Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان خارجی 98 یکی از مهمترین ارکان قبولی در دانشگاه می باشد چه بسیار دواطلبانی که با رتبه های عالی به دلیل انتخاب رشته کنکور زبان 98 نامناسب نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب نمایند.

دواطلبی که میخواهد انتخاب رشته کند قبل از آن می بایست حتما با کسی که از رتبه و تراز قبولی در رشته ها، شرایط پذیرش در رشته و دانشگاه های مختلف، شرایط بازار کار هررشته و همچنین از نحوه اعمال و پذیرش بر اساس سهمیه ها و بومی گزینی ها اطلاع کامل داشته باشد مشورت نماید و سپس اقدام به انتخاب رشته کنکور تجربی 98 نماید.

آخرین رتبه و تراز قبولی در انتخاب رشته کنکور زبان 98

آخرین رتبه قبولی کنکور زبان 98 با توجه به برنامه حذف کنکور ما شاهد پذیرش بیش از87 درصد داوطلبان کنکور سراسری 98 براساس سوابق تحصیلی خواهیم بود. بنابراین می توان پیشبینی کرد که در بسیاری از کد رشته محل ها پذیرش بر اساس معدل داوطلب انجام می شود نه بر اساس رتبه و تراز کارنامه کنکور البته انتظار می رود در رشته های دانشگاه های سطح بالای کشور که رقابت بر سر آن ها زیاد است همچنان پذیرش بر اساس رتبه و تراز قبولی در کنکور باشد.

آخرین رتبه و تراز قبولی برای رشته های تاپ کنکور زبان زیر رتبه 1500 می باشد که بستگی به دانشگاه و رشته تعیین کننده قبولی می باشد که توصیه می کنیم حتما برای اطلاع از آخرین تراز قبولی و نحوه انتخاب رشته کنکور 98 هر کدام از رشته های کنکور زبان با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98 

زمان انتخاب رشته کنکور زبان سراسری 98 کی است؟

با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری 98 در روزهای12-13مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد و انتظار می رود انتخاب رشته کنکور 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

یک انتخاب رشته کنکور مناسب چگونه است؟

اولین گام در انجام یک انتخاب رشته ی مناسب و کاربردی اطلاع دقیق از شرایط و بازار کار هر رشته و البته رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی در آن رشته بسته به سهمیه های موجود می باشد، در کنار توجه به مادیات و شرایط بازار کار که از اهمیت بسزایی نیز برخوردار است داوطلب باید به یه خودشناسی رسیده باشد.

رشته های مورد علاقه ی خود را بشناسد، و سپس به همراه یک مشاور کاربلد بتواند با در نظر گرفتن کلیه ی شرایط و باتوجه به رتبه ی داوطلب با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری 98 به یک جمع بندی مفید و درست برای انتخاب رشته کنکور زبان داوطلب برسد.

4 معیار انتخاب رشته مناسب 98

از نظر ما یک انتخاب رشته مناسب کنکور باید دارای 4 نوع انتخاب باشد، که درباره هر کدام توضیح خواهیم داد:

  1. انتخاب رشته کنکور رویایی
  2. انتخاب رشته سراسری خوشبینانه
  3. انتخاب رشته کنکور 98 منطقی
  4. انتخاب رشته کنکور سراسری بدبینانه

انتخاب رشته کنکور زبان رویایی

انتخاب رشته کنکور زبان 98 رویایی در واقع ایده ال ترین اتتخاب ها برای شما هستند که احتمال قبولی شما در آن ها با توجه به رتبه و تراز شما بسیار کم است و این رشته ها معمولا رشته رشته های تاپ می باشند. ما به شما پیشنهاد میکنیم حدودا 5-10درصد انتخاب های خودرا به این رشته ها اختصاص دهید گرچه ممکن شاتس بسیار کم و یا حتی شانسی برای قبولی نداشته بلشید اما خب شایدهم شانس با شما یار بود و پذیرفته شدید.

انتخاب رشته تخصصی را به مشاوره تحصیلی رایگان کنکور درخت دانش بسپارید.

انتخاب رشته سراسری زبان خوشبینانه

انتخاب رشته کنکور زبان خوشبینانه این انتخاب ها به گونه ای باید باشد که با توجه به رتبه شما تقریبا تقریبا احتنال قبولی شما در آن ها کم است اما خیلی هم دور از انتظار نیست و خب رشته هایی ایده آل برای شما هستند، پس نباید ناامید بود و این رشته ها را پس از رشته های رویایی تان قرار دهید شاید که پذیرفته شدید.

انتخاب رشته کنکور زبان منطقی

انتخاب رشته منطقی کنکور زبان انگلیسی انتخاب هایی هستند که احتمال قبولی شما در آن ها بیش از دو گروه قبل است و با توجه به رتبه و تراز شما در منطقه و سهمیه ی موجود این انتخاب ها برای شما منطقی و معندلی بنظر میرسند و می بایست بیشترین تعداد انتخاب های شما را تشکیل دهند و شما باید با علاقه و قبول کلیه ی شرایط آنها را پذیرفته باشید چون شانس قبولی بالایی به کمک مشاوره انتخاب رشته در آن ها دارید.

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان بدبینانه

انتخاب رشته زبان 98 بدبینانه این انتخاب ها برای آن دسته از داوطلبان پیشنهاد میشود که میخواهند در سال تحصیلی 98-99 حتما در دانشگاه پذیرفته شوند حتی اگر خیلی هم باب میلشان نباشد و احتمال قبولی در این رشته ها برای داوطلب بسیار زیاد و تقریبا نزدیک به 100می باشد.

پس با توجه به اینکه در صورتی که داوطلبی در رشته ای روزانه پذیرفته شود چه در دانشگاه مربوطه ثبت نام نماید و چه ثبت نام ننماید از ثبت نام کنکور سراسری99 باز می ماند باید حتما با اطمینان از اینکه در این رشته ها حاضر به تحصیل هستید آن ها را انتخاب نمایید.

نحوه انتخاب رشته کنکور زبان 98 چگونه است؟

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری98 از طریق سایت سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در گروه های مختلف بر روی سایت قرار می گیرد. شما می توانید از طریق سایت درخت دانش اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته98 نمایید.

پس آن ضمن مطالعه کامل دفترچه و در نظر گرفتن نکات گفته شده و گفت و گو با مشاوران برای ترتیب قرار دادن اولویت ها و کد رشته محل ها در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش که از طریق درخت دانش نیز اطلاع رسانی می شود.

مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان درخت دانش

پس از ورود به سیستم انتخاب رشته و صفحه شخصی خود اقدام به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل نمایید، داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که انتخاب رشته ای کامل است و در سیستم ثبت می شود که در نهایت سیستم به شما یک کد پیگیری بدهد پس در صورت عدم دریافت کد پیگیری انتخاب رشته خودرا دوباره انجام دهید. و در نهایت کد پیگیری را تا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98 نزد خود نگه دارید.

داوطلبان گرامی شما می توانید برای کسب اطلاع از شرایط پذیرش در هر رشته و دانشگاه و اطلاع از بازار کار رشته های مختلف همچنین رتبه قبولی در رشته های مختلف با توجه به سهمیه های موجود و انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 97 پارسال و شرایط بومی گزینی در هر رشته و به طور کلی در صورت داشتن هرگونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش گفت و گو نموده و پاسخ سوال های خودرا از ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی