Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۳۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبی

در صورتی که داوطلبی شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را گم کرده باشند و یا نتواند نتایج کنکور ۹۸ خود را مشاهده نماید باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نماید و منتظر بازیابی شماره داوطلبی جهت دریافت نتایج کنکور 98 خود باشد.

برای مشاهده و دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸، ثبت درخواست بازیابی شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸، انتقالی با کارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محرومیت از کنکور سراسری ۹۸ می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید.

"دریافت نتایج، ثبت نام اینترنتی دانشگاه، اعتراض، انتقالی، انتخاب واحد، مشاوره معدل های بالای دانشگاهی، مشاوره درسی، پانسیون مطالعاتی ویژه دانشگاهی، انصراف و هزینه ها، گرفتن خوابگاه دانشجویی و غیره را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸

نتایج کنکور ۹۸ در نیمه دوم مرداد ماه اعلام میشود و متقاضیان می توانند با مراجعی به سایت سازمان سنجش نتایج خود را از سه طریق(ازطریق شماره داوطلبی،جستجو شماره پرونده و کد رهگیری ویا با وارد کردن اطلاعات فردی)مشاهده نمایند.

نکته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتایج کارنامه کنکور سراسری ۹۸

در صورتی که اطلاعات ثبت نام خود را گم کرده اید و یا در دسترس نمی باشد می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

دریافت کد پیگیری و پرونده ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

زمان انتخاب رشته سراسری درست بعد از اعلام نتایج کنور98 یعنی در نیمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان میتوانند رشته های دلخواه خود را انتخاب نمایند. همچنین اگر به هر نحوی این فرصت را از دست دادید می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور در مهر ماه شرکت نمایید.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق 25 و 5 درصد در کنکور ۹۸ و ... می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ باشند.

برای ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصی کنکور ۹۸ درخت دانش میتوانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید و یا برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی_ریاضی و انسانی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته علوم تجربی ۹۸

در رشته تجربی کنکور سراسری 97 تعداد 637 هزار و 288 نفر شرکت کرده اند که بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. تعدادی از مهمترین رشته های علوم تجربی در ادامه آورده شده.

دندانپزشکی،پزشکی،داروسازی، علوم آزمایشگاهی،مامایی،پرستاری،اتاق عمل، زیست شناسی، فیزیوتراپی، کاردانی فوریت های پزشکی، مهندسی کشاورزی-علوم دامی و...

در لینک زیر می توانید رشته های پزشکی وپیراپزشکی بدون کنکور ۹۸ را مشاهده نمایید.

انتخاب رشته ریاضی ۹۸

در رشته ریاضی کنکور سراسری 98 تعداد 164هزار و 437نفر شرکت کرده اند.زیر شاخه های رشته ریاضی گستردگی بیشتری نسبت به هر رشته ای دارد. تعدادی ازمهم ترین رشته های شاخه ریاضی در ادامه آورده شده است.

علوم کامپیوتر،مهندسی برق،مهندسی هوافضا،مهندسی صنایع،مهندسی عمران،مهندسی پزشکی،ریاضیات و فیزیک محض،مهندسی مواد،مهندسی پلیمرو...

انتخاب رشته علوم انسانی ۹۸

در رشته انسانی کنکور سراسری 97 تعداد 282هزار و 936 نفر شرکت کرده اند که تعداد بالایی است. رشته های علوم انسانی اغلب به صورت مشترک بین رشته های ریاضی و تجربی قرار دارد؛ در ادامه مهمترین آنها را نام مشاهده می کنید.

حقوق،معرف اسلامی،جامعه شناسی، روانشناسی،مدیریت مالی،مدیریت بازرگانی،فلسفه،مدیریت،علوم اقتصادی،زبان و ادبیات فارسی و...

انتخاب رشته کنکور هنر ۹۸

تعداد داوطلبان رشته هنر کنکور سراسری 97، 12هزار و 249 نفر بوده است.

برخی رشته های دارای اهمیت در زیر آورده شده.

هنر های تجسمی، سینما،طراحی صنعتی، بازیگری-گارگردانی،طراحی لباس انیمیشن، نقاشی، موسیقی،عروسک گردانی و...

انتخاب رشته کنکور زبان ۹۸

تعداد متقاضیان این رشته در کنکور سراسری 97، 7هزار و 534 نفر بوده.

تعدادی از رشته های گروه زبان های خارجه در زیر می توانید مشاهده نمایید.

آموزش زبان انگلیسی، زبان چینی، زبان آلمانی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، زبان و ادبیات اسپانیایی و...

مشاوره تحصیلی نتایج کنکور درخت دانش

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در باب موضوع شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور، می توانید از تجارب مشاورین درخت دانش با کمترین هزینه، بهره لازم را ببرید. برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد را شماره گیری نمایید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۹
مشاور

قبل از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 باید بدانید

داوطلبان و متقاظیان کنکور سراسری 98 باید بدانند در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کنید، رتبه ها هر سال با میانگین سختی محاسبه شده و ظرفیت دانشگاهها افزایش یافته و در بدترین حالت و رتبه کارنامه کنکور 98 می توان یا با بهترین نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصیه می شود: برای مشاهده نتایج کنکور نهایی و اولیه کارنامه سراسری 98 خود، تحلیل کارنامه کنکور 98، انتخاب رشته تخصصی رایگان و حضوری تمامی رشته ها، حداقل رتبه قبولی تمامی رشته ها، مشاوره رشته های بدون کنکور و معرفی آنها و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۹۸ به سه روس می باشد و بعد از ورود به سایت اعلام نتایج کنکور 98 که در بالا توضیح دادیم شما می توانید به 3 روش زیر نتایج خود را مشاهده نمایید:

  1. شماره داوطلبی * شماره شناسنامه * تاریخ تولد * کد امنیتی
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سریال * کد امنیتی
  3. شماره سریال * کد رهگیری * شماره شناسنامه * کد امنیتی

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور 98 سراسری حداقل شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری 98 لازم می باشد که بتوان نتایج خود را مشاهده نمود در زیر برای داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده اند زمان ثبت نام و برگزاری کنکور توصیه می شود ادامه مقاله را مطالعه نمایند. 

نحوه مشاهده نتایج کنکور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبی

آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را در دسرس ندارند می توانند در قسمت ارسال درخواست سایت سنجش آموزش کشور در قسمت بازیابی شماره داوطلبی درخواست خود را ارسال نمایند.

"ارسال درخواست جهت بازیابی اطلاعات دانش آموزان و دریافت نتیجه کنکور 98 را به مشاوران ما بسپارید"

نحوه اعتراض به نتایج اولیه کنکور 98

بسیاری از داوطلبان به محض دریافت نتایج و مشاهده کارنامه کنکور 98 سراسری خود و محاسبه درصدها قبل از مشاهده نتایج نسبت به درصد های کارنامه نتیجه خود و همجنین رتبه منطقه اعتراض دارند و نمی دانند که اعتزاض به نتایج اولیه کنکور 98 خود را چگونه اعلام کنند که ما:

توصیه می کنیم: مشاهده نتایج و ارسال درخواست، اعتراض به نتایج کنکور 98 در سایت سنجش کنکور سراسری 98 را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

مشاوره دریافت نتیجه اولیه و نهایی کنکور سراسری سال 1398

مشاوران مجرب مشاوره کنکور درخت دانش با سابقه 5 ساله در امر انتخاب رشته نظام جدید و نظام قدیم بر اساس رتبه، تحلیل و برتامه ریزی برای اولویت بندی بعد از دریافت نتیجه کنکور 1398 و .. می توانند در کنار تک تک شما دانش آموزان باشند لطفا پیج ما رو برای اعلام زمان دقیق نتایج و انتخاب رشته در اینستاگران دنبال نمایید:

 

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۸
مشاور
دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98

 انتظار می رود زمان اعلام نتایح اولیه کنکور سراسری 98 در دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد با عضویت در کانال خبری اینستاگرام درخت دانش می توانید از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 با خبر شوید.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 کی اعلام می شود؟ سایت اعلام نتیجه و نحوه مشاهده کارنامه نتایج کنکور سراسری 98؟ اولین اقدام یعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور 98 ؟ زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 ؟ تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98 ؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان که با مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

زمان و تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 دهه دوم مرداد ماه می باشد، سال گذشته دهم مرداد ماه اعلام شده است از این رو امسال بر اساس اطلاع رسانی سایت sanjesh.org با تاخیر نسبت به پارسال در دهه دوم مرداد ماه سال 1398 نتایج کنکور سراسری اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 

سایت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

جدول زمان بندی زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 98

مرحله زمان اعلام نتایج توضیحات
نتایج اولیه کنکور سراسری 98 دهه دوم مرداد ماه 98 به صورت کارنامه کنکور 98 منتشر می شود.
انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نیمه دوم مرداد ماه 98 اولویت بندی و انتخاب رشته بر اساس رتبه و تراز کارنامه کنکور سراسری
نتایج نهایی کنکور سراسری 98 نیمه دوم شهریور ماه 98 کارنامه قبولی در اولویت انتخابی انتخاب رشته 98

توصیه می شود: برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود، تحلیل کارنامه کنکور سراسری 98، انتخاب رشته تخصصی رایگان تلفنی و حضوری تمامی رشته ها، حداقل رتبه و تراز قبولی تمامی رشته ها، مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و پردیس و معرفی آنها و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نتایج کنکور سراسری 98 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۵
مشاور
دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

سامانه اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سامانه اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سامانه اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند.

مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

نتایج کنکور سراسری ۹۸

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸

سایت نتایج کنکور سراسری ۹۸سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت دریافت نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش در قسمت منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری وارد شوند و برای راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه یا همان کارنامه کنکور بر لینک زیر کلیک نمایید:

 

نتایج اولیه کنکور 98

مشاوره تحصیلی سامانه اعلام نتایج درخت دانش

 

 

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری 99 می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۳
مشاور

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

دریافت کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شماره پرونده

برای مشاهده نتایج کنکور 98 خود با در دست داشتن شماره داوطلبی - شماره پرونده - کد رهگیری - ش شناسنامه - تاریخ تولد می توانیم به سه روش نتایج کنکور سراسری ۹۸ خود را مشاهده کنیم که به ترتیب شامل:

روش اول نحوه مشاهده نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول مشاهده نتایج کنکور سراسری 98روش اول مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

روش دوم نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور سراسری 98روش دوم مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

روش سوم نحوه مشاهده نتایج کنکور 98 بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم مشاهده نتایج کنکور سراسری 98روش سوم مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات نتایج کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۰
مشاور
شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

مشاوره تلفنی تحصیلی مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تلفنی تحصیلی مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تلفنی تحصیلی رایگان یکی از بهترین روش های مشاوره می باشد که در آن دانش آموز یا دانشجو می تواند با برداشتن گوشی و تماس با مشاور کم هزینه در سریع ترین زمان به جواب سوال خود را دریافت نماید، مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام نیز همراه با مشاوره تحصیلی رشته انسانی و ریاضی و تجربی، مشاوره تحصیلی رایگان ارشد و ... یکی دیگر از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش می باشد که در ادامه کامل توضیح داده شده است.

مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام

مشاوره تحصیلی رایگان تلگرام درخت دانش یک روش بسیار کم هزینه می باشد که هر اوطلب بعد از یک بار مشاوره وارئ کانال تلگرام مشاوره تحصیلی خواهد شد و در آنجا به تمام سوالات دیگر کتقاضی پاسخ داده خواهد شد

مشاوره تحصیلی رایگان رشته انسانی

در تمامی کشورها برای رسیدن به آینده روشن و اکتسابی معمولا از مشاوران و از خدمات و راهکارهای مشاوره ای آنها استفاده کرده و بهترین مسیرها را انتخاب می کنند. از سال 2013 به بعد اهمیت خدمات مشاوره تحصیلی رایگان رشته انسانی درخت دانش در کشور ما به طور چشمگیری روند رو به افزایش داشته و ضرورت مشاوره تحصیلی در موفقیت تاثیر بسزایی دارد.

مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی رایگان در تهران

دانش آموزان بسیاری از مناطق در ایران به خاطر دوری از محیط شهری نیاز به پیمودن مسافت زیاد و متحمل شدن هزینه زیاد و مشکلاتی از این قبیل، می توانند با گرفتن یک شماره از مشاوران مجرب و متخصص با اطمینان کامل و بدون هزینه به صورت مشاوره تلفنی رایگان درخت دانش مشاوره گرفته و مشکلات و ابهامات تحصیلی خود را رفع نمایند.

در گذشته به دلیل نبودن شماره های دیجیتالی 909 مشاوره تحصیلی رایگان چیست؟ داوطلبان مستعد کنکوری زیادی با وجود رتبه و تراز بسیار عالی ناگزیر انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غیر متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهی که شایسته رتبه و تراز کسب شده داوطلب بوده، به دست نیاورده و بار افسوس و پشیمانی را تا آخر عمر با خود به همراه دارد.

مشاوره تحصیلی رایگان در تهران یا Academic advice درخت دانش با توجه به پایین ترین تعرفه هزینه و بهترین کیفیت خدمات آموزشی نسبت به مشاوره های تحصیلی دیگر(دقیقه ای 2000 تومان) پیشنهاد می کنیم هزینه های هنگفتی را برای خدمات جزئی پرداخت نفرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۱
مشاور
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98

نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98

خبر فوری (26 تیر ماه 98)» انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98  با آزمون آغاز شد داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرایط بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایند و برای اطلاع از رشته های بدون کنکور ارشد تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور و معدل و همچنین انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

[caption id="attachment_18045" align="aligncenter" width="300"]کارشناسی ارشد بدون کنکور کارشناسی ارشد بدون کنکور[/caption]

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

  1. ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم آغاز شده است که در حال حاضر پردیس بین المللی ارس تبریز، دانشگاه بوعلی دانشگاه خوراسگان، دانشگاه تهران و ..... انجام می پذیرید داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۱
مشاور

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد آغاز شد

امروز چهارشنبه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سایت azmoon.org دانشکاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهیه نمایند و با استفاده از کد دسرسی انتخاب رشته مندرج در کارنامه کنکور ارشد 98 خود و مراجعه به سایت نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی انتخاب نمایند.

توصیه می شود: برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 تخصصی خود، بر اسا رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولی را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببرید، کافیست برای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون می توانید لیست رشته ها و مجموعه های کد محل دانشگاه ها را از لینک زیر مطالعه نمایید:

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 98

انتخاب رشته در آزمون و کنکور سراسری یکی از اصولی ترین و مهم ترین مراحل پذیرش در بزرگترین ماراتن های علمی می باشد، در اینجا سعی بر این داریم پاسخ سوالات بالا را  که سوالات داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشند به طور مفید پاسخ داده و داوطلبان برای انتخاب رشته خود می توانند با مشاورین مجرب درخت دانش تماس حاصل بفرمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۰
مشاور
دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99 از 25 تیر ماه به بعد در سایت اعلام نتایج مدارس شاهد منتشر خواهد شد که به تمامی دانش آموزان دوره متوسطه دوم توصیه می شود:

لینک مستقیم مشاهده نتایج در ادامه مقاله به رنگ قرمز نشان داده شده است و توصیه می شود که قبل از مشاهده حتما از مدارک لازم و همچنین نحوه دریافت و لیست ردیف ذخیره ها در سامانه سجا و .. مقاله را مطالعه نمایید و یا با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید و قبل از ورود به سایت حتما مراحل تصویری شاهده نتایج رو مطالعه نمایید.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم 98-99

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد به این صورت می باشد طبق عکس زیر گام اول وارد سایت اعلام نتایج مدارس شاهد شده و بر روی نوار سمت چپ ورود دانش آموزان کلیک مایید که در زیر آدرس آن را قرار داده ایم.

گام دوم با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) یعنی به عنوان مثال دانش آموزی با سریال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمی سمت راست را باید در جدوا دوم وارد نماید طبق عکس زیر در صورت هر گونه مشکل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشید.

[caاعلام نتایج مدارس شاهد 98-99ption id="attachment_17771" align="alignnone" width="300"] اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99[/caption] [caption id="attachment_17772" align="alignnone" width="300"]مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سایت سجا تنها سایت رسمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتایج مدرسه شاهد می باشد به نشانی اینترنتی: www.saja.medu.ir

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟

نتایج پیش ثبت نام در مدارس شاهد و اعلام نتیجه در تمامی مقاطع بر اساس امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد یا عدم پذیرش به یکی از طریق زیر اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در لیست ذخیره
  3. عدم پذیرش در مدرسه

قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران درم مدارس شاهد به معنی ثبت نام قطعی این دانش آموزان در مدرسه شاهد است و در لیست اصلی مدرسه قرار خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98

پس از دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد دانش آموزان دارای امتیاز بالا در اولویت ثبت نام مدارس شاهد 98 هستند که این دانش آموزان در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد هستند تا بررسی مدارک این دانش آموزان که امتیاز مربوزه را در هنگام پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 وارد نموده اند.

عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد امسال 1398

ثبت نام مدارس شاهد بر اساس امتیازات دانش آموزان و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد بر همین اساس اگر مدرسه ظرفیت موجود خود را پر کرده باشد شانس پذیرش دانش آموزان بدون امتیاز و با امتیاز پایین خیلی کم خواهد شد.

]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۳
مشاور
دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد کلیک نمایند.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 تمدید شد

سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم پایه نهم به دهم تا 24 تیر ماه تمدید شد، امسال برای مقطع دوم متوسطه شرط معدل خواهیم داشت که معدل هر کدام از دانش آموز ها جز امتیاز محسوب شده و با مقاطع دیگر متفاوت می باشد نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم دوره دوم متوسطه در انتخاب رشته و مدرسه با مقاطع دیگر متفاوت می باشد.

توصیه می شود قبل از ورود به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد تمام پایه ها و میان پایه ای حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بر روی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 (دبیرستان متوسطه اول) ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ( متوسطه دوره دوم ) کلیک نمایید و برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز و انتخاب مدرسه با مشاوران سجا درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۱
مشاور