شده ، سهمیه بسیج در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تأثیری ندارد و تنها یک امتیاز در دانشگاه آزاد است.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

p>

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۹
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

رشته های تکمیل ظرفیت سراسری 96

رشته های تکمیل ظرفیت سراسری 96

  • تکمیل ظرفیت به چه معناست؟
  • شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 96 چگونه می باشد؟
  • دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری را چگونه دریافت کنیم؟
  • زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 96 و رشته های تکمیل ظرفیت سراسری را چگونه بیابیم؟
قبل از اینکه رشته های تکمیل ظرفیت سراسری را عنوان کنیم باید دید در واقع تکمیل ظرفیت چیست؟  و شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت سراسری چگونه می باشد؟ 
در واقع تکمیل ظرفیت سراسری بعد از نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام خواهد شد که معمولا اخرین قطعه پازل کنکور هر سال می باشد. تعدادی از داوطلبان و پذیرفته شدگان کنکوری سراسری از نتایج پذیرفته شده خود راضی نیستند و اقدام به ثبت نام در محل دانشگاهی و رشته های بهتری می کنند که در واقع این تیر خود را برای پذیرش در رشته بهتر به عمل می آورند.
تعدادی از داوطلبان در هیچگونه رشته ای پذیرش نشده اند و سعی بر این دارند که دوباره شانس خود را برای صندلی های خالی دانشگاه امتحان کنند. خیلی از دوستان با رتبه های پایین به خیال اینکه در انتخاب رشته سراسری پذیرفته می شوند انتخاب های محدودی را به انجام رسانیده اند تحت عنوان رشته های خاص و دانشگاه های خاص .
اما با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با انتخاب رشته سالهای پیش بدلیل تجمیع شدن دو تا دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد و همچنین اعمال شدن سهمیه 5 درصد متفاوت بود، انتخاب های خود را به حالت ایده آل انجام دادند. در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بدلیل اینکه با اصلاحاتی از جمله مازاد ظرفیت، ذخیره، ظرفیت های خودگردان و ...روبه رو شدیم باید بیشتر توجه خود را معطوف این موارد کرد.      

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

اگر بخاهیم قبل از منتشر شدن دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 لیست رشته ها را ارائه بدهیم کار درستی نیست اما طبق اطلاعات معتبر بدست آمده رشته های ارائه شده تکمیل ظرفیت سراسری شامل رشته های زیر می باشند:
رشته های پیراپزشکی و پزشکی در تعداد معدودی از استان ها(بیشتر به حالت مازاد ظرفیت و خودگردان ها)

رشته های فنی مهندسی زیرگروه علوم ریاضی و فنی دانشگاه ها

رشته های تاپ علوم انسانی شامل حقوق، روانشناسی، مدیریت ها و حسابداری
رشته های هنر که به حالت نیمه متمرکز دانشجو پذیرش می کنند معمولا در تکمیل ظرفیت تعداد محدودی از رشته ها صندلی خالی خواهند داشت.
لیست تمامی رشته ها تکمیل ظرفیت در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به زودی منتشر خواهند شدریا، نکته قابل توجه در این میان این است که با توجه به شرایط موجود داوطلبان سعی داشته باشند که تکمیل ظرفیت خود را با کمک مشاوران زبده و ماهر به انجام برسانند چون که اخرین قطعه پازل کنکور سراسری 96 همان تکمیل ظرفیت خواهد بود.
دوستانی که در تکمیل ظرفیت سراسری 96 پذیرش خواهند شد باید این نکته را در خواطر داشته باشند که قبولی رشته قبلی خود را از دست خواهند داد و تنها رشته پذیرش شده در تکمیل ظرفیت اعمال خواهد شد و برای ثبت نام خود نسبت به اطلاعیه های بعدی به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه ولازم را انجام دهند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان زبده درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و همچنین برنامه ریزی درسی کنکور 97، معرفی منابع درسی و .... در کنار شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش    
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۳
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ

کانال تلگرام کنکور درخت دانش

کانال تلگرام کنکور

کنکوری های عزیز در این ایام و مدت زمان مانده چگونه از کانال تلگرام و فضای مجازی می تونید بهره لازم و ببرید؟

استفاده کردن از کانال تلگرام برای شما دوستان پشت کنکوری در بعضی مواقع توصیه نمی شود در شرایطی که افراد دچار استرس هستند و در غیر این صورت استفاده صحیح و به موقع از تلگرام و کنال کنکور دانش را برای پشت کنکوری های عزیز پیشنهاد می کنیم.

کانال تلگرام کنکور درخت دانش با تلاش و سعی فراوان مشاوران و کارشناسان درخت دانش افتتاح شد دوستان پشت کنکوری  می توانند از این به بعد برای دریافت منابع درسی کنکور رشته تجربی، منابع درسی کنکور ریاضی، منابع درسی کنکور علوم انسانی و همچنین راهکارهای انگیزشی و افزایش تمرکز در مطالعه کردن می توانند عضو کانال شوند.

با توجه به اینکه برنامه ریزی درسی که مختص افراد می باشد در کانال منتشر خواهد شد. در این کانال سعی بر این است نحوه تست زنی و دروس اصلی و حذفیات کنکور 97 را هم مورد بحث و گفتگو قرار دهیم.

پشت کنکوری های عزیز بهتر است توصیه های مشاوران و کارشاسان آموزشی را جدی بگیرید و برای برنامه ریزی درسی خود اقدام نمایید. برنامه ریزی درسی کنکور 97 درخت دانش پس از ماهها تلاش برای شما دوستان عزیز مهیا شده است برای دریافت برنامه ریزی های خود می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره تماس 9099072943 تماس حاصل بفرمایید.

آی دی کانال تلگرام را می توانید بر روی لینک زیر دریافت نمایید.

لینک کانال تلگرام کنکور

انتقادات و پیشنهادات شما دوستان موجب پیشرفت واحد در عرصه آموزش خواهد شد. پس  همین الان عضویت در کانال تلگرام کنکور دانش را از اولویت های خود قرار دهید. اعتماد به نفس و تمرکز خود را در اولویت برنامه ریزی قرار دهید.

در زیر توصیه مشاوران و کارشناسان درخت دانش را مطالعه بفرمایید.

توصیه مشاوران و کارشناسان درخت دانش

کنکوری ها و پشت کنکوری ها عزیز وقتشه، نگرانی و استرس و بزارید کنار و با انرژی و هدفمند به سمت خواسته هاتون حرکت کنید، اما نکته اینجاست همینطوریام نمیشه که برای استارت کار یک برنامه خوب می تونه خیلی کمکتون کنه.

واقعا از بی برنامگی خسته نشدی؟؟ اعصابت خورد نشد از بس گفتی از شنبه میخوووونم؟؟ چه خبره پاشو آفرین یه قدم بردار و خودتو پرتاب کن وسط برنامه ریزی و کنکور. دوست عزیزم تا خودتو وسط آب پرت نکنی شنا یادنمیگیری این یه واقعیته پس خودتو پرت کن وسط برنامه ریزی و استارت بزن. حالا اگه ضعف داری و نمیدونی چطوری برنامه ریزی کنی و احتیاج به راهنمایی داری میتونی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشی و حسابیییییی ازشون راهنمایی بگیری.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان تحصیلی درخت دانش در پیشبرد اهداف بلند و کوتاه مدت واحد در ارائه برنامه ریزی های شخصی و همچنین معرفی منابع  درسی کنکور 97 درکنار شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات مختلف تحصیلی از جمله شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96، معرفی منابع درسی کنکور 97، نحوه مطالعه مفید، دور کردن استرس ، تحصیل در خارج از کشور می توانید با مشاران ما در ارتباط باشید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۴:۴۶
مشاور
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

تکمیل ظرفیت پرستاری

تکمیل ظرفیت پرستاری



بدانیم تکمیل ظرفیت چیست؟
تکمیل ظرفیت در چه رشته هایی پذیرش خواهند کرد؟
شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت چگونه می باشد؟
با توجه به شرایط انتخاب رشته کنکور سال 96 میزان تکمیل ظرفیت افزایش یا کاهش خواهد داشت؟
تکمیل ظرفیت پرستاری در حالت ذخیره پذیرفته خواهند شد؟
و .....

قبل از اینکه در باب موضوع تکمیل ظرفیت پرستاری حرف بزنیم لازم است:

تکمیل ظرفیت چیست؟

همیشه سوال برای دوستان عزیز پیش می آید که تکمیل ظرفیت چیست و چونه می توانیمم برا ثبت نام آن اقدام نماییم.

تکمیل ظرفیت سراسری 96 برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند و برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است. نتایج تکمیل ظرفیت سراسری  برای تمامی داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت را فراهم کرده و داوطلبانی که چه در رشته ای قبول شده اند و چه نشده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند ، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت ، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

برای آشنایی با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ لازم است بگوییم که دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهی است که قرار است در تکمیل ظرفیت دانشجو بپذیرد. داوطلبان بایستی برای آشنایی بیشتر با لیست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه می توانند از لیست رشته های ارائه شده در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی ، ریاضی ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذکر است که لیست رشته های ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت می باشد.

زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۱۳۹۶ در روز 30 آبان مشخص خواهد شد. ولی متقاضیان علاقه مند میتوانند با برقراری تماس تلفنی با مشاوران درخت دانش از زمان دقیق آن مطلع شوند.به یاد داشته باشید که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶ فرصت مهمی است ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.همچنین میتوانید از مشاوران درخت دانش درخواست انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تخصصی کنید.

تکمیل ظرفیت رشته پرستاری

در انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96 بدلیل قبولی در حالت ذخیره تعداد زیادی از داوطلبان پذیرفته شده سردرگم مانده و برای تکمیل ظرفیت دوباره ثبت نام خواهند کرد. رشته پرستاری واحدهای دانشگای بیشترین آمار پذیرش در حالت ذخیره را دارا می باشند. 

یکی از رشته هایی که برای تکمیل ظرفیت اقدام خواهند کرد پرستاری و رشته های پیراپزشکی و حتی پزشکی های مازاد طرفیت خواهد بود، پس با انتخاب رشته خود در حالت تکمیل ظرفیت می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش 

با توجه به اینکه شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت را مورد بحث و گفتگو قرار دادیم در اینجا لازم است این مطلب را بیان کنیم که تکمیل ظرفیت در رشته ی پرستاری و رشته های پیراپزشکی باید با دقت بالا انجام گیرد در صورت کوچکترین اشتباهی در انتخاب رشته خود باعث چند سال تلاش به هدر رفته خواهد شد.
البته دوستان عزیز با برنامه ریزی درسی خود برای کنکور 97 و همچنین ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد می توانند دغدغه های ذهنی خود را از طرف ثبت نام تکمیل ظرفیت اسوده کنند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۸
مشاور
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

تکمیل ظرفیت چیست؟

تکمیل ظرفیت چیست؟

تکمیل ظرفیت سراسری 96 برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند و برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است. نتایج تکمیل ظرفیت سراسری  برای تمامی داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت را فراهم کرده و داوطلبانی که چه در رشته ای قبول شده اند و چه نشده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند ، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت ، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند. دوستان توجه داشته باشند ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد هم در اواسط آذر ماه شروع خواهد شد.

چه کسانی مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت هستند

تنها شرط مجاز بودن در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 حضور در جلسه ی کنکور و داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد. 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از قبولی اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

برای آشنایی داوطلبانی که هیچ گونه اطلاعی از شرایط و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت ندارند و شاید برای اولین بار است که می خواهند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ شرکت کنند باید بگوییم که تکمیل ظرفیت یعنی انتخاب رشته مجدد و به عبارت بهتر یک فرصت طلایی برای داوطلبانی است که بنا به هر دلیلی در مرحله انتخاب رشته دچارم مشکل شده اند و یا از انتخاب رشته خود راضی نبودند. 

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 

گفتیم که اولین قدم برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ، دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و اطلاع از لیست رشته ها و ظرفیت رشته های ارائه شده می باشد. پس از این مرحله داوطلبان باید کارنامه سبز کنکور سراسری ( کارنامه نهایی ) را دریافت کنند تا فاصله رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های مورد نظر خود را تخمین بزنند و سپس بر اساس اولویت بندی خود فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 

داوطلبان عزیز متوجه نکات زیر باشند که شرایط تکمیل ظرفیت درج شده است.
1-تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مختص داوطلبانی می باشد که مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری شده باشند.
2-قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت به منزله انصراف از دانشگاه قبلی و لغو رشته قبولی قبلی می باشد
3-داوطلبان در صورت قبولی در دوره های روزانه در مرحله تکمیل ظرفیت و انصراف از ثبت نام، از شرکت در کنکور سراسری سال آینده محروم خواهند شد.
4-ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ جدا از هم می باشد.
5-حتما قبل از اقدام به انتخاب رشته کارنامه سبز کنکور را دریافت نمایید.

زمان اعلام تکمیل ظرفیت سراسری 

بر اساس اطلاعیه رسمی و آخرین اخبار از تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 سازمان سنجش آموزش کشور زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از 30 آبان شروع خواهد شد و داوطلبان تا 7 آذر ماه مهلت خواهند داشت. همانطور که گفته شد تمامی کدرشته محل‌هایی که در مرحله انتخاب رشته 96 تکمیل نشدند اعلام نیاز می‌کنند. البته به احتمال زیاد مانند سالیان پیش این مهلت تمدید می‌شود. 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای ارتباط با مشاوران درخت دانش و دریافت ماطلاعات بیشتر در باب موضوع شرایط تکمیل ظرفیت می توانید با شماره تماس 9099072943 تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۴
مشاور