Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

آغاز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 پایه ششم به هفتم

آغاز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 پایه ششم به هفتم

به منظور جذب دانش آموزان با استعداد و باهوش در مدارس دبیرستان دوره اول متوسطه پایه ششم به هفتم امسال فقط ثبت نام آزمون مدارس دروزه اول متوسطه تیزهوشان 98-99 داریم و برای مدارس نمونه دولتی در پایه ششم ابتدایی نخواهیم داشت که در این مقاله کامل در مورد زمان و مهلت و نحوه و شرایط ثبت نام توضیح خواهیم داد.

توصیه می شود: برای اطلاع از شرایط ورود دانش آموزان به آین آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، انجام مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و مشاوره انتخاب مدرسه و راهنمای برنامه ریزی درسی برای قبولی، معرفی سایت ثبت نام و آپلود مدارک، ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 نهم می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

زمان و مهلت و تاریخ برگزاری آزمون ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 ششم ابتدایی

زمان و مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم یا متوسطه اول یک هفته می باشد به صورتی که از 16 شهریور ماه 98 آغاز و تا 23 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان 30 خرداد ماه 98 می باشد و دانش آموز واجد شرایط ثبت نام در آزمون 45 روز مهلت دارند تا خود را برای آزمون تیزهوشان پایه هفتم 98 آماده کنند.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان متوسطه اول ششم 98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم 98 تنها از طریق سامانه اینترنتی مدارس سمپاد و استعداد درخشان انجام می شود و هیچ گونه ثبت نامی را به صورت حضوری نخواهیم داشت، سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان hoosh.medu.ir می باشد که توصیه می شود ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور انجام دهید

نحوه و مراحل ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه اول متوسطه هفتم 98-99

نحوه ثبت نام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم 98-99 بعد از ورود به سایت شامل 6 مرحله می باشد که به ترتیب شامل مراحل زیر می باشد برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98 کلیک نمایید.

  1. انتخاب نقش و وارد کردن کارت ملی
  2. واردن کردن مشخصات و اطلاعات دانش آموز
  3. انتخاب مدرسه و اولویت بندی
  4. آپلود عکس (مهم)
  5. پرداخت هزینه به مبلغ 28 هزار تومان
  6. تایید نهایی و دریافت رسید (مهم)

ثبت نام آزمون مدارس ششم استهداد درخشان و تیزهوشان و شرایط ورود به هر کدام از مدارس را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان نهم به دهم 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 و استعداد درخشان آغاز شد (20 فروردین 98) برای اطلاعات بیشتر و همچنین ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 کشور می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

معرفی مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان یا به اختصار سمپاد که در میان دانش آموزان به موسسه تیزهوشان معروف می باشد، نهادی است که بر امور تحصیل دانش آموزان با بهره هوشی بالا و مستعد نظارت می کند جهت شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد که دانش آموزان ثبت نام مدارس تیزهوشان خود را بر اساس آزمون های سراسری انتخاب می کند که در این آزمون تیزهوشان ها هوش، دانش علوم و ریاضیات دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی