Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۴۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 شروع شد

امروز دوشنبه 28 مرداد ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 4 شهریور ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

 

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهر ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر 98

رشته های ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی رشته های زیادی را در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش می کند که این پذیرش ها معمولا در دو دوره مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد. تنوع رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی شامل

4 زیرگروه می باشد، صنعت، کشاورزی، خدمات،

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در واحدهای دانشگاهی متفاوت می باشند، به گونه ایی که تعدادی از واحدهای تخصصی فقط رشته های مرتبط به واحدها را ارائه می دهند.(ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98)

رشته های فوریت های پزشکی، اتاق عمل در واحد علمی کاربردی علوم پزشکی تهران پذیرش خواهند شد.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر از لحاظ مدرک علمی و آموزشی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی از سال 88 به بعد در قالب کنکور سراسری و بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. معمولا متقاضیان و داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و خرید کارت اعتباری را انجام می دهند.

مهلت ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی 98

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97 و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ماه سال 97 می رساند که ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از و از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری.

داوطلبان و متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند و یا برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 و دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام بدون کنکور علمی کاربردی 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 98

نحوه گزینش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی 98 در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 98 همزمان با شروع ثبت‌ نام از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

نکته قابل توجه در ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 98

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 98/11/31 موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌باشند.

پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال  1397 موسسات غیر انتفاعی

داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی پذیرش صرفا بر اساس سوابق (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1397 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مؤسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه نمایند و با مشخص نمودن رشته و موسسه مورد علاقه خودنسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام از 6 بهمن ماه آغاز شده است.

مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیرانتفاعی علمی کاربردی 97-98

داوطلبان متقاضی ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی ضمن مشخص نمودن رشته ی مورد درخواست خود براساس لیست رشته های موسسه مورد نظر ازنیمه اول دی ماه می توانند  به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

تذکر:هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود.

بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

چه کسانی می توانند برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی اقدام نمایند؟

کلیه متقاضیان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی باید دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: چنانچه امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 97-98 از سوی مؤسسه مورد تقاضا وجود داشته باشه داوطلبان می توانند متقاضی ثبت نام شوند به شرطی که حداکثر تا تاریخ 97/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند.

هزینه ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی چقدر است؟

کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی 97-98

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

2-اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

3-اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن.

6- اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن.

7- شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.

8-مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند..

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی 98،  کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98، در کنار شما خواند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک های رنگی کلیک کرده و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل بفرمایید.

موفقیت شما آرزوی ماست.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۵
مشاور
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (3-3-6) (نظری، فنی و حرفهای و کاردانش)
  • داشتن دیپلم سه ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفهای وکاردانش)
  • داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس جدول شماره (6) در ادامه مقاله
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  • داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی

 

هزینه خرید کارت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مبلغ 27500 تومان می باشد که داوطلبان باید قبل از ثبت نام اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایند.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

داوطلبان می توانند برای دریافت و دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی که شامل:

 

  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مقطع کاردانی
  • شرایط ورود به رشته ها
  • امکانات دانشگاه ها
  • کد رشته محل
  • فیلد انتخاب رشته
  • و ...

 

می باشد به سایت انتخاب رشته سنجش و آموزش کشور در قسمت علمی کاربردی مراجعه نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند، توصیه می شود که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور خود را در هر کدام از دانشگاه ها به ویژه علمی کاربردی به مشاوران ما بسپارید:

 

دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98

 

رشته های بدون کنکور یا براساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای سال 98 شامل 4 شاخه :

 

رشته های کاردانی گروه صنعت

 

رشته های که در بالا مشاهده می نمایید تعدادی از رشته های گروه صنعت می باشند.

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه کشاورزی شامل:

 

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه مدیریت خدمات اجتماعی

 

 

رشته های بدون کنکور کاردانی گروه فرهنگ و هنر را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

 

که شما داوطبان و متقاضیان عزیز می توانید رشته های این مجموعه ها را به تفکیک در زیر مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعت بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طری قشماره تماس  9099072943 در ارتباط باشید.

 

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

 

شهریه های دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

شهریه برای رشته های دوره کاردانی علمی کاربردی شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر می باشد که در زیر می توانید به تفکیک زیرگروه شهریه و هزینه ها را برای هر ترم تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایید.

 

 


 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98
ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

 

چه افرادی می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند؟

 

داوطلبان و دیپلمه های رشته های نظری، دیپلمه های رشته های فنی حرفه ای، دیپلمه های رشته های کارودانش و زیرگروه های هنر و زبان که فارغ التحصیل شده اند و مدرک فارغ التحصیلی آنها در دسترس می باشد می توانند کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند.

 

نکته قابل توجه نسبت به مدرک مورد نیاز برای ثبت نام علمی کاربردی

 

افرادی که پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی یکی از رشته ها را ندارند می توانند در این دوره ثبت نام خود را به انجام برسانند.

 

ثبت نام علمی کاربردی مهرماه 98

 

در این مقاله سعی بر این داریم که زمان و شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را به طور مفید توضیح داده و در صورت انجام ثبت نام و یا هرگونه سوال و یا ابهامی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۵
مشاور
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ

دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

ثبت نام دوره کاردانی علمی کاربردی مهر ماه یا همان نیمسال اول 98 از نیمه دوم دی ماه آغاز شد، برای دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی می توانید در زمان منتشر شدن دفترچه و شروع ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 1398 به سایت جامع درخت دانش مراجعه کرده و دفترچه علمی کاربردی 98 را دانلود نمایید.

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال اول  98 امروز 28 مرداد ماه 98 منتشر خواهد شد داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

توجه: لینک دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98 در انتهای مقاله قرار داده خواهد شد.

شرایط پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98-99

پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی مطابق بند 2 شرایط پذیرش داوطلبان "صفحه 2 الی4 همین دفترچه" به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی- کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام و فهرست پذیرفته شدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 99-98) اعلام می گردد.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98(کارشناسی ناپیوسته)

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد که در زیر به ترتیب برای شما دوستان عزیز عرض می نماییم.

شرایط عمومی ثبت نام علمی کاربردی

1- اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
2- ملتزم به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).
تبصره 1 :ملاک وضع کنونی داوطلب در هنگام ثبتنام است.
تبصره 2 :اقلیتهای دینی (ادیان رسمی) مندرج در قانون اساسی، از این شرط مستثنی هستند (به شرط عدم تجاهر به نقض احکام اسلامی).
3- عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
تبصره: در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
4- نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلامهای انجام شده.
5- عدم احراز فساد اخلاقی.
6- عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی).
7- برخورداری از توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

شرایط اختصاصی ثبت نام علمی کاربردی

داشتن مدرک کاردانی دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای وزارت آموزش و پرورش.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 د ر سایت سنجش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا برای ثبت نام و انتخاب رشته مخصوص خود بدون رتبه و آزمون بر اساس رشته انتخابی دلخواه از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

تذکر لازم نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98:

شورای گسترش آموزش عالی براساس آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر به شماره 77633/2 مورخ 28/5/92 ابلاغ شده توسط معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موارد زیر را مقرر داشت:

  1. آن عده از دارندگان مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 3/9/77 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دورههای معادل) در دوره های معادل پذیرفته شده اند، مشمول این مصوبه قرار می گیرند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
    تبصره: با توجه به مصوبه 771 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 26/8/1394 کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سالهای 1377 الی 1381به دوره های مذکور راه یافته اند، حسب مورد می توانند از تسهیلات آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر به شماره77633/2 مورخ 28/5/1392 برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بهره مند شوند.
  2. آن عده از دارندگان مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر در دورههای مدرک معادل شرکت نموده ولی قبولی آنان بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر اعلام شده، در شمول این مصوبه قرار می گیرند.

ادامه تذکرات:

  1. آن عده از دارندگان مدرک معادل که بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر، در دوره مدرک معادل شرکت نموده و پذیرفته شده اند، به دلیل ممنوعیت برگزاری دوره معادل، در شمول این مصوبه قرار نمی گیرند و با مدرک معادل حق شرکت در آزمونهای ورودی (پذیرش های) دوره های بالاتر را ندارند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
  2. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های با مجوز شورای گسترش آموزش عالی، برنامه های درسی دوره را برابر برنامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گذرانده اند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) ورودی مقاطع بالاتر (که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود) شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون (پذیرش)، ادامه تحصیل دهند.
  3. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های فاقد مجوز شورای گسترش آموزش عالی وارد شده اند، مشروط بر اینکه برنامه های درسی دوره مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را رعایت کرده باشند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) مقاطع بالاتر شرکت نمایند.

این عده ازداوطلبان در صورت قبولی درآزمون ورودی (پذیرش) مقطع بالاتر موظفند تا 20 %واحدهای دوره را به تشخیص دانشگاه یا موسسه آموزش عالی پذیرنده، به عنوان دروس جبرانی بگذرانند و در صورت قبولی و کسب حداقل میانگین 00/12 در دروس مذکور، تحصیل خود را در مقطع بالاتر ادامه دهند.

لازم به ذکر است مدارک داخلی کلیه مراکز و موسسات غیرقابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی گردد.

نکات قابل توجه:

توجه 1 : مدارک داخلی مراکز و موسساتی مانند دانشگاه امام حسین (ع)، نیروی انتظامی، دانشگاه پلیس، سپاه پاسداران، مالک اشتر، امام علی (ع)، دانشگاه صدا و سیما وورودیهای بعد از سال 1377 موسسه بانکداری، سازمان مدیریت صنعتی و ... غیر قابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی شود.
توجه 2 : دارندگان مدرک معادل کاردانی که مدرک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نباشد در صورت قبولی در آزمون جامع مدارک معادلسازمان سنجش آموزش کشور نیز ملاک ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان نمی باشد. بدیهی است عواقب ناشی از عدم توجه به مفاد آیین نامه فوق بر عهده داوطلبان می باشد.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام طلاب در دانشگاه علمی کاربردی

6 -طلاب و فضلای حوزه علمیه که براساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه، دوره سطح یک و دو را گذرانده اند، به ترتیب از کلیه مزایای علمی دانش آموختگان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه برخوردار خواهند بود.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام داوطلبان سهمیه آزاد علمی کاربردی

7- داوطلبان سهمیه آزاد میتوانند برحسب ضوابط بدون درنظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و براساس علاقمندی به هر یک از رشته های تحصیلی در این پذیرش ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت نمایند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام می نمایند لازم است کلیه دروس پیشنیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند.
8-  دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارایه نمایند.
9- داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزش تحت نظارت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی براساس جدول شماره (5 .
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکور، طبق بند (3-2 (مندرج در این بخش از دفترچه.

برای مشاهده و دریافت دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مشاهده دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام بدون کنکور دوره های کاردانی حرفه ای بدون کنکور علمی کاربردی می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۴
مشاور
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی آرومیه 98-99

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی آرومیه 98-99

  • مهندسی پزشکی بدون کنکور ارومیه (جدید و پرطرفدار)
  • روانشناسی (کارشناسی پیوسته)
  • حقوق (جدید)
  • اقتصاد
  • مدیریت بازرگانی بدون کنکور
  • میکروبیولوژی بدون کنکور ارومیه
  • زیست شناسی سلول مولکولی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21209 مدیریت بیمه
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزار
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  •  و...

برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استان ارومیه و سایر شهرستانها، اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 و شهرستان ها،رشته های بدون کنکور آزاد تبریز با چه معدلی چه رشته ای؟ معرفی رشته ها و بازار کار آنها !!! و … می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی واحد مهاباد با کد 166

  • روانشناسی
  • حقوق
  • مشاوره
  • شیمی کاربردی
  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 21610 آموزش راهنمایی و مشاوره
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50197 مدیریت تلفیقی آفات
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50489 جنگلداری جامع(اگروفارستری)
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد میاندوآب با کد 249

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50333 مهندسی تولیدات گیاهی – باغبانی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی نقده با کد 246

  • 20315 مترجمی زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60205 مهندسی شهرسازی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • واحد پیرانشهر با کد 582(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی سردشت با کد 531

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60 206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • واحد بوکان با واحد 379
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد خوی با کد 137(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 4101341013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز قره ضیاالدین با کد 551(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21211 مدیریت صنعتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40146 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- انتقال
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری

واحد سلماس با کد 264(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد شاهین دژ با کد 336

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی) – سیستمهای تحت شبکه
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40681 مهندسی تکنولوژی مراقبت و نگهداری مکانیک نیروگاه
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد ماکو با کد 241(رشته های بدون کنکور آذربایجان غربی)

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد چالدران با کد 511

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

برای معرفی تمامی دانشگاه های سراسری و دانشگاه های آزاد کشور می توانید در قسمت جستجوی سایت درخت دانش، سایت دانشگاه آزاد مورد نظر خود را بیابید. مشاورین انتخاب رشته درخت دانش شبانه روز در خدمت شما دوستان عزیز خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۰
مشاور
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز مهر 98

در زیر در استان آذربایجان غربی برای هر شهر جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز و شهرستانها (رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید، معدل لازم برای قبولی، رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد، نحوه انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی و انتخاب بهترین رشته بدون کنکور و ... می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تبریز با کد 102

  • مهندسی پزشکی بدون کنکور تبریز (جدید)
  • مهندسی شیمی بدون کنکور تبریز (کارشناسی پیوسته)
  • نقاشی
  • ارتباط تصویری
  • مهندسی کامپیوتر
  • مدیریت بازرگانی
  • حسابداری
  • روانشناسی بدون کنکور تبریز
  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 30801 آمار
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوزی برق – قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوزی نقشه برداری
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41026 مهندسی تکنولوزی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60125 هنرهای تجسمی- نقاشی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

 واحد آذر شهر با کد 399

  • حقوق بدون کنکور (کارشناسی پیوسته)
  • مهندسی برق (کارشناسی پیوسته)
  • مهندسی معماری
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم وررزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق قدرت
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40665 مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیای بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد اسکو با کد 350

  • زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور تبریز
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • 21301 حسابداری
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40358 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد اهر با کد 220

  • میکروبیولوژی بدون کنکور تبریز (کارشناسی پیوسته)
  • روانشناسی
  • حقوق
  • آموزش زبان انگلیسی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژ یساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد ایلخچی با کد 396

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق قدرت
  • 40155 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- کاربردهای آی سی تی
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40665 مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه
  • 40782 مهندسی فناوری صنایع لاستیک
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوزی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بستان آباد با کد 351

  •  20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوزی الکترونیک
  • 40661 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70 402 مهندسی اجرایی عمران
  •  و.. 

واحد بناب با کد 144

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز سردرود با کد 566

  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات-انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز کوگان با کد 504

  • 41013مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز جلفا با کد 471

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70401 مهندسی تکنولوژی حمل و نقل و ترافیک شهری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد خامنه با کد 386

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق-شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40158 مهندسی تکنولوژی کنترل- فرایند
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40661 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد سراب با کد 124

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70401 مهندسی تکنولوژی حمل و نقل و ترافیک شهری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز مهربان با کد 580

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40184 مهندسی تکنولوژی اویونیک
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41118 مهندسی تکنولوژی هواپیما

واحد شبستر با کد 195

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10523 بهداشت و بازرسی گوشت
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشا دامی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50492 پرورش طیور
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50664 پرورش گاو و گاو میش
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز تسوج با کد 470

  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)-مدیریت آی سی تی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد صوفیان با کد 390

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابراسوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی ووو برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد عجب شیر با کد 256

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهنسی اجرایی عمران

واحد کلیبر با کد 276

  • 21301 حسابداری
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 60206 معماری

واحد خدا آفرین با کد 492

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

  واحد مراغه با کد 147(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  •  40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد مرند با کد 125(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق-قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز خاروانا با کد 349(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز ملکان با کد 300

  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40158 مهندسی تکنولوژی کنترل- فرایند
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوزی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دوره ای
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز ممقان با کد 297(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 50401 مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد میانه با کد 218(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزییع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوزی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوزی صنایع غذایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50492 پرورش طیور
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60143 گرافیک
  • 60175 طراحی و تکنولوژی دوخت
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
مرکز ترکمانچای با کد 508

20627 آموزش و پرورش ابتدایی

واحد ورزقان با کد 348

  • 21301 حسابداری
  • 40143مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40530مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40660مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-قالبسازی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هادی شهر با کد 338

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هریس با کد 388(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40155 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- کاربردهای آی سی تی
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودنی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 41056 تکنولوژی فناوری اطلاعات رسانه
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هشترود با کد 301

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیرتربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۹
مشاور
يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خراسان رضوی 98

 

  • مهندسی پزشکی بدون کنکور (کارشناسی پیوسته جدید)
  • نقاشی (جدید)

  • مهندسی ورزش (جدید)
  • زیست فناوری(جدید)
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 30801 آمار
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40660 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوزی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی پردیس بین الملل مشهد 98

  • حقوق

  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • زیست شناسی سلول مولکولی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی معماری
  • و ...

رشته های بدون کنکور آزاد استان خراسان رضوی

رشته های بدون کنکور آزاد استان خراسان رضوی 98-99

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد می توانید مطالب سایت جامع درخت دانش را با دقت بیشتر مطالعه بفرمایید.

توجه امسال رشته هایی به هر کدام از  این رشته ها اضافه شده اند که برای اطلاع از لیست کامل رشته ها با مشاوران ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چه رشته هایی هستند می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

واحد بردسکن با کد 280 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

واحد تایباد با کد 265 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدای
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری

واحد تربت جام با کد 118 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50333 مهندسی تولیدات گیاهی- باغبانی
  • 50565 مهندسی منابع طبیعی- مرتع و آبخیزداری
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد تربت حیدریه با کد 132 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد سبزوار با کد 127 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشا دامی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 30537 اموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوزی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50333 مهندسی تولیدات گیاهی- باغبانی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50492 پرورش طیور
  • 60205 مهندسی شهر سازی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز جوین با کد 522 ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 40852 مهندسی تکنولوژی صنایع قند سازی

واحد فردوس ( رشته های بدون کنکور آزاد خراسان رضوی )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40817 مهندسی تکنولوژی صنایع نساجی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد قوچان با کد 20

  • 20312 اموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی

واحد کاشمر با کد 212

  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50492 پرورش طیور
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز بجستان با کد 517

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 60206 معماری

مرکز درگز با کد 339

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز سرخس با کد 530

  • 21301 حسابداری
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

واحد نیشابور با کد 130

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40783 مهندسی فناوری متالوزی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گناباد با کد 140

  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30801 آمار
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکتررونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوزی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40141 مهندسی تکنولوزی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوزی برق- قدرت
  • 40146 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- انتقال
  • 40147 مهندس تکنولوزی کنترل- ساخت و تولید
  • 40158 مهندسی تکنولوزی کنترل- فرایند
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوزی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40665 مهندسی تکنولوژی بهره بردارینیروگاه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60206 معماری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۵
مشاور
يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان مهر و بهمن 98

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گلستان) ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام و معدل لازم برای قبولی و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان واحد آزاد شهر با کد 186

  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی (پاره وقت)
  • علوم و مهندسی شیلات(پاره وقت)
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی(پاره وقت)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز کلاله با کد 493 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشینهای کشاورزی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بندر گز با کد 393 0 رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40462 تربیت دبیر فنی ساختمان
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد علی آباد کتول با کد 184 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40148 مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات برودتی و حرارتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری

واحد مینودشت با کد 333 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حررارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گرگان با کد 173 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • حقوق
  • میکروبیولوژی بدون کنکور (تمام وقت)
  • زیست شناسی سلول و مولکولی (کارشناسی پیوسته)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50562 مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

مرکز آق قلا با کد 635 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز بندر ترکمن با کد 653

  • 21301 حسابداری

مرکز کرد کوی با کد 598

  1. 21301 حسابداری
  2. 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  3. 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  4. 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  5. 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  6. 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  7. 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  8. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  9. 60206 معماری
  10. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گالیکش با کد 599

  1. 21207 مدیریت بازرگانی
  2. 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  3. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  4. 60206 معماری
  5. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گمیشان با کد 574

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • برای ورود به سایت دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان می توانید بر روی لینک سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور درخت دانش کلیک نمایید.

واحد گنبد کاووس با کد 274

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۴
مشاور
دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 آغاز شد

 

[caption id="attachment_18439" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98[/caption]

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد

امروز دوشنبه 21 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 با آزمون فعال و داوطلبین می توانند بر اساس دفترچه انتخاب رشته موجود در سایت انتخاب رشته خود را انجام دهند.

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد بر اساس رتبه و تراز آخرین نفر قبولی و همچنین بر اساس افزایش ظرفیت یک درصدی رشته های پزشکی توصیه می وشد ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 98 و بدون آزمون در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پرطرفدار را به مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت بسپارید و برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 در ادامه مقاله بر روی لینک سبز رنگ کلیک نمایید.

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

  1. کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند
  2. داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند
  3. داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و یا زبانهای خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل رشته و محل های این دو گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.
  4. ویرایش رشته و محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.
  5. پذیرش رشته پزشکی دانشگاه آزاد واحد زاهدان تنها از میان داوطلبان بومی استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان می باشد.
  6. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 مربوطه را از سامانه دریافت و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

مهلت انتخاب رشته کنور سراسری آزاد 98 به مدت یک هفته می باشد که معمولا دو روز تمدید خواهد شد و تا 27 مرداد ماه 98 داوطلبان می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

توصیه می شود: برای اطلاع از با چه رتبه ای چه رشته ای، اخرین رتبه قبولی رشته های پیراپزشکی و پزشکی در دانشگاه آزاد و .. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 مهر ماه نیمسال اول می توانید با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۳
مشاور
يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  آغاز شد

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  آغاز شد

امروز یکشنبه 20 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور 98 فعال شد و داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه در منطقه انجام دهند توصیه می شود که انتخاب رشته امسال را که دارای رتبه های حبابی می باشد از طریق مشاور انجام بدبد.

برای انتخاب رشته تخصصی تمامی رشته ها بر اساس رتبه، معرفی رشته های بدون کنکور و همچنین بدون آزمون دانشگاه آزاد، انتخاب رشته رایگان کنکور می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تمامی رشته ها منتشر شد

گام اول بعد از مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که زمان انتشار هم اکنون بر روی سایت سنجش قرار گرفته است و شما می توانید برای دریافت مقاله دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایید و سپس این مقاله را که راهنمای ویژه انتخاب رشته و دانشگاه بر اساس رتبه منطقه و سهمیه می باشد را کامل مطالعه نمایید.

[caption id="attachment_9137" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور سراسری 98[/caption]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۷
مشاور
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ب.ظ

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 به معنای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است که برای هر رشته و دانشگاه متفاوت می باشد، یعنی پذیرش داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مورد نظر بر اساس شرط معدل متقاضی می باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور
شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

تاثیر معدل در زیر گروه متفاوت با نوع دیپلم ما به چه صورت است؟

 

از آنجا که پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم هست و اگر نوع دیپلم از زیر گروه آزمایشی داوطلب متفاوت باشد مثلا اگر دیپلم شما ریاضی هست و میخواهید رشته حقوق بدون کنکور آزاد که در زیر گروه انسانی هست را انتخاب نمایید از آنجا که دروس امتحانی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب(تجربی، ریاضی، انسانی و..) متفاوت است، درصد اعمال معدل کتبی برای زیر گروه های مختلف متفاوت است که در مثال بالا داوطلب نسبت به متقاضیان نوع دیپلم آنها انسانی بوده و 80 % سوابق تحصیلی آن داوطلب تاثیر دارد.

 

جدول میزان تاثیر شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

 

تذکر: برای مشاهده کامل جدول از طریق موبایل، گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید.

 

گروه آزماشی ریاضی تجربی انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 100
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

 

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

 

شرط معدل شامل چه کسانی می شود؟

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل تمامی داوطلبینی است که معدل کتبی دیپلم آنها بالاتر از 10 می باشد که می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 شرکت نمایند.

 

اگر دارای معدل های پایین تر می باشید می توانید در رشته هایی که دارای داوطلبن پایین تر هستند ثبت نام کنید و شانس قبولی خود را افزایش دهید، مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و همچنین معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران و تمامی شهرستان های کشور در کنار شما خواهند بود شما می توانید از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943 با شماره تماس حاصل نمایید

 

تاثیر شرط معدل در قبولی دانشگاه آزاد بدون آزمون مهر 98

 

تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور،  تاثیری مثبت دارد و آن بدین معناست که: هرچه معدل کتبی دیپلم بالاتر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر میباشد، در ادامه به معدل لازم برای ثبولی هر کدام از رشته ها خواهیم پرداخت.

 

معدل لازم برای قبولی در رشته دلخواه دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

برای اکثر رشته های بدون کنکور که متقاضی وداوطلبان بیشتری دارند شرط معدل دانشگاه ازاد بدون کنکور 97 تاثیر بسزایی دارد مثلا برای رشته حقوق دانشگاه آزاد تهران، رشته میکروبیولوزی بدون کنکور تهران شرق و یا مهندسی پزشکی بدون کنکور به دلیل متقاضیان زیاد این رشته های پرطرفدار و دیگر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، معدل باید بالاتر از 16باشد.

 

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور کدام معدل است؟(معدل کتبی یا معدل کل نهایی!!)

 

یکی از سوالات پر تکرار داوطلبان بدون کنکوردانشگاه آزاد از مشاوران درخت دانش این بوده است که کدام معدل را باید واردکنیم؟در جواب این سوال باید گفت که معدل مورد نیاز جهت پدیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد معدل کتبی نهایی دیپلم می باشد یعنی معدل امتحانات نهایی پایه سوم دوره متوسطه داوطلب که پذیرش بر این اساس صورت خواهد گرفت.

 

معدل کتبی دیپلم به چه معناست؟

 

همواره داوطلبان در این دو مورد با ابهاماتی مواجه بوده اند که معدل کل دیپلم یا معدل کتبی دیپلم  به چه معناست؟ و ملاک پذیرش کدام است؟

 

معدل دیپلم: معدل کل سه سال دبیرستان است.

 

معدل کتبی دیپلم: معدل دروس سال سوم دیرستان کهامتحانات آن یه صورت سراسری و نهایی بر گزار شده است.

 

معدل مورد نیاز برای پذیرش شرط مهدل دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل کتبی دیپلم است.

 

با چه معدلی چه رشته های در ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد قبول خواهیم شد؟

 

اینکه با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد ازسوالاتی است که بستگی به تعداد شرکت کنندگان و رشته مورد نظر دارد، اینکه شما ازطریق بدون کنکور اقدام به ثبت نام می نمایید به معنای قبولی تضمینی شما نیست زیرا آنچه تعیین کننده است معدل کتبی داوطلب و دیگر رقیبان دارد لذا نقش مشاور در اینمورد بسیار حائز اهمیت می باشد پس با توجه به معدلی که دارید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید که رشته هایی که احتمال قبولی بالایی دارید را به شما ارائه دهند.

 

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما و همراه شما در معرفی انتخاب رشته کنکور 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد تهران، معرفی واحد های دانشگاه آزاد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد وثبت نام اینترنتی ده مرحله ای دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org خواهد بود.

 

راههای ارتباطی با مشاوران تحصیلی درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

(با تلفن ثابت و بدون پیش شماره)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۹
مشاور