Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

انتخاب رشته کنکور هنر 98

انتخاب رشته کنکور  هنر 98 چگونه است؟

همانند گروه زبان های خارجه که در مقاله قبل انتخاب رشته کنکور زبان 98 به آن پرداخته شد، هنر نیز یک رشته شناور است به این معنی که داوطلبان گروه های نظری می توانند در کنار شرکت در زیرگروه اختصاصی خود (ریاضی- تجربی- انسانی و زبان خارجه) در زیرگروه هنر نیز شرکت نمایند و شانس قبولی خود را در آن بسنجند.

"البته داوطلبانی که مایل به شرکت در سایر زیرگروه ها نیستند میتوانند تنها در گروه هنر شرکت کنند"

مهمترین رشته های انتخاب رشته کنکور هنر 98

در اینجا به اختصار از هر زیر گروه تنها چند رشته را ذکر میکنیم داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای اطلاع دقیق از کلیه رشته های هر زیرگروه می توان به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مراجعه نمود و یا با شماره گیری 9099072943 و گفت وگو با مشاوران درخت دانش از جزییات هریک از این رشته ها و زیر گروه ها با خبر شوید.

  • زیر گروه 1: صنایع دستی، مجسمه سازی، طراحی صحنه و ...
  • زیر گروه 2: طرحی صنعتی، هنر اسلامی، مدیریت فرهنگی و...
  • زیر گروه 3: مرمت آثار تاریخی، مردم شناسی، موزه داری
  • زیرگروه 4: نمایش، کارگردان تلویزیون، سینما، تلویزیون و هنر های دیجیتالی
  • زیر گروه 5: نوازندگی موسیقی ایران، نوازندگی موسیقی جهان، نوازندگی موسیقی نظامی

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98 کی است؟

با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور سراسری 98 هنر در روزهای13 و 14 مرداد ماه بر روی سایت اعلام نتایج سازمان سنجش قرار میگیرد و انتظار می رود انتخاب رشته کنکور هنر 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نکته بسیار مهم در انتخاب رشته کنکور هنر 98

اما یک تفاوت بسیار مهم در رشته هنر با سایر رشته ها در علاقه است. هنر چیزی نیست که به زور بتوان آن را فهمید، یا به دلیل کسب مادیات در آن وارد شد. هنر را باید درک کرد و با تمام وجود لمس کرد تا بتوان در آن موفق بود. معمولا رشته های هنر بازار کار مشخص و واحدی ندارند و برای کسب درآمد از طریق آن ها باید خلاق بود و بتوان با هنر و استعداد خود در آن ها موفق بود وبه جایگاه های علمی و مادی رسید. بنابراین برای موفقیت در این رشته ها اولین عامل در مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علاقه است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر 98 درخت دانش

داوطلبان گرامی شما می توانید برای کسب اطلاع از شرایط پذیرش  در هر رشته و دانشگاه و اطلاع از بازار کار رشته های مختلف همچنین رتبه  قبولی در رشته های مختلف با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی در هر رشته در سایت sanjesh.org و به طور کلی در صورت داشتن هرگونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش گفت و گو نموده و پاسخ سوال های خودرا از ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی