Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

پذیرش رشته دارو سازی بدون کنکور در کیش


پذیرش رشته داروسازی بدون کنکور در کیش

امروزه با گسترش بازار کار رشته های پزشکی روز به روز بر آمار شرکت کنندگان کنکور تجربی بیشتر شده و این روزها همه درباره رشته های بدون کنکور پزشکی سوالاتی مطرح می کنند. برای روشن شدن مبحث پذیرش رشته های پزشکی، مطالب زیر و همچنین مقاله مربوط به رشته های پزشکی بدون کنکور را مطالعه بفرمایید.

پذیرش رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، کلا  رشته های گروه پزشکی در ایران بدون کنکور امکان ندارد.

بسیاری از داوطلبان متقاضی رشته های پزشکی بدون کنکور با مشاوران ما تماس گرفته و شرایط دانشگاه های بدون کنکور را می پرسند.

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

تنها موضوعی که باعث شده برای داوطلبان این ابهام به وجود بیاید این است که در سالهای گذشته در بعضی شهرها به صورتنیمه متمرکز در مقطع کاردانی، دانشگاه علوم پزشکی بر اساس سوابق و معدل بدون کنکور بعضی رشته های پیراپزشکی را پذیرش نموده است. رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط و یک سری دیگر از رشته هایتجربی و پیراپزشکی.

در مقطع کاردانی دوره روزانه دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسی در دانشگاه پردیس تهران و صنعتی شریف در کیش یک سری رشته های گروه تجربی و مهندسی را بدون کنکور پذیرش می نماید. کسانی که مشکل مادی ندارند و دوری راه و غربت برای آنان مشکلی ایجاد نمی کند، می توانند با اطلاع از شهریه سنگین دانشگاه های پردیس(کیش، دانشگاه تهران و …) بدون کنکور شرکت نمایند.

لازم به ذکر است تنها هزینه این دانشگاه دشوار است وگرنه از لحاظ مدرک فرقی با دانشگاه دولتی روزانه ندارد.

در رشته ریاضی فیزیک هم بعضی رشته های آن در دانشگاه پردیس کیش به صورت بدون کنکور پذیرش دارد. اما رشته های علوم انسانی در این دانشگاه جایی ندارند(رشته داروسازی بدون کنکور در کیش). امکانات رفاهی دانشگاه پردیس کیش خوابگاه – سلف سرویس- سالن ورزشی سرپوشیده –– سالن آمفی تئاتر- آزمایشگاههای مجهز ( آزمایشگاه تخصصی ژنتیک، آزمایشگاه ایمنی شناسی، آزمایشگاه بیوشیمی، آزمایشگاه آناتومی، آزمایشگاه فیزیولوژی ، آزمایشگاه میکروب شناسی، کشت سلول و ………) می باشد. برای شرکت در دانشگاه پردیس کیش فقط از طریق دیپلم می توان شرکت نمود و شرکت در مقاطع بالاتر انجام نخواهد گرفت.

نکات قابل توجه برای پذیرش در دانشگاه بین المللی کیش

شرط دیگر ورود به دانشگاه بین المللی کیش داشتن معدل نهایی کتبی سال سوم حداقل 16 و نمره کتبی سال سوم دبیرستان در هر یک از درس های شیمی، زیست و فیزیک هم حداقل 16 باشد. البته برای رشته ریاضی فیزیک به جای درس زیست شناسی درس حسابان را حداقل 16 کسب کرده باشند. امکان انتقالی در این دانشگاه وجود ندارد ولی بعد از امتحان جامع علوم پایه، می توانند در دانشگاه پردیس بین الملل واقع در تهران ادامه تحصیل دهند. برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و … در پردیس کیش باید از طریق آزمون سراسری قبول شده و برای قبولی در این دانشگاه رتبه زیر 2000 مورد نیاز است.

برای کسانی که در آزمون دولتی یا آزاد پذیرفته شده و شروع به تحصیل نموده اند سپس در جواب پذیرش دانشگاه پردیس کیش قبول خواهند شد باید گفت که به صورت دانشجوی انتقالی به دانشگاه بین الملل می توانند ثبت نام کرده و واحدهای گذرانده شده را پس از دریافت کارنامه تحصیلی مطابقت داده و نیازی به گذراندن مجدد ندارند.

جهت دریافت اطلاعات لازم در خصوص دانشگاه های بدون کنکور ور شته های قابل اجرا در طرح بدون کنکور (رشته داروسازی بدون کنکور در کیش)می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . در صورت اشغال خطوط می توانید سوالات خود را در سایت مشاوره تحصیلی مطرح کنید تا مشاوران متخصص درخت دانش به شما پاسخ دهند.

راه ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی