Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران از نظر کیفیت و ارائه رشته های تاپ بدون کنکور

بهترین دانشگاه غیر انتفاعی در تهران از نظر کیفیت و سطح علمی دانشگاه می توان به دانشگاه های سوره و هنر پارس و علم و فرهنگ و ... که در ادامه این مقاله کامل در مورد هر کدام از دانشگاه ها توضیح داده ایم اما سوال اصلی داوطلبان است که آیا این دانشگاه ها بدون کنکور پذیرش دارند یا نه؟ و تفاوت رشته ها و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 درچیست؟

دانشگاه های غیر انتفاعی در زیر گروه های مختلف رشته های بدون کنکور دارند و پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد که تاپ ترین دانشگاه های غیر انتفاعی تهران 85 % رشته ها را بدون آزمون پذیرش دارند که توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و شرایط ورود با معدل و سطح علمی و .. می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران

دانشگاه سوره (بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران)

این دانشگاه دارای سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری می باشد

از لحاظ امکانات علمی آموزشی دارای تجهیزات بالایی است. امکاناتی نظیر لابراتور مجهز عکاسی، رنگرزی، پلاتوهای نمایش، نگارخانه، تراش سنگ، تراش شیشه، لعاب، جواهرسازی، کارگاه عروسک سازی، کتابخانه، نقاشی روی شیشه، سالن ورزشی، بافت فرش و قالی، کارگاه سفال، سایت رایانه، نساجی و غیره می باشد.

انتخاب دانشگاه خود را به مشاورین درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) بسپارید

بهترین دانشگاه آزاد تهران و نحوه پذیرش آنها در سال 98

بهترین دانشگاه آزاد تهران در مقایسه با بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران را می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار داده و لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و همچنین با آزمون این دانشگاه با دانشگاه های غیرانتفاعی را توضیح دهیم.

توجه: برای اطلاع از دانشگاه های آزاد تهران - رشته ها و شرایط ورود می توانید بر روی لینک رنگی بالا کلیک نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی