Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

آزمون IELTS

آزمون ایلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS

آیلتس برگرفته از واژگان( international English language testing system ) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی می باشد. آزمون آیلتس یکی از با ارزش ترین آزمون های حال حاضر در سراسر جهان است که به عنوان آزمون انگلیسی شناخته می شود و در مقابل آن آزمون تافل که آزمون آمریکایی شناخته می شود جای دارد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا ساخته و برگزار می شود.

مشخصات آزمون آیلتس IELTS

نمره بندی آزمون آیلتس از 0 تا 9 می باشد که در واقع نمره قبولی در این آزمون نداریم اما از نمره 5 که متوسط می باشد و 6 به بالا خوب تلقی می شود. دانشگاه های معتبر دنیا نمره آیلتس را در سطح 7 به بالا می پذیرند.

این آزمون( آزمون آیلتس ielts )از 4 بخش تشکل می شود که شامل:

شنیداری Listening خواندن Reading نوشتن Writing مکالمه Speaking متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه حداقل نمره ایی را مشخص کرده اند که اکثر دانشگاه ها 6.5 می باشد و باید نمره هر بخش از 6 کمتر نباشد. البته دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو معمولا به انتخاب خود و متفاوت می باشند مانند کانادا که نمره 7 را حداقل خود قرار داده اند، و بقیه دانشگاه ها شاید پایین تر باشد.

مراحل پاسخ دهی به سوالات و نحوه آزمون آیلتس IELTS

هر آزمونی که بخواهیمدر روز آمتحان ابتدا باید سوالات شنیدار را جواب دهند و بعد از آن به خواندن و در اخرین مرحله ی آزمون نظری نوشتاری را امتحان می دهند. و آزمون عملی آن که شامل مکالمه می باشد در روز امتحان اعلام می شود، که زمان مرحله آخر در چه زمانی خواهد بود. داوطلبان آزمون آیلتش باید حتما از این اطلاع داشته باشند که در روز امتحان باید با مداد جواب دهند. نتایج آزمون آیلتس IELTS نتایج آزمون در دو هفته تا سه هفته بعد از آزمون اعلام می شود، و کارنامه فرد مورد نظر حتما به دست خود آزمون دهنده تحویل داده خواهد شد نه کسی دیگر. درخواست برای ارائه گواهی و کارنامه برای کسانی که آزمون داده اند حداکثر 5 بار می باشد و بیشتر از آن باید برای دریافت درخواست موردنظر پول پرداخت شود. مدت زمان دریافت مردک آیلتس در اینجا خیلی مهم می باشد چرا که خیلی از دانشگاه های معتبر دنیا، برای پذیرش دانشجو مدت زمان انقضا مدرک مورد نظر را کمتر از دو سال می دانند.

منبع: درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی