Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، امروز 10 آبان 96 اعلام شد. دوستان عزیزی که در تاریخ 22/ 7 /96 با خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد خود را انجام داده ند می توانند امروز نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد خود را مشاهده کنند.

نتایج تکمیل ظرفیت به حالت نیمه متمرکزو چندبرابرظرفیت اعلام شده است. متقاضیان می توانند با مشاهده نتایج خود زمان و دعوت به مصاحبه و گزینش خود را همزمان مشاهده کنند. مصاحبه و گزینش تکمیل ظرفیت کارشنسی ارشد در رشته ها متفاوت می باشد. بعضی از دانشگاه ها از جمله مصاحبه دانشگاه های بقیه الله – دانشگاه شاهد، دانشگاه ارتش، دانشگاه صداوسیما و .... برای مصاحبه جدیت بیشتری نسبت به بقیه دانشگاه ها نشان می دهند.

بعد از دریافت نتایج متقاضیان می توانند برای شرکت در مصاحبه کارت خود را خرید و در روز برگزاری مصاحبه رشته های نیمه متمرکر و چند برابر ظرفیت حضور داشته باشند.

عدم حضور در روز مصاحبه به معنای انصراف از دانشگاه در رشته قبولی خواهد بود.

مراحل ثبت نام

افرادی که مورد پذیرش در این واحدها قرار گرفته اند، می توانند برای ترم مهرماه و بعضیی از رشته ها پذیرش در بهمن ماه خواهد بود. با توجه به اینکه ثبت نام دربعضی از دانشگاه های مربوطه با شرایط خاص خواهد بود دوستان می توانند با مطالعه راهنمای ثبت نام در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش ثبت نام خود را بدون هیچ گونه مشکلی به انجام برسانند.

کد رشته ها و کد محل های قبولی در رشته های خاص و چند برابر ظرفیت متفاوت می باشد به همین دلیل دوستان باید محل دقیق مصاحبه و گزینش  خود را به خاطر داشته باشند.

دوستانی که قبلا مورد پذیرش رشته های خاص و بورسیه مورد پذیرش قبول شده اند در تکمیل ظرفیت نمیبایست شرکت کنند.

متقاضیانی که برای رشته های غیر از موراد ذکر شده پذیرفته شده اند و در تکمیل ظرفیت خود ثبت نام کرده اند در صورت پذیرش ثبت نام و پذیرش اولیه آنها لغو و در رشته ی جدید پذیرفته شده می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

پیشنهادات مشاورین درخت دانش

متقاضیان و داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد در صورتی که تمایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور را داشتند می توانند تا تاریخ 30 آبان ماه ثبت نام خود را بدون هیچگونه مشکلی در صورت تکمیل نشدن ظرفیت رشته مورد نظر انجام برسانند.

شرایط بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تا اواخر بهمن ماه به طول خواهد انجامید

افرادی که برای مصاحبه نیمه متمرکز دانشگاه سراسری در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند اطلاع داشته باشند مراحل و ضوابط مصاحبه را در سایت مشاوره درخت دانش مشاهده نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی