Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۳۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای مهر ماه 97 آغاز شد

با توجه به درخواست دانشگاه جامع علمی - کاربردی مبنی بر تکمیل ظرفیت علمی کاربردی نیمسال اول مهر 97 پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1397، بدین‌ وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود می‌توانند یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و سایت مراکز علمی کاربردی و یا برای اطلاع از رشته های علمی کاربردی تکمیل ظرفیت مهر ماه و نحوه و شرایط ثبت نام با شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن) ثابت تماس حاصل نمایید.

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97

مهلت تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 از تاریخ 97/07/30 لغایت 97/08/15 می باشدو ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97 آن از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 شامل چه کسانی می شود؟

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر ماه 97 شامل داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند می باشد.

سوالات فراوانی در باب تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ذهن دوستان عزیز و متقاضیان این دانشگاه را به خود مشغول کرده و وباعث نگرانی آنها شده است.

دانشگاه علمی کاربردی معمولا به خاطر شرایط پذیرش و همچنین شهریه دانشگاه معمولا متقاضیان خاص خود را دارد. تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی هر سال همانند دانشگاه آزاد، پیام نور و همچنین دانشگاه سرسری دو بار در سال اعلام خواهد شد. متقاضیان می توانند با مشاهده دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97-98

پذیرش در رشته های کاردانی و همچنین کارشناسی امکان پذیر می باشد.

افرادی که در آزمون شرکت کرده و یا اینکه ثبت نامی انجام نداده اند می توانند با انتخاب رشته خود در دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل بپردازند.

افراد برای ثبت نام در این تکمیل ظرفیت باید به این نکته توجه داشته باشند که برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی مطابق با مدرک دیپلم خود می‌توانند با مراجعه به مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی، از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله مطلع شوند.

دارا بودن مدرک 3 ساله نظام جدید و یا 4 ساله نظام قدیم .

هر داوطلب تنها می تواند خواهان انتخاب رشته در یک کد رشته قرار گیرد در صورت وارد کردن کد رشته های دیگر انتخاب رشته شما اولویت بعدی آن به حالت سوخته در می آید.

وضعیت نظام وظیفه افراد باید مشخص باید.

ثبت نام اینترنتی مرحله اول ثبت نام می باشد برای نهایی بودن پذیرش حتما باید مورد پذیرش سازمان سنجش واقع شده باشید.

برای مشاهده رشته های مورد پذیرش و خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 97

مدارک لازم برای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 3و 4 دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت علمی کاربردی درخت دانش

متقاضیان بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم اطلاع داشته باشند که تکمیل ظرفیت سراسری روزهای آینده منتشر خواهد شد و همچنین برای دانشگاه های بدون کنکور پیام نور، بدون کنکور دانشگاه آزاد، بدون کنکور غیر انتفاعی و دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را در اسرع وقت به انجام برسانند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۲
مشاور
دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

معرفی و لینک سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

معرفی و لینک سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

این سامانه که به اختصار با نام سجا معرفی می شود، در بهار 1394 و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شده و در نشانی saja.medu.ir در دسترس کاربران این سامانه قرار گرفته است..

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

سامانه سجا شاهد حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و یکپارچگی و جامعیت آماری، به سایر سیستم‌ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا (سیستم های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی ، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است تا اطلاعات موردنیاز در دسترس قرار گیرد و ارائه خدمات مناسب به ایثارگران مقدور شده و فرآیندهای جاری آن تسهیل گردد.

چه دانش آموزانی می توانند در مدارس شاهد 98-99 ثبت نام کنند؟

تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند؛ اولویت بندی امتیازات را در زیر به صورت موردی قرار داده ایم.

حتی دانش آموزان بدون سهمیه نیز می توانند برای ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند، ولی باید حتما دارای شرایط عمومی و عملی باشند و چند نکته را حتما والدین این داوطلبان در هنگام ثبت نام رعایت نمایند.

برای دریافت محاسبه ی امتیاز دانش آموز خود جهت ورود به مدارس شاهد و شرایط عمومی و علمی فرزند خود می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق 9099072943 تماس حاصل فرمایید و برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه نهم 98-99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم

مراحل گام به گام ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا چگونه است؟

برای ثبت نام و ورود به سامانه سجا به نشانیstudent.sajaa.medu.ir مراجعه نمایید. تمامی توضیحات، شرایط عمومی و اختصاصی و نیز راهنماهای لازم برای ورود به سامانه، در این بخش قابل مشاهده و دریافت است.

ثبت نام میان دوره مدارس شاهد سال 98 از طریق سایت سناد به صورت اینترنتی انجام می گیرد، برای ورود به سامانه سناد بر روی لینک آن کلیک نمایید.

درخت دانش در پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود، در صورت بروز هر گونه مشکل و یا اطلاع از لیست مدارس شاهد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 9099072943 با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

اولویت پذیرش در مدارس شاهد با چه کسانی است؟

  • فرزند جانباز تا 25 درصد، خواهر و برادر شهیدو جانباز 70 درصد و بالاتر
  • خواهر زاده یا برادرزاده شهید و جانباز بالای 70 درصد
  • فرزندان جانباز با حداقل 20 درصد از کارافتادگی
  • فرزندان و جانبازان 25 تا 49 درصد متوفی
  • نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر
  • نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • فرزند جانباز 25 تا 49 درصد
  • فرزند همسر شهید
  • دانش آموز جانباز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۳۲
مشاور

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سایت سجا چگونه است؟

مدارس شاهد مدارسی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر با شرایطی خاص و ویژه با بالاترین کادر علمی و آموزشی و دبیرانی با سطح بالای علمی می باشد که تحصیل در این مدارس آرزوی بسیاری از دانش آموزان و خواسته خانواده های آنهاست.

در مدارس شاهد(سجا) فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان پنجاه درصد و بالاترو همچنین دانش آموزانی که حافظ قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه، استان و کشور، فرزند کارمند رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در این مدارس ثبت نمایند. این مدارس اکثرا هوشمند هستند.

اما این سوالات برای متقاضیان و خانواده های آنها پیش می آید که:

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کی هست؟

ثبت نام مدارس شاهد در چه سایت و سامانه ای انجام می شود؟(سایت سجا)

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا چگونه است؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کدام اند؟

و چندین سوال سوال دیگر که متقاضیان ورود به مدارس شاهد 98 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح می کنند که ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا چه تاریخی است؟

مدارس شاهد شامل پیش ثبت نام هستند و در سال 98 پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت حضوری صورت نخواهد گرفت و باید از طریق سایت سجا انجام شود.

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 می باشد

پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم خود را باید حتما از طریق سایت سجا انجام دهیم.این اهمیت مشاوره و نحوه صحیح ثبت نام مدارس شاهد 98 را می رساند. برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98 می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران مجرب درخت دانش ارتباط برقرار کنید.

ثبت نام مدارس شاهد 97-98 

ثبت نام مدارس شاهد 98 در چه سایت و سامانه ای انجام می شود؟

پیش ثبت نام مدرسه شاهد سال 98 از طریق سایت و سامانه سجا  به صورت اینترنتی انجام می شود.

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این سامانه حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

آدرس سامانه سجا 98-99 به نشانی : student.sajaa.medu.ir می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت و سامانه سجا چگونه است؟

در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول یا همان راهنمایی و متوسطه دوم یا همان دبیرستان ثبت نام مدارس شاهد 98 انجام می گیرد. ثبت نام به صورت اینترنتی برای مدارس شاهد انجام می شود.

 بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب ، نتایج نهایی بر روی همان سایت سجا اعلام می شود. سپس شما باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا کدامند؟

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در سامانه سجا شامل:

کد ملی داوطلب

شماره سریال شناسنامه داوطلب (شش رقمی سمت راست بدون حرف فارسی)

کد ملی پدر

کد ملی مادر

کد شغلی والدین

کد مدرسه

آدرس دقیق محل سکونت(برای انتخاب مدرسه)

درج کردن صحیح و دقیق امتیاز سهمیه داوطلب(براساس دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد)

درج کردن سهمیه عادی برای داوطلبان بدون سهمیه

و …

آنچه در ثبت نام مدارس شاهد ضرورت دارد اطلاع از امتیاز قبولی مدارس شاهد 98، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای سال 98، لیست مدارس شاهد راهنمایی تهران در سامانه سجا برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98 می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۲
مشاور

تاثیر معدل کارشناسی در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97

با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد پیام نور 97 با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 ترم بهمن چگونه است؟

شرایط ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور نیمسال دوم 97 به شرح زیر می باشد:

  1. هر داوطلب تنها می تواند در یک رشته دلخواه (بر اساس دفترچه ثبت نام دوره فراگیر پیام نور ارشد 97) فرم ثبت نام را تکمیل نماید و در امتحان شرکت کند.
  2. تنها سایت ثبت نام دوره فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش می باشد که داوطلبان باید در زمان تعیین شده با پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد فراگیر خود را انجام دهند.

"ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 97 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

هزینه کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور 97 فراگیر

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام اینترنتی انجام می‌ شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مذکور و پرداخت مبلغ 700.000 (هفتصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌ نام شرکت در آزمون ارشد پیام نور 97 اقدام نمایند.

"امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود نخواهد داشت لذا ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان و مکان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97

آزمون کارشناسی‌ ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1397(نوبت نوزدهم) در روز جمعه مورخ 97/09/23 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز چهار‌شنبه مورخ 97/09/21 لغایت روز پنجشنبه مورخ 97/09/22 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور درخت دانش

برای مشاوره انتخاب رشته ارشد پیام نور فراگیر، نحوه ثبت نام اینترنتی و همچنین مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 97 نیمسال دوم کارشتاسی می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۸
مشاور

دوره فراگیر پیام نور چیست و شامل چه کسانی می شود؟

دوره فراگیر پیام نور چیست دوره ای است که دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد و دوره فراگیر پیام نور برای کارشناسی از سال 1390 به بعد پذیرشی را به عنوان فراگیر انجام نداده است.

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بر اساس علاقه داوطلب به رشته و بدون در نظر گرفتن تجانس رشته (مرتبط یا نیمه مرتبط) بودن رشته کارشناسی داوطلب صورت می گیرد.

داوطلبان دوره فراگیر پیام نور دانش پذیر می باشند به جای دانشجو، این بدان معناست که داوطلبین فراگیر پیام نور زمان ثبت نام رشته خود را انتخاب نموده و ترم اول دانشگاه در رشته دلخواه را در نیم سال دوم 97 امتحان می دهند اگر بتوانند حد نصاب نمره را بگیرند می توانند در نیمسال دوم 97 از دانش پذیر به دانشجو تبدیل شوند و واحد های امتحانی نیز جز واحد های پاس شده در نظر گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 و .. می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

فراگیر پیام نور به چه معناست؟

فراگیر پیام نور به معنای دانش پذیر می باشد که داوطلب باید ترم اول را دانش پذیر باشد در صورت قبولی در آزمون ترم بهمن ماه دانشجو خواهد شد.

"در ثبت نام دوره فراگیر پیام نور تجانس رشته انتخابی با رشته مدرک کارشناسی مهم نیست"

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 بهمن ماه چه تاریخی است؟

به اطلاع کلیه متقاضیان زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1397 (نوبت نوزدهم) می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از روز یکشنبه 97/07/29 آغاز و در روز یکشنبه 97/08/06 پایان می‌پذیرد.

"مهلت ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز یک شنبه 29 مهر به مدت یه هفته می باشد"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۵
مشاور
دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

مزیت های دوره فراگیر پیام نور ارشد پیام نور 97

مزیت های دوره فراگیر پیام نور ارشد پیام نور 97

دوره فراگیر پیام نور شهریه کمتری نسبت به دانشگاه آزاد دارد.
در مدرک آن عنوان فراگیر درج نمی شود.
هیچ محدودیتی در انتخاب رشته و ثبت نام فراگیر پیام نور ارشد بهمن 97 مورد دلخواه بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی ( کارشناسی یا کاردانی یا … ) وجود ندارد.
امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری می باشد.
و ...

 

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارشد 97

داوطلبان بعد از گذراندن یک ترم  (که باید بتوانند 8  تا 10 واحد درسی را با معدل حداقل 14 بگذرانند) می توانند وارد دانشگاه شوند. بعد از گذراندن واحدهای ارائه شده برای ترم دوم (ترم بهمن ماه) می توانند به عنوان دانشجوی فوق لیسانس پیام نور تحصیل خود را ادامه دهند. دوستان عزیز می توانند با گذراندن چند واحد درسی با معدل بالا در ترم بهمن به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته شوند.

در سیستم فراگیر دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل در هر رشته ای که مورد علاقه ی داوطلب است امکان پذیر  می باشد  داوطلبان جهت سنجش میزان توانمندی ها و آمادگی تحصیلی خود در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام می نمایند. سپس دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می نمایند.

"مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از تاریخ 29 مهر تا 9 آبان 97 می باشد"

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 97

دوستان و متقاضیان این آزمون در نظر داشته باشند که به محض منتشر شدن اطلاعات تکمیلی و دفترچه انتخاب رشته ثبت نام خود را انجام دهند.

از کلیه متقاضیان خواهشمندیم در مهلت مقرر شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام خود را انجام داده و به روزهای پایانی موکول ننمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر و .. می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۹
مشاور
يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ب.ظ

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

دانشگاه آزاد هر ساله در دو بازه زمانی با انتشا دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل کد رشته هایی است که ظرفیت آنها پر نشده است و داوطلبانی که اکنون از رشته خود رضایت ندارند ویا به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند شانس خود را باز امتحان کنند.

اما این مرحله چه شرایطی دارد و چه رشته هایی در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه می شوند؟

رشته های دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97  کدامند؟

متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 لازم است قبل از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد از لیست رشته/محل های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت آگاه شوند .

از جمله رشته های پرطرفدار گروه تجربی که در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 ارائه شده اند:

پزشکی(دکتری عمومی)،اتاق عمل، بهداشت عمومی، بهداشت مواد غذایی، دامپزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، مامایی، پرستاری و...

برای اطلاع از لیست کامل رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 زیر گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر، زبان می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943:شماره تماس

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 کی منتشر می شود؟

 در نظر داشته باشید مرکز سنجش این دانشگاه به جای انتشار دفترچه  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، جدول رشته/محل هایی که اعلام ظرفیت می کنند را به صورت آنلاین بر روی سایت خود به نشانی azmoon.org  قرار می دهد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور رشته/محل های ارائه شده را مشاهده نموده و پس از پرداخت شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 و خرید کارت اعتباری ، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را انجام دهند .

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 برای نسمسال اول از نیمه دوم مهر ماه و برای نیمسال دوم از اواخر آذر ماه منتشر خواهد شد.

تراز قبولی تکمیل ظرفیت چند باشد؟

از آنجا که تعداد انتخاب های شما در  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه  محدود است و شما تنها مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل می باشید بنابراین باید با نهایت دقت رشته ها را انتخاب کنید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد به این منظور باید از تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  اطلاع داشته باشید تا انتخاب رشته صحیح و قابل قبولی انجام دهید.

ما در اینجا تراز قبولی تکمیل ظرفیت برخی از رشته های پرطرفدار رابه صورت تقریبی خدمت شما ارائه میدهیم.

رشته

تراز

واحد دانشگاهی 

پزشکی

9800

واحد پزشکی تهران

دندان پزشکی

9950

واحد دندانپزشکی تهران

داروسازی

9485

واحد علوم دارویی

مامایی

7790

واحد کرج

جهت اطلاع دقیق تر از تراز قبولی در تمامی رشته ها وانجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی درخت دانش بهره مند شوید.

9099072943 (تلفن ثابت و بدون پیش شماره)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۳
مشاور
يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷ ب.ظ

راهنمای انتخاب رشته تکمیل دانشگاه آزاد 97

راهنمای انتخاب رشته تکمیل دانشگاه آزاد 97

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مرحله تکمیل ظرفیت شانس دوباره ای برای متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد هست تا با ثبت نام در در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شانس خود را بار دیگر در رشته/محل هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است امتحان کنند.

قصد داریم با راهنمای انتخاب رشته تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 ابهاماتی که در ذهنتان دارید یرطرف کنیم پس باما همراه باشید.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت از چه سایتی صورت می گیرد؟

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 هر ساله در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت می گیرد. تکیل ظرفیت نیمسال اول دانشگاه آزاد 97 نیمه دوم مهر ماه 97 می باشد و همچنین تکمیل ظرفیت نیمسال دوم آزاد در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

داوطلبانی که تمایل به شنتخاب رشته مرحله تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 دارند می توانند از طریق سایت دانشگاه به نشانی azmoon.org  دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 کدام اند؟

دانشگاه آزاد 95 درصد از رشته های غیر پزشکی و غیر پیراپزشکی را از طریق بدون کنکور ارائه داده است یعنس اگر شما متقاضی رشته های غیرپزشکی و غیر پیراپزشکی هستید می توانید بدون کنکور اقدام به انتخاب رشته نمایید و منتظر تکمیل طرفیت نباشید.

متقاضیان رشته های پزشکی و پیراپزشکی( تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97 ) اطلاع دارند که پذیرش این رشته در داخل ایران فقط از طریق کنکور سراسری می باشد و از آنجا که داوطلبان هم در انتخاب رشته سراسری و هم انتخاب رشته دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند بالطبع دانشگاه سراسری را انتخاب می کنن لذا مرحله نکمیل ظرفیت فرصت مناسبی برای داوطلبان می باشد جهت پذیرفته شدن در دانشگاه می باشد.

برای اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، زمان دقیق تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 نیمسال دوم و جواب سوالات خود در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 می توانید از طریق تلگرام و یا تماس با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

 

تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توان انتخاب کرد؟

هر داوطلب برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 اززیر گروه آزمایشی که برای آن کنکور داده است می تواند حداکثر 20 رشته/محل انتخاب نماید. یعنی کسانی که کنکور ریاضی شرکت کرده اند تنها می توانند از زیر گروه ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی دیگر نیز همینطور.

 بسته به ظرفیت دانشگاه در رشته های ارائه شده و تعداد متقاضیان هر رشته  لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با نهایت دقت و استفاده از تجربیات  مشاوران آگاه در خصوص رتبه، تراز و معدل لازم برای هر رشته  انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

قوانین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست؟

1- اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه 97 در یک دانشگاه غیر آزاد ( انتخاب رشته از سایت sanjesh.org) و یک دانشگاه آزاد (انتخاب رشته  از سایت   (Azmoom.org  قبول شده اید نیز می توانید در نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97  شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور ) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

نکته:توجه کنید که داوطلبانی که ازتکمیل ظرفیت مهر از طریق آزمون سراسری در یک واحد دانشگاه آزاد قبول شده اند و ثبت نام کرده اند حق ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن 97 را ندارند .

2- ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی!!! یعنی نباید تصور شما چنین باشد که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از بین انتخاب هایی که وجود دارند باید آنهایی انتخاب شوند که نسبت به تزازخوشبینانه محسوب می شوند . سپس باید در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند انتخاب منطقی و در نهایت چند انتخاب بدبینانه وجود داشته باشند. برای راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ما در تماس باشید.

برای اطلاع از پر بازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نماید:

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97

9099072943(از طریث تلفن ثابت وبدون پیش شماره)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۷
مشاور
يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷

در این مقاله سعی بر این داریم به تعداد سوالاتی که دانشجویان داوطلب تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ کامل بدهیم:

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست؟
  • زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه تاریخی است؟(مهر_بهمن(
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟
  • انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟
  • نحوه، ویرایش انتخاب رشته و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟

و …؟؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟

تکمیل ظرفیت به معنای پر کردن ظرفیت خالی دانشگاه و تکمیل صندلی های خالی کلاس ها می باشد.اما چرا ظرفیت دانشگاه آزاد خالی می ماند؟

زمانی که متقاضی ورود به دانشگاه علاوه بر دانشگاه آزاد در دانشگاهی غیر از دانشگاه آزاد نیز پذیرفته می شود(مثلا رشته های روزانه دانشگاه سراسری)در نتیجه برای ثبت نام به دانشگاه آزاد مراجعه نخواهد کرد و یا اینکه به خاطر متقاضی زیاد برخی رشته ها اقدام به افزایش ظرفیت صندلی های خود خواهد نمود در نتیجه به تعدادی مشخص صندلی خالی می ماند و دانشگاه از طریق تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 اقدام به پرکردن صندلی های خالی خود خواهد نمود.

اما شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست وچه کسانی می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، داوطلبانی که در کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت نموده اند دارای شناسه انتخاب رشته می باشند و  می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 نیز شرکت نمایند.

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کدام است؟

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کد دسترسی به تراز نمره کارنامه ای دانشگاه آزاد در کنکور 97 می باشد، کد شناسه انتخاب رشته 7 رقمی بوده و در انتهای کارنامه کنکور سراسری 97 درج شده است.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

 

زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه تاریخی است؟(مهر_بهمن(

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و هر نیمسال شامل یک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خواهد بود، این بدین معناست که ما هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد داریم.

تکیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 مقطع کارشناسی نیمسال اول مهر ماه 97 در نیمه دوم مهر ماه 97 می باشد.

و همچنین تکمیل ظرفیت آزاد 97  در نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷

بر اساس اطلاعیه 97/07/16 سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷ نداریم، برای نیمسال دوم نیز از اوایل دی ماه تا اواخر دی مهلت جهت انتخاب رشته می باشد.

از این رو داوطلبان متقاضی می توانند از طریق تلگرام درخت دانش یا تماس با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران ما در تماس بوده تا به محض اعلام تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه آزاد داوطلبان را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین بر اساس تراز نمره دانشگاه آزاد شانس قبولی در این فرصت دوباره قبولی دانشگاه آزاد نیمسال دوم داوطلبان را راهنمایی نماییم.

انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟

بله، در مواردی که داوطلب در انتخاب رشته سراسری آزاد 97 خود در رشته ای که پذیرش خواهد شد علاقه ای به رشته نخواهد داشت و یا به هر علتی نمی تواند در آن شهر و رشته ادامه تحصیل نماید، در این حالت می تواند برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نموده و بر اساس تراز نمره بالایی که دارد می تواند رشته و دانشگاه خود را از طریق تکمیل ظرفیت تغییر دهد.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

ترتیب انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 باید بر اساس علاقه داوطلب صورت بگیرد نه بر اساس شانس قبولی.در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چون درواقع اخرین تیری است که دانش آموز می تواند به سمت هدف نشانه بگیرد استرسش بالاتر می رود و با خود فکر می کند انتخاب هایی را وارد لیستش کند که ریسکش کمتر باشد. داوطلب می تواند چند انتخاب اولیه  را خوشبینانه درنظر بگیرد.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از بین انتخاب هایی که وجود دارند باید آنهایی انتخاب شوند که نسبت به تزازخوشبینانه محسوب می شوند . سپس باید در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند انتخاب منطقی و در نهایت چند انتخاب بدبینانه وجود داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ما در تماس باشید.

9099072943(از طریث تلفن ثابت وبدون پیش شماره)

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۶
مشاور

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی شروع می شود؟

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد و ثبت نام دانشجویان و آغاز کلاس‌ها، زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ آزادهست.

