Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چگونه است؟

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چگونه است؟

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مهمترین مرحله و انتخاب در زندگی تحصیلی یک دانش آموز می باشد که پس از 12 سال درس خواندن می تواند نتیجه آن را در یک آزمون ببیند، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ازجمله انتخاب رشته کنکور تجربی 98 چون تعداد متقاضی در این رشته تقریبا دو برابر رشته های دیگر می باشد.

انتخاب رشته کنکور 98 آخرین قطعه پازل و معمای کنکور سراسری 98 می باشد که در اینجا سعی داریم به طور مفید برای شما داوطلبان  مراحل و نحوه انتخاب رشته - فاکتورهای مهم - رتبه های قبولی و ... را توضیح دهیم.

راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی 98

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 98 شرکت کرده اند و برای آنها کارنامه صادر شده است می توانند به صورت رایگان و از طریق سایت sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته آزمون سراسری خود اقدام نمایند اما آنچه در انتخاب رشته کنکور علوم تجربی 98 باید مورد توجه قرار گیرد آمار قبول شدگان سال های قبل، فاکتور های انتخاب رشته کنکور گروه تجربی 98، ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، شناخت سهمیه های پذیرش در انتخاب رشته و... می توانید:

از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت) با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش در ارتباط باشید.

آمار درصدی پذیرفته شدگان انتخاب رشته تجربی سال های گذشته

از زیر گروه های اصلی به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان و ظرفیت محدود دانشگاه ها کم ترین آمار قبول شدگان مربوط به قبولی در انتخاب رشته کنکور تجربی است که شانس قبولی برای زیر گروه تجربی 30 درصد، برای ریاضی 176 درصد و برای انسانی 164 درصد است و همچنین چون در انتخاب رشته سراسری تجربی 1398 بیشتر داوطلبان متقاضی رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی هستند اما ظرفیت پذیرش دانشگاه ها فقط 9 هزار نفر هست که 6 هزار نفر ظرفیت دانشگاه های روزانه هست لذا باز شانس قبولی پایین خواهد آمد.

از هر 30 نفر یک نفر شانس قبولی در رشته های پزشکی با آزمون را دارد

آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی

در انتخاب رشته سراسری 98 تعداد شرکت کنندگان 1.118.793 نفر هست که 51.59 درصد از این شرکت کنندگان از نظام آموزشی 3-3-6 هستند و تعداد شرکت کنندگان گروه های اصلی کنکور 98 به شرح زیر است:

  • تعداد شرکت کنندگان کنکور ریاضی 98: 164 هزار و 278 داوطلب
  • تعداد شرکت کنندگان کنکور تجربی 98: 637 هزار و 94 داوطلب
  • تعداد شرکت کنندگان کنکور انسانی 98: 282 هزار و 151 داوطلب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی