Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم چیست؟

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم چیست؟

سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم چیست سامانه ای است که هر سال تمامی دانش آموزان پایه نهم باید در زمان مشخص شده در این سایت ثبت نام نموده و اطلاعات خود را وارد نمایند، این سایت با هدف برابر کدن حقوق دانش آموزان و انتخاب رشته و اولویت بندی آن در ادامه راه دانش آموزان می باشد، سایت همگام نهم با قرار دادن سوالات مشاوره ای، مشخص کردن اولویت بندی، فرم زمان بندی و .. که در ادامه این مقاله کامل توضیح داده ایم شما را در مسیر درست و بر اساس توانایی هدایت تحصیلی خواهد نمود.

توجه مهم به تمامی دانش آموزان و والدین: حتما در زمان مشخص شده در سایت ثبت نام نمایید، تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کنید، برای پاسخ به سوالات مشاوره ای که سهم زیادی در قبولی دانش آموز در رشته دلخواهش دارد حتما با مشاور در تماس باشید، برای انتخاب رشته دانشگاهی و مهمترین مرحله یعنی انتخاب رشته پایه نهم، پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای، رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ و ... با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

آزمون همگام چیست؟

آزمون همگام معمولا در قالب دو تا آزمون رغبت و توانایی گرفته می شود که داوطلبان به نسبت انتخاب خود در انتخاب رشته باید سوالات را به طور منظم پاسخ داده و بر اساس درجه بندی علاقه و یا همان رغبت و توانایی از عدد یک که پایین ترین و بالاترین درجه که عدد پنج می باشد را شامل شود انتخاب کرده و تا حدودی انتخاب رشته خود را برای ادامه تحصیلی در زیرگروه های مختلف از جمله علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای و کاردانش همچنین گروه ادبیات و هنر انجام می دهند.

مراحل ورود به آزمون های مشاوره ای در سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم

در زیر مراحل ورود به سایت همگام و نحوه پاسخ به سوالات مشاوره ای همگام را توضیح داده ایم که شامل:

گام اول ورود به صفحه داشبورد یا صفحه اصلی دانش آموز در سایت همگام و مطابق تصویر زیر کلیک بر روی آزمون های مشاوره ای

[caption id="attachment_16753" align="alignnone" width="300"]آزمون های مشاوره ای سایت همگام آزمون های مشاوره ای سایت همگام[/caption]

نحوه پاسخ به آزمون های مشاوره ای همگام هدایت تحصیلی نهم

بعد از ورود به آزمون های مشاوره ای گام دوم: بر روی آزمون های خود اریابی کلیک نمایید تا وارد صفحه سوالات شوید این قسمت یکی از مهمترین بخش های ثبت نام در سایت همگام هدایت تحصیلی نهم می باشد که بیشتر از 30% تاثیر در قبولی دانش آموز در اولویت انتخابی را دارد توصیه می شود که برای راهنمایی و پاسخ سوالات با مشاوران مجرب همگام درخت دانش در تماس باشید.

علاوه بر توانایی، علاقه، نظر مشاور مربوطه، میزان ظرفیت های موجود برای ادامه تحصیل در نظر گرفته می شود در این مقاله سعی داریم سایت همگام را برای شما دوستان عزیز به صورت مفید توضح داده و راهنمایی باشیم برای شما دوستان و متقاضیان سایت همگام و انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام خود، دریافت فرم هدایت تحصیلی پایه نهم می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_16479" align="alignnone" width="300"]سایت همگام هدایت تحصیلی نهم سایت همگام هدایت تحصیلی نهم[/caption]

معرفی سایت همگام هدایت تحصیلی Hamgam.medu.ir

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم که به سایت همگام شناخته می شود معمولا در سالهای اخیر از این اسم زیاد بر روی زبان ها شنیده شده اما به طور کلی این سایت یکی از سایت های اطلاعاتی و یا بهتر بگیم بانک اطلاعاتی دانش آموزان برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم می باشد. سایت هدایت تحصیلی همگام در سال تحصیلی 98 -99 با لینک زیر فعال می باشد که داوطلبان می توانند در انتهای مقاله لینک سایت همگام هدایت تحصیلی نهم را مشاهده نمایید. قبل از اینکه بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید پیشنهاد می کنیم متن مقاله را  کامل مطالعه نمایید که زمان ورود به سایت با اطلاعات سایت آشنا باشید.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • المپیاد دانش آموزی
  • پرسش و پاسخ آنلاین
  • ثبت نام اوقات فراغت
  • شرکت در انتخابات
  • استعدادهای درخشان
  • آزمون آنلاین
  • و ...

می باشد که در مراحل بعد بیشتر توضیحات مرتبط به این گزینه ها رو خدمت دوستان عزیز عرض خواهیم نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تماس و مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری در ارتباط باشید.

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم شامل چه کسانی نمی باشد؟

سامانه هدایت تحصیلی یک سامانه بانک اطلاعاتی برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته پایه نهم به دهم و به اصطلاحی دیگر  شامل اطلاعات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را در مقاطع مختلف می باشد.

سامانه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم همگام شامل آزمون های رغبت و تحصیلی می باشد که داوطلبان برای انتخاب رشته پایه نهم به دهم باید تا حدودی به سوالات مورد نظر توجه نمایند.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم و مطالب و محتوای سایت مشخص می کند که دانش آموزان به چه رشته ای بیشتر علاقه مند و توانمند کدام یک از رشته ها می باشند و چگونه انتخاب رشته کنیم در پابه نهم؟

نحوه ورود به سایت همگام انتخاب رشته پایه نهم

برای وارد شدن به سایت همگام باید اطلاعات دانش آموزان که شامل شماره دانش آموزی داوطلب و رمز عبور که توسط مارس به داوطلبان داده می شود ضروری می باشد این اطلاعت باید محرمانه در اختیار دانش آموزان قرار داشته باشد و فقط داوطلب و خانواده داوطلب به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

برای ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی نهم لازم است که به راهمای تصویری زیر توجه لازم را بفرمایید.

کد ملی هر فرد نام کاربری ایشان در پرتال همگام می‌باشد.

برای ورود در صورتیکه شما با یکی از عناوین کاربران سطح مدرسه (نظیر: دانش آموز، معلم، مشاور، معاون اجرایی، و ... ) قصد ورود به سامانه را دارید کافی است به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایید تا دسترسی مناسب نقش شما را ایجاد نموده و به شما رمز عبور جهت ورود به سامانه را تحویل دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۸
مشاور

چه کسانی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی معاف می باشند؟

دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی و خواندن منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 معاف می باشند و بدون شرکت در آزمون کتبی صرفا با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می گیرند و دارندگان مدال های نقره و برنز این رشته ها باید در آزمون کتبی شرکت نمایند و حداقل 90٪ نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز نمایند.( کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است)

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

  1. واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 در جمهوری اسلامی

  2. فارغ التحصیلی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی و فنی

  3. شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 73 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.(صرفاً متولدین 1373/10/01 و بعد از آن) و (مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می شود)
  4. برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.(در مورد آقایان)
  5. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (PhD) از دانشگاههای سراسری و آزاد حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  6. شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم 18 و بالای 18 باشد.(معدل پیش دانشگاهی مد نظر نمی باشد)
  7. معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.(در موارد اعلام نمره به شکل الفبایی نمره الف قابل قبول است)
  8. دارا بودن مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی (تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB)

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد های درخشان

در بین افرادی که جز استعداد های درخشان هستند که در زیر موردی نام خواهیم برد شامل چه کسانی خواهد شد و شرایط هر کدام برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است و همچنین از ند های 6 و 7معاف می باشند که این افراد شامل:

  • برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه 500 کشوری در آزمون سراسری کنکور (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور)
  • دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)
  • برگزیدگان حائز رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشکی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  • مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده با تائید معاونت تحقیقات و فن آوری وزارتخانه های مربوطه
  • دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رشته های غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
    دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه و براساس دستورالعملی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تدوین و به دانشگاه ها اعلام گردیده است
  • برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مرکز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاهها

مشاوره شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی درخت دانش 99-1400

مشاوره نحوه ثبت نام، معرفی منابع و نمونه سوالات، مشاوره تعداد سوالات و بودجه بندی، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت کاملا رایگان، معرفی سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و ... توسط مشاوران مجرب درخت دانش کافیست با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۹
مشاور

8 شرط لازم از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99

  1. واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در جمهوری اسلامی

  2. فارغ التحصیلی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی و فنی

  3. شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 73 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.(صرفاً متولدین 1373/10/01 و بعد از آن) و (مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می شود)
  4. برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.(در مورد آقایان)
  5. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (PhD) از دانشگاههای سراسری و آزاد حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  6. شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم 18 و بالای 18 باشد.(معدل پیش دانشگاهی مد نظر نمی باشد)
  7. معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.(در موارد اعلام نمره به شکل الفبایی نمره الف قابل قبول است)
  8. دارا بودن مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی (تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB)

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد های درخشان

در بین افرادی که جز استعداد های درخشان هستند که در زیر موردی نام خواهیم برد شامل چه کسانی خواهد شد و شرایط هر کدام برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است و همچنین از ند های 6 و 7معاف می باشند که این افراد شامل:

  • برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه 500 کشوری در آزمون سراسری کنکور (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور)
  • دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)
  • برگزیدگان حائز رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشکی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  • مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده با تائید معاونت تحقیقات و فن آوری وزارتخانه های مربوطه
  • دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رشته های غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
    دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه و براساس دستورالعملی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تدوین و به دانشگاه ها اعلام گردیده است
  • برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مرکز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاهها

چه کسانی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی معاف می باشند؟

دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی و خواندن منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 معاف می باشند و بدون شرکت در آزمون کتبی صرفا با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می گیرند و دارندگان مدال های نقره و برنز این رشته ها باید در آزمون کتبی شرکت نمایند و حداقل 90٪ نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز نمایند.( کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است)

مشاوره شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی درخت دانش

مشاوره نحوه ثبت نام، معرفی منابع و نمونه سوالات، مشاوره تعداد سوالات و بودجه بندی، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت کاملا رایگان، معرفی سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و ... توسط مشاوران مجرب درخت دانش کافیست با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۵
مشاور

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

نام مدرک نمره لازم قبولی در آزمون توضیحات
مدرک زبان لازم تافل TOEFL-OBT 480 اخذ شده در خارج از کشور - سازمان سنجش آموزش کشور
مدرک زبان لازم تافل TOEFL-IBT 60 اخذ شده در خارج از کشور - سازمان سنجش آموزش کشور
مدرک زبان لازم IELTS 5 اخذ شده در خارج از کشور - سازمان سنجش آموزش کشور
مدرک زبان لازم TOLIMO 480  
مدرک زبان لازم MELAB 70  
مدرک زبان لازم MHLE 50  
مدرک زبان لازم MCHE 50  
مدرک زبان لازم MSRT 50  

توجه: برای اطلاع از هر کدام از آزمون زبان ها جدول بالا می توانید بر روی نام آزمون کلیک نمایید.

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند چگونه در آزمون لیسانس به پزشکی 99 ثبت نام کنند؟

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می توانند به صورت مشروط در مدرک زبان لازم آزمون لیسانس به پزشکی 99 شرکت کنند بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام در هنگام مصاحبه ضروری است در غیر اینصورت قبولی آن ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 یکی از مهترین سوالاتی است که داوطلبان با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوال خود را گرفته اند ما در این مقاله همانند مقاله پربازدید ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی قصد داریم جدول مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام در آزمون پزشکی یا مدرک کارشناسی را همراه با سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش توضیح دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۲:۱۳
مشاور

مدرک تحصیلی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

  1. مدرک تحصیلی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد (معدل پیش دانشگاهی داوطلب مد نظر نمی باشد)
  2. مدرک معتبر لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد

مشاوره تخصصی گرفتن مدرک لازم جهت ثبت نام در آزمون کارشناسی به پزشکی 99

توصیه می شود در هنگام ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای پر نمودن فیلد (جدول مدرک زبان)، مشاوره انواع مدرک زبان، معرفی بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99، انجام تامی مراحل ثبت نام در زمان مشخص شده که اوا دی تا اول بهمن می باشد و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مدارک تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB و ... می باشد که در مقاله مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کامل همراه با مدارک تحصیلی و کسانی که مدرک زبان ندارند توضیح داده ایم.

سوالات متداول:

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 چه تاریخی می باشد ؟

زمان ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی از اول دی ماه 98 تا اول بهمن ماه 98مهلت 1 ماه.

شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی چیست ؟

شرایط لازم جهت ثبت نام دارای مدرک کارشناسی یکی از رشته های تجربی و ریاضی و فنی - معدل بالای 16 که در مقاله ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کامل توضیح داده ایم.

سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کدام سایت است ؟

سایت و سامانه ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی سایت علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۲:۱۲
مشاور
دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

منابع آزمون لیسانس به پرشکی 99 کدامند؟

منابع آزمون لیسانس به پرشکی 99 کدامند؟

قبل از معرفی منابع و بودجه بندی آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی یا همان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید حیطه سوالات را مشخض کرد که هر کدام از سوالات در چه حیطه ای مطرح خواهند شد، بهترین منابع آن حیطه و تعداد سوالات در آن بخش که در این مقاله به ترتیب به این سوالات پاسخ خواهیم داد اما قبل از پاسخگویی توصیه می شود:

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی، بهترین منابع کمک آموزشی جدید، ظرفیت ها و رشته های موجود با رتبه مورد نیاز و ... می توانید با مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

حیطه منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99

سوالات آزمون لیسانس به پزشکی 4 حیطه دارد که هر کدام شامل بخش های بیشتری خواهد شد که به آن حیطه ها گفته می شود که در زیر 4 حیطه را در که جز منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 می باشد مطرح کرده ایم:

  1. مبانی بیوشیمیایی و بیولوژیکی سیستم های حیاتی که شامل حیطه های: بیوشیمی، ژنتیک، بافت شناسی عمومی، فیزیولوژی و آناتومی سیستم های بدن، ایمونولوژی پایه، میکروب شناسی می باشد.
  2. شیمیایی و فیزیکی سیستم های حیاتی که شامل حیطه های: شیمی عمومی، شیمی آلی، فیزیک
  3. مبانی بیولوژیک، روانشناختی و جامعه شناختی رفتار که شامل حیطه های: جامعه شناسی مقدماتی، روانشناسی مقدماتی
  4. مهارت های استدلال و تفکر نقاد که شامل حیطه های: علوم انسانی و علوم اجتماعی

تعداد سوالات آزمون لیسانس به پزشکی 99 برای هر کدام از حیطه ها

تعداد سوالات آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی 99-1400، 150 سوال می باشد که به تفکیک می توان بر اساس حیطه هایی که در بالا توضیح داده ایم تعداد سوالات پیشنهادی هر کدام از منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 را توضیح داد که به شرح زیر است:

  1. حیطه 1 منابع که شامل سوالات آزمایشگاهی خواهد شد: 85 سوال
  2. حیطه 2 منابع کخ شاما سوالات شیمیایی و فیزیکی: 15 سوال
  3. حیطه 3 منابع که شامل سوالات روانشناختی: 25 سوال
  4. حیطه 4 منابع که شامل استدلال و تفکر: 25 سوال
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۸
مشاور
دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بهترین منابع آزمون لیسانس به پرشکی 99

یکی از مهمترین سوالات داوطلبان ثبت نام در آزمون پزشکی به مدرک کارشناسی این است که منایع اصلی امتحان کدامند؟ بهترین منابع کمک آزموشی این آزمون چه کتاب هایی می باشد؟ منابع آزمون لیسانس به پرشکی 99 امسال ورودی سال 99-1400 که در این مقاله قصد داریم به تفکیک تمامی منابع را توضیح داده و بتوانیم سهمی در قبولی شما در این آزمون مهم باشیم.

حال بعد از مشخص کردن بودجه بندی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 مهمتریم قسمت مقاله را مطالعه کرده که در ان:

بهترین منابع آزمون لیسانس به پرشکی 99

بهترین منابع آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی که امسال 98 برای ورودی سال 99 می باشد در هر کدام از حیطه ها شامل:

  1. بهترین منابع آزمون حیطه های 1: بهترین منابع علوم پایه تمامی مباحث
  2. بهترین منابع آزمون حیطه های 2: فیزیک شیمی برای دانشجویان پزشکی (دکتر عقابیان)، شیمی عالی و عمومی دکتر رشید قنبر پور و آیدا خاجه
  3. بهترین منابع آزمون حیطه های 3: جامعه شناسی عمومی (دکتر منوچهر محسنی)،روانشناسی عمومی (دکتر حمزه گنجی)
  4. بهترین منابع آزمون حیطه های 4: راهنمای عملی برای مهارت های تفکر نقاد (دکتر اکبر سلطانی)

مشاوره تخصصی آزمون پزشکی با مدرک لیسانس درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با تجربه در امر ثبت نام و معرفی منابع آزمون ها، معرفی سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 و نحوه ثبت نام و شرایط لازم و .. در کنار شما خواهد بود تا بتوانید اطلاعات کامل در مورد این آزمون مهم که افراد زیادی در سراسر کشور از آن اطلاع ندارند را خدمت شما ارائه نمایند برای اطلاع رسانی های جدید می توانید ما را در اینستاگرام درخت دانش دنبال نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۷
مشاور
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

اولین سوالی که تمامی داوطلبان متقاضی ورود به رشته های پزشکی از طریق کنکور سراسری و دارای مدرک کارشناسی یا به اصلاح لیسانس به پزشکی باید بدانند این است که زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400 در این ماراتون برای سال 98-99 از روز یک شنبه اول دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط لازم که خیلی مهم می باشد اقدام نمایند اما قبل از مطالعه کامل این مقاله توصیه می شود:

برای اطلاع از شرایط جدید اعلام شده، نحوه و سایت ثبت نام، هزینه و رشته های موجود، رتبه و ظرفیت هر کدام از رشته ها، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پاسخ به تمامی سوالات داوطلبان این آزمون مهم و سرنوشت ساز می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل با کارشناسان درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکته مهم ! مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 98-99 یک ماه می باشد و این مهلت برای ثبت نام نسبت به تمامی ثبت نام های دیگر زمان زیادی است و داوطلبان باید توجه نمایند که به هیچ وجه این زمان و مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد برای اطلاع از زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون نیز می توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم درخت دانش را مطالعه نمایید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۵
مشاور
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99 شامل بندهای زیر می باشد.

 

  • واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در جمهوری اسلامی

  • فارغ التحصیلی کارشنسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی

  • شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 72 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.
  • برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  • شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم بالای 18 باشد.
  • معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.
  • تعدادی از دوستان که امتیازهایی شامل رتبه زیر 500 کنکور سراسری، دارندگان رتبه های برتر المپیادهای آموزشی، دارنده مدال های برتر المپیادهای خوارزمی و المپیادهای کشوری
  • مالکان ابداع یا اختراع های ثبت شده

مراحل ثبت نام لیسانس به پزشکی 99

 

  1. داوطلبان بعد از ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری ثبت نام باید به مدت 3 روز منتظر و دوباره به سایت ثبت نام برای مشاهده تاییدیه مدارک خود اقدام کنند.
  2. در صورت مشاهده پیام نقص مدارک باید سریعا برای رفع نقص مدارک اقدام کنند.
  3. ثبت نام کاملا اینترنتی خواهد بود و تحویل مدارک برای ثبت نام در کنکور لیسانس - پزشکی 98-99 مراجعه حضوری پذیرفته نمی شود.
  4. برگ  ثبت نام باید کامل امضا شده و اطلاعات ثبت گردد و بعدا اسکن لازم انجام شود.
  5. داوطلبان و متقاضیان می توانند با خیال آسوده ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارند.

ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی 99

 

ظرفیت های پذیرش در این مقاله به زودی اعلام خواهد شد که داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدن نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۳
مشاور
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99

 

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99

 

سابت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و فرم ثبت نام آزمون کارشناسی پیوسته به پزشکی سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران می باشد که در زیر لینک سایت قرار داده شده است داوطلبان می توانید با خرید کارت اعتباری به مبلغ 500000 هزار ریال برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی سال گذشته 98-99 جهت انگیزه داوطلبان امسال

 

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی سال تحصیلی 98-99 اعلام شد داوطلبانم می توانند برای مشاهده نتایج خود مطلب زیر را مطالعه نمایند.

 

موسسه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

مشاورین درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 همراه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، معرفی منابع درسی آزمون لیسانس به پزشکی 1400، شرایط ثبت و خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و ثبت نام و معرفی منابع کنکور سراسری 99 با مشاورین مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق خط تلفن ثابت در ارتباط باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۲
مشاور