اما همیشه این سوالات در ذهن داوطلبان ورود به دانشگاه ها هست که:

زمان تکیل طرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی هست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

نحوه ثبت نام تکمیل ظرقیت دانشگاه آزاد 97 چگونه هست؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97 و غیر پزشکی 97 به چه صورت می باشد؟(اعلام مجدد ذخیره ها!!!)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

و ...؟؟

این ها سوالاتی است که هر روز داوطلبان با آنها مواجه می شوند و با مشاوران درخت دانش در تماس هستند، اکنون در این مقاله سعی داریم جواب آنها را خدمت شما ارائه دهیم.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

 

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

هر سال دانشگاه ازاد برای  نیمسال دوم تحصیلی سال در اوایل دی ماه اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 نموده و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیمسال دوم  را اعلام می نماید.

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 (بهمن ماه)

بر اساس اطلاعیه 97/07/16 سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 97 نداریم، برای نیمسال دوم نیز از اوایل دی ماه تا اواخر دی مهلت جهت انتخاب رشته می باشد.

از این رو داوطلبان متقاضی می توانند از طریق تلگرام درخت دانش یا تماس با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران ما در تماس بوده تا به محض اعلام تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه آزاد داوطلبان را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین بر اساس تراز نمره دانشگاه آزاد شانس قبولی در این فرصت دوباره قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم داوطلبان را راهنمایی نماییم.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

حتی افرادی که به هر دلیلی در مرحله اول انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند نیز می ­توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و ملاک شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تنها حضور در کنکور سراسری و صدور کارنامه اولیه است. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی در انتخاب رشته مرداد ماه پذیرفته شده­ اند اما به هر دلیل از رشته خود راضی نیستند نیز می­ توانند در این مرحله شرکت کرده و شانس خود را برای پذیرش در این مرحله امتحان کنند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 کی خواهد بود؟

دفترچه انتخاب رشته ی مرحله ی تکمیل ظرفیت از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه 97 منتشر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری و آزاد جدا از هم انجام می شود, همچنین در صورتی که در بعضی از دانشگاه ها پس از تکمیل ظرفیت مهر ماه همچنان صندلی خالی باقی بماند, در بهمن ماه نیز دوباره اقدام به پذیرش در تکمیل ظرفیت می نمایند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

متقاضیان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می بایست از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در موعد مقرر اقدام نمایند.

نتایج و نمره تراز قبولی رشته ­های مختلف که بر اساس نتایج کنکور همان سال و یا سال­های قبل به دست آمده می­تواند برای داوطلبان در نقش یک راهنمای خوب عمل کرده، اما از آن­جا که انتخاب رشته فرایندی است که به سلیقه داوطلبان در هر سال بستگی دارد، نمی­توان با اطمینان کامل نسبت به نمره تراز لازم برای هر رشته محل اظهار نظر کرد اما تا حد زیادی می­توان به عنوان یک معیار ارزیابی قابل اتکا روی آن حساب کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با مشاوران ما از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره درارتباط باشید.

تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توان انتخاب کرد؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 فقط 20 تاست.

 بسته به ظرفیت دانشگاه در رشته های ارائه شده و تعداد متقاضیان هر رشته لذا لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با نهایت دقت و استفاده از تجربیات  مشاوران آگاه در خصوص رتبه، تراز و معدل لازم برای هر رشته  انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت ترم بهمن کنکور سراسری 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیمسال دوم

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چگونه است؟

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 97 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 97 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند .

نکته مهم: برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد آنها لغو خواهد شد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 97 در کلاس حضور یابند.

 تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 دانشگاه آزاد فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 97-98 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه آموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.

اگر داوطلب در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قبول شده باشد نیز می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کند فقط باید به این نکته توجه داشته باشد که اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام نماید.

 

بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده است دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و در دانشگاهی حق ثبت نام دارد که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده باشد.

نکته: قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی در دانشگاه غیر آزاد  ندارد و حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی  شهریور در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۵
مشاور