Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد کلیک نمایند.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 تمدید شد

سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم پایه نهم به دهم تا 24 تیر ماه تمدید شد، امسال برای مقطع دوم متوسطه شرط معدل خواهیم داشت که معدل هر کدام از دانش آموز ها جز امتیاز محسوب شده و با مقاطع دیگر متفاوت می باشد نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم دوره دوم متوسطه در انتخاب رشته و مدرسه با مقاطع دیگر متفاوت می باشد.

توصیه می شود قبل از ورود به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد تمام پایه ها و میان پایه ای حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بر روی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 (دبیرستان متوسطه اول) ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ( متوسطه دوره دوم ) کلیک نمایید و برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز و انتخاب مدرسه با مشاوران سجا درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی