Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ب.ظ

بدون کنکور پیراپزشکی داخل و خارج از کشور !!!

بدون کنکور پیراپزشکی داخل و خارج از کشور !!!

طبق اطلاعات بدست آمده از سازمان سنجش، رشته های پزشکی بدون کنکور در سال تحصیلی 98-99 و ادامه تحصیل در رشته های مربوطه امکان پذیر نیست، اما در رشته های پیراپزشکی (رشته های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد) این امکان وجود دارد. خیلی از سایت ها با انتشار خبرهای بدون منبع از پذیرش دانشگاه بدون کنکور پزشکی مقاله هایی را انتشار کرده و باعث آشفتگی خاطر از جانب داوطلبان می شوند. قبل از مطالعه این مقاله حتما به این نکته توجه داشته باشید که دانشگاه بدون کنکور پزشکی در سیستم آموزشی علوم پزشکی ایران شاهد نیستیم. 

بدون کنکور پیراپزشکی

نکات قابل ذکر در باب موضوع رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور 98-99

رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون در ایران نداریم ولی بدون آزمون و شرایط ویژه برای تحصیل خارج از کشور پزشکی بدون آزمون اعلام شده است که کاملا بدون آزمون و مدرک زبان می باشد که توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر حتما با مشاوران ما در تماس باشید

اگر بخواهیم تعداد رشته های بدون کنکور(بدون کنکور پیراپزشکی و رشته های دیگر دانشگاهی) این واحدها را برای شما به اختصار توضیح و ذکر کنیم، زیاد جالب نیست چون که مطالب زیاد باعث خستگی شما دوستان عزیز خواهد شد پس سعی میکنیم در مقالات دیگر بقیه رشته ها را به اختصار توضیح دهیم. در اینجا شرایط اختصاصی تحصیل( قابل توجه دوستان عزیز افرادی که می خواهند بدون کنکور  پیراپزشکی را انتخاب کنند باید تعهداتی را به سیستم آموزشی و دانشگاهی باید تحویل دهند)، لیست رشته های کاردانی علوم پزشکی و همچنین تعدادی از رشته های شعبه کیش دانشگاه تهران و صنعتی شریف را برای شما ذکر خواهیم کرد.

تعهدات داوطلبان متمایل به تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های پزشکی و پیراپزشکی

1-دارا بودن شرایط بومی حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی برگزارکننده دوره

2-تولد یا محل سکونت فعلی و یا یکی از سه سال محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال آخر دبیرستان و یکسال دوره پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید و یا یکی از سه سال آخر دبیرستان و یا هنرستان برای داوطلبان نظام قدیم. البته در ثبت نام سال 95 تنها محل اخد دیپلم را می شد به عنوان استان بومی معرفی کرد

3-متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری حرفه ای و همچنین دکترای تخصصی حق ثبت نام و شرکت در این دوره ها را ندارند، مگر با پرداخت شهریه مربوطه.

در سال 95 فارغ التحصیلان کلیه ی واحدهای دانشگاهی اعم از کاردانی، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد حق ثبت نام در این دوره ها را نداشتند اما امسال به احتمال زیاد این قانون دستخوش تغییراتی خواهد بود.

4-دارا بودن سلامت جسمانی و روانی برای تحصیل در رشته مورد علاقه بر مبنای جدول نقص عضو غیرموثر در فعالیتهای مطلوب حرفه ای مندرج در دفترچه

شیوه پذیرش:

پذیرش در این کدرشته محل ها بصورت نیمه متمرکز انجام می شود و داوطلبان واجد شرایط به میزان چند برابر ظرفیت های اعلام شده برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند. پس از اعلام نتیجه مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

شرایط تسهیلات دانشجوی پذیرفته شده:

پذیرفته شدگان در دانشگاه پردیس کیش واحد تهران و دانشگاه شریف از تسهیلات خوبی برخوردار خواهند بود.

ضوابط فارغ التحصیلی:

مدارک تحصیلی اعطایی به پذیرفته شدگان توسط دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی مربوطه و برای دوره های برگزار شده در مجتمع ها توسط دانشگاه های علوم پزشکی متولی مجتمع ها، صادر می شود.

تعهد خدمت پذیرفته شدگان سه برابر مدت تحصیل است که میبایست توسط پذیرفته شدگان تعهد لازم به دانشگاه/دانشکده و یا مجتمع محل قبولی، سپرده شود (به استثنای فراگیران شهریه پرداز)

تبصره(بدون کنکور پیراپزشکی):

کلیه فراگیران اعم از مشمولین آموزش رایگان و شهریه پرداز موظف به گذراندن طرح لایحه نیروی انسانی موضوع قانون پزشکان و پیراپزشکان می باشند.

ادامه تحصیل دانش آموختگان این رشته ها، مشروط به اتمام تمامی دوره تعهد خدمتی آنها می باشد.

همان طور که در مطالب بالا در باب موضوع پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی به مختصر توضیح داده شد، در اینجا به معرفی رشته های پیراپزشکی می پردازیم.

نکته قابل ذکر این است که با توجه به دفترچه راهنمای سال 98 رشته های مندرج در جدول پذیرش دانشجو را به انجام رسانیده اند و برای سال تحصیلی 98-99 حتما منتظر اطلاعیه در باب رشته های بدون کنکور پیراپزشکی و دانشگاه مورد نظر باشید.(تمامی اطلاعات درج شده برگرفته از سایت سازمان سنجش و کاملا معتبر می باشد)

پیشنهادات مشاوره تحصیلی درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش در این راستا با معرفی رشته های دانشگاهی، معرفی دانشگاه های معتبر با درجه علمی بالاتر، لیست دانشگاه های بدون کنکور و شرایط و ضوابط ادامه تحصیل، بررسی و شناخت بیشتر محیط های آموزشی، تحصیل در خارج از کشور، برنامه ریزی درسی برای کلیه مقاطع از جمله( فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و دکترای تخصصی)، معرفی آزمون های سراسری، مدارس تیزهوشان، اضطراب کنکور و بعد از آزمون، کنترل تمرکز، انتخاب رشته آزمون سراسری 96-97، تخمین رتبه با توجه به آزمون های سراسری سالهای گذشته و اطلاعات خود داوطلب، معرفی نزدیکترین واحدهای آموزشی و ..... در خدمت دوستان، داوطلبان و دانشچویان عزیز می باشد.

تماس با واحد مشاوره تحصیلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی