Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری96

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری اعلام شد.

سال گذشته اطلاعیه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری و دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری در نیمه دوم آبان ماه بر روی وب سایت سنجش منتشر شد و نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 95 در نیمه دوم آذر ماه اعلام شد . امسال زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 96 مشخص نیست اما در صورت عوض نشدن روال سال پیش ، نتایج در این هفته اعلام خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دکتری شرکت کرده بودند نتایج نهایی تکمیل ظرفیت خود را مشاهده نمایند.

راهنمای اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 96

در این حالت برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 96 کافیست شماره داوطلبی ، نام خانوادگی ، نام ، شماره شناسنامه ، سال تولد و کد امنیتی داخل کادر را وارد کنید . شماره داوطلبی خود را می توانید از روی کارت ورود به جلسه یا کارنامه اعلام نتایج اولیه و یا کارنامه نهایی دریافت نمایید . اطلاعات شخصی خود را باید دقیقا مطابق آنچه در هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام کنکور دکتری 96 وارد کرده اید ، پر کنید . ( به طور مثال اگر دارای پسوند فامیلی هستید باید آن را به طور کامل وارد نمائید . ) لازم به ذکر است اگر در ابتدای شماره شناسنامه شما عدد صفر وجود دارد نیازی به وارد کردن آن در کادر شماره شناسنامه نیست.

بدون کنکور دکتری دانشگاه پردیس

دانشگاه پردیس در داخل کشور با عنوان بدون کنکور دکتری و با شرط سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش کرده و دوستان عزیز می توانند با توجه به شرایط پذیرش برای ثبت نام خود اقدام کنند(اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری).

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 96

اگر پس از مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 96 به نتیجه ای که مشاهده می کنید معترضید ، کافیست متن اعتراض خود را بصورت کامل و با دلیل و مدرک در سامانه پاسخگویی سراسری ثبت کنید . اگر سهمیه شما اعمال نشده است برای اعتراض به این موضوع هم می توانید مانند روش گفته شده عمل کنید.

علاقه مندان به شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 می توانند بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و در صورتی که پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در رشته محل مورد علاقه خود پذیرفته نشدند ، می توانند در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 96 شرکت کنند . قطعا پذیرفته نشدن در تکمیل ظرفیت دکتری پایان راه نیست و داوطلبان می توانند با برنامه ریزی دقیق و منظم به قبولی در بهترین دانشگاه ها در کنکور دکتری 97 دست یابند.

تحصیل در خارج از کشور

در مقطع دکتری به صورت پذیرش بدون کنکور دکتری دوستان می توانند در خارج از کشور در کشورهایی همانند ایتالیا، چین. پذیرش خود را انجام داده و در رشته های متفاوت و به دلخواه تحصیل خود را ادامه دهند. پذیرش ها در حال حاضر امکان پذیر می باشد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

کارشناسان و مشاوران درخت دانش در موضوعات مختلف تحصیلی، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود با توجه به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دوستان می توانند برای ثبت نام و مشاوره محرومیت و لغو محرومیت کنکور سراسری 97 با ما در تماس باشند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
مشاور

نظرات (۱)

۲۶ دی ۹۶ ، ۰۰:۵۴ سیده زهرا حجازی گلوگاهی
سلام من نتونستم نتیجه تکمیل ظزفیت ۹۶ که شرکت کردم رو ببینم لطفا راهنماییم کنید ببینم قبول شدم یا خیر تشک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